Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 22-Μαρ-2018 18:00

    Προβολή ξενοδοχείων στο Λονδίνο από την Axia Hospitality

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Προβολή ξενοδοχείων στο Λονδίνο από την Axia Hospitality

    Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού, αλλά και της ανάδειξης των ξενοδοχείων-μελών της σε παγκόσμιους προορισμούς, η Axia Hospitality πραγματοποίησε στις 15 Μαρτίου στο Λονδίνο το πρώτο International Tweet Up  της εταιρείας.

    Στην εκδήλωση, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, παραβρέθηκαν περισσότεροι από 30 εκπρόσωποι των σημαντικότερων βρετανικών Μέσων Ενημέρωσης, όπως Conde Nast Traveller, Tatler,  Vanity Fair,   Porter, House and Garden,  Times,  Daily Mail, Daily Telegraph, Express κ.ά. Εditors, travel writters, αλλά και bloggers είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα openings νέων ξενοδοχείων, καθώς και τις υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες που συνεργάζονται με την Αxia Hospitality. 

    Το 1ο International Tweet Up της Axia Hospitality τίμησαν επίσης με την παρουσία τους η κα Έμυ Αναγνωστοπούλου, Director του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, ο κος Πάνος Παπαδόπουλος, PR & Media Manager του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας καθώς και ο πρώην Γ. Γραμματέας του ΕΟΤ και νυν Ειδικός Σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού κος Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.

    "Σταθερός στόχος της Axia Hospitality ήταν και παραμένει να αναδείξει τα ξενοδοχεία, με τα οποία συνεργάζεται σε παγκόσμιους προορισμούς. Στο πλαίσιο αυτού του σκοπού, η ομάδα της Axia Hospitality ταξιδεύει αδιάκοπα και πρωτοστατεί σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και τα roadshows του Τουρισμού, (από το Μεξικό και το Λονδίνο, μέχρι τις Κάννες και του Ντουμπάι). Όλοι γνωρίζουμε ότι η αύξηση της ζήτησής των ξενοδοχείων  είναι απολύτως ανάλογη με την αναγνωρισιμότητα που έχουν επιτύχει παγκοσμίως  τα ξενοδοχειακά brands ανά τον κόσμο. Και η αναγνωρισιμότητα μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από συγκεκριμένες και στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας και marketing. Αυτός είναι και ο στόχος του πρώτου International Press Τweet Up της εταιρείας μας" ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του ο κος Γιάννης Κυρίτσης, Ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ