Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 28-Μαρ-2018 20:08

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στη δεύτερη φάση για το μετρό του Ισραήλ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στη δεύτερη φάση για το μετρό του Ισραήλ

    Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που αφορά τη χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση της "Green Line” Light Rail Track (ελαφρύ μετρό) στην πόλη της Ιερουσαλήμ προκρίθηκε η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η ΣΤΑΣΥ ΑΕ (Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.),  όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση.

    Στην κοινοπραξία εντάχθηκε πρόσφατα, ως leader, η ελληνική κατασκευαστική εταιρεία ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ η οποία θα αναλάβει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου σε συνεργασία με την Κινεζική China Railway Νο.2 Engineering Group Co., Ltd  (θυγατρική της κρατικής εταιρείας China Railway Group Limited).

    Εάν η κατασκευή του μετρό κατακυρωθεί στην ελληνική τεχνική εταιρεία, τότε η ΤΕΡΝΑ προβλέπεται να αναλάβει και το 85% της παραχώρησης του έργου.

    Το εκτιμώμενο κόστος της κατασκευής του έργου ανέρχεται περίπου σε 2 δισ. ευρώ και η ΣΤΑΣΥ (εφόσον η κοινοπραξία αναδειχθεί ανάδοχος)  θα αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, για εκτιμωμένη διάρκεια  εκμετάλλευσης 15-20 έτη. Η ΣΤΑΣΥ συμμετέχει ως Operational & Maintenance Experience Provider, γεγονός που δεν επιφέρει οικονομική επιβάρυνση ή απαίτηση εγγυητικής επιστολής στην εταιρεία που ελέγχει τα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, ΗΣΑΠ).

    "Πρόκειται για την πρώτη σοβαρή προσπάθεια εξωστρέφειας μιας ελληνικής κρατικής εταιρείας στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών και είναι αποτέλεσμα της υψηλής τεχνογνωσίας που έχει αποκτήσει στον τομέα της λειτουργίας και συντήρησης μέσων σταθερής τροχιάς" όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.

    Τα υπόλοιπα σχήματα

    Συντονιστής της κοινοπραξίας είναι η ισραηλινή Pangea Israel Projects, της οποίας η μητρική εταιρεία Pangea Group Limited ειδικεύεται σε μεγάλα έργα μεταφορών, κατασκευών και ενεργειακά σε διεθνές επίπεδο. 

    Η τσέχικη SKODA Transporation θα αναλάβει την προμήθεια του τροχαίου υλικού.

    Βασική χρηματοδότης του κονσόρτσιουμ είναι η Αμερικανική IDT Telecom, της οποίας η μητρική εταιρεία IDT Corporation απασχολεί περισσότερα από 1.000 άτομα σε περισσότερες από 20 χώρες, έχει ετήσια έσοδα περί τα 1,5 δισ. δολάρια, είναι εισηγμένη στον NYSΕ. 

    Δημ.Δελεβέγκος

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ