Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Απρ-2018 18:08

    Κρί-Κρι: Στα 7,34 εκατ. ευρώ τα κέρδη του 2017

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 7,34 εκατ. ευρώ έναντι 6,24 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ ο κύκλος εργασιών της σημείωσε αύξηση της τάξης του 19% την ίδια περίοδο. 

    Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

    Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €12,45 εκ. έναντι €10,99 εκ. το 2016.

    Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €9,89 εκ., έναντι €8,16 εκ. το 2016.

    Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €7,34 εκ., έναντι €6,24 εκ. το 2016.

    Στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας συνολική αύξηση πωλήσεων 8,2%. Βασικό μοχλό ανάπτυξης αποτέλεσε η αύξηση των πωλήσεων στα τυποποιημένα branded παγωτά Κρι Κρι (+19%), που κατατάσσει τη μάρκα Κρι Κρι στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2017). Στις επιδόσεις αυτές, συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες "Derby", τα "Γλυκά της Μαμάς", το "Super Spoon" και το παιδικό παγωτό "Frozen".

    Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, στην οποία  η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση, οι πωλήσεις της εμφανίζουν  αύξηση 8,4%. Στον τομέα αυτό, η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη της καταναλωτικής της  βάσης, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού. Στο πλαίσιο αυτό, η Κρι Κρι προχώρησε σε επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών με νέο brand "Στραγγιστό & Αγαπημένο" και νέο δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας. Επίσης, ενίσχυσε τη θέση της και στις προϊοντικές κατηγορίες, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι οι κατηγορίες των λειτουργικών γιαουρτιών και των παιδικών, στην οποία έχει  κατακτήσει την πρώτη θέση με μερίδιο σε όγκο 35% (στοιχεία IRI, Δεκ. 2017).

    Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση 60,4%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την επέκταση των συνεργασιών της Κρι Κρι σε όλες τις αλυσίδες super market της Μ. Βρετανίας. Η συμμετοχή των εξαγωγών ξεπερνά το 30% επί των συνολικών πωλήσεων του 2017.

    Όσον αφορά στις επενδύσεις, για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής της εταιρείας, υλοποιούνται επενδυτικά σχέδια, συνολικού προϋπολογισμού €18 εκ., με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Έμφαση θα δοθεί στην αναβάθμιση του εργοστασίου γιαουρτιού και στον εκσυγχρονισμό συγκεκριμένων γραμμών παραγωγής παγωτού. Για τα σχέδια αυτά, έχουν υποβληθεί αιτήσεις υπαγωγής τους στον αναπτυξιακό νόμο ν.4399/2016.

    Για τη χρήση 2017, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού €0,115 ανά μετοχή (2016: €0,09 ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ