Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 10-Απρ-2018 08:03

    Πού ποντάρει η CCHBC τη φετινή χρονιά

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Πού ποντάρει η CCHBC τη φετινή χρονιά

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Μονόδρομο και για την Coca Cola HBC αποτελεί η τοποθέτηση των προϊόντων της και στην online αγορά, η οποία αναπτύσσεται και την τελευταία πενταετία έχει διπλασιάσει τη δύναμή της.

    Αν και μέχρι στιγμής η τοποθέτηση των προϊόντων της Coca Cola HBC σε αυτό το κανάλι της αγοράς είναι σχετικά περιορισμένη και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν ακόμη μικρό ποσοστό των εσόδων της, ο στόχος της εταιρείας είναι να αλλάξει το προσεχές διάστημα. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία, όπως σημειώνει στην οικονομική έκθεση για το 2017 και τις προοπτικές για το 2018, θα δώσει προτεραιότητα σε στρατηγικές συνεργασίες με τους e-λιανέμπορους.

    Ήδη όπως σημειώνεται στην ίδια έκθεση τα ηλεκτρονικά ψώνια έφεραν νέους πελάτες στην εταιρεία, μεταξύ των οποίων είναι και τα ηλεκτρονικά εστιατόρια. Ως παράδειγμα η εταιρεία φέρνει την περίπτωση της Πολωνίας και της συνεργασίας της με μια online πλατφόρμα φαγητού, μέσω της οποίας πέτυχε αύξηση του όγκου των πωλήσεών της κατά 60% σε αυτή την online επιχείρηση.

    Παράλληλα έμφαση θα συνεχίσει να δίνει η εταιρεία τη φετινή χρονιά και στην αγορά του HORECA (Hotel, Restaurant, Catering) και στη βελτίωση της απόδοσης της σε αυτό το κομμάτι τη αγοράς. Η εκτίμησή της είναι πως οι πωλήσεις μέσω των ξενοδοχείων, των εστιατόριων και των καφετεριών θα αυξηθούν ταχύτερα από τη συνολική αύξηση των πωλήσεών της στο εγγύς μέλλον.

    Γενικότερα για την τρέχουσα οικονομική χρήση η εταιρεία αναμένει ότι ο συνδυασμός της αύξησης του όγκου πωλήσεων, της βελτίωσης τιμής / μείγματος προϊόντων και ο έλεγχος του κόστους θα έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και την αύξηση του περιθωρίου κέρδους κατά τη διάρκεια του έτους. Παράλληλα η εταιρεία εστιάζει στην περαιτέρω βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας.

    Στο πλαίσιο αυτό οι πρωτοβουλίες αναδιάρθρωσης θα αγγίξουν τα 11 εκατ. ευρώ και θα αποφέρουν 8 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση από το 2019 και εξής, ενώ οι πρωτοβουλίες που έχουν ήδη ληφθεί το 2017 και αυτές που θα ληφθούν το 2018 αναμένεται να αποφέρουν συνολικά 7 εκατ. ευρώ το 2018. Εν τω μεταξύ οι ετήσιες κεφαλαιουχικές δαπάνες μεσοπρόθεσμα αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 5,5% και 6,5% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις.

    Σε ότι αφορά τη μερισματική της πολιτική, όπως έκανε γνωστό στα μέσα Φεβρουαρίου το διοικητικό της συμβούλιο έχει προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,54 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2017. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ