Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 15-Φεβ-2018 00:05

    Σφήνα Παντελιάδη (Metro) στην αγορά οικιακών ειδών

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση
     
    Τζίρο, από μια αγορά η οποία είναι κατά βάση κατακερματισμένη, αυτή των ειδών οικιακής χρήσης, αναζητά ο Αριστοτέλης Παντελιάδης του ομίλου Metro. Όχημα σε αυτή την προσπάθεια, όπως είχε αποκαλύψει ήδη από τις αρχές Οκτωβρίου, είναι η εταιρεία Milestone, που ίδρυσε από κοινού με τον Γιώργο Σαλάχα, έμπειρο στέλεχος της αγοράς που έχει εργαστεί στο παρελθόν μεταξύ των άλλων στην Omnishop και στη SATO. 

    Το βάπτισμα του πυρός, έγινε πριν από λίγο διάστημα με τη δημιουργία αντίστοιχων ξεχωριστών χώρων σε επιλεγμένα καταστήματα τόσο του δικτύου λιανικής του ομίλου, δηλαδή της My Market, όσο και σε καταστήματα του δικτύου χονδρικής, δηλαδή της METRO. Ήδη τέσσερα καταστήματα cash & carry και τέσσερα καταστήματα λιανικής διαθέτουν ξεχωριστό χώρο διάθεσης και προβολής προϊόντων οικιακού εξοπλισμού ενώ ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους και τα 49 καταστήματα METRO και τα 223 καταστήματα My Market να έχουν ξεχωριστούς χώρους ή διαδρόμους με είδη οικιακής χρήσης.

    Metro Παντελιάδης

     

    Για ποιον λόγο όμως ο όμιλος METRO αποφάσισε να επενδύσει μέσω αυτόνομης εταιρείας σε αυτό το κομμάτι της αγοράς; Και γιατί να μην συνεχίσει να προμηθεύεται τα προϊόντα, όπως έκανε μέχρι σήμερα, από χονδρεμπόρους; Γιατί, όπως είπε χθες ο επικεφαλής του ομίλου κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου εγχειρήματος, "το σκεπτικό μας είναι ότι έχουμε χιλιάδες καταναλωτές που μπαίνουν στα καταστήματά μας καθημερινά. Πιστεύουμε ότι αν δημιουργήσουμε έναν νέο χώρο ξεχωριστό και ευδιάκριτο χώρο θα μπορέσουμε να κερδίσουμε και από αυτή την αγορά”. Με τον κ. Σαλάχα να δηλώνει στο Capital.gr ότι η Milestone πραγματοποιεί η ίδια εισαγωγές προϊόντων πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές. Βέβαια σε κάποια είδη, η εταιρεία, όπως διευκρίνισε ο ίδιος, συνεχίζει να χρησιμοποιεί τους προμηθευτές που είχε μέχρι σήμερα ο όμιλος METRO.

     

    Metro Παντελιάδης

     

    Σε πρώτο χρόνο η εταιρεία φιλοδοξεί να "πιάσει" τζίρο 20 εκατ. ευρώ και μερίδιο 45% στην αγορά του HORECA (Hotel, Restaurant, Catering). Σε ερώτηση του Capital.gr για το τι επιπτώσεις θα έχει στα μεμονωμένα δίκτυα, στους χονδρεμπόρους αλλά και στις αλυσίδες οικιακών ειδών,  η είσοδός τους στον χώρο των ειδών οικιακής χρήσης, τόσο ο κ. Παντελιάδης, όσο και ο κ. Σαλάχας, περιορίσθηκαν να δηλώσουν πως τέτοιες κινήσεις είναι προς όφελος του ανταγωνισμού και της βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών – προϊόντων.  

    Για το μέλλον, εκτός από την ανάπτυξη της συγκεκριμένης δραστηριότητας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων του ομίλου METRO, στελέχη της Milestone αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο δημιουργίας δικού της ανεξάρτητου δικτύου καταστημάτων ειδών οικιακής χρήσης. 

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ