Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 05-Φεβ-2018 08:49

    Ο ΟΠΑΠ ανεβάζει ταχύτητες εν όψει του Μουντιάλ στη Ρωσία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ο ΟΠΑΠ ανεβάζει ταχύτητες εν όψει του Μουντιάλ στη Ρωσία

    Το επενδυτικό της πρόγραμμα με στόχο την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών, με ορίζοντα το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2018 στη Ρωσία, εντείνει η ΟΠΑΠΑ.Ε.

    Η διοίκηση του Οργανισμού έχει θέσει ως προτεραιότητα την ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου του.

    Στο πλαίσιο αυτό ο ΟΠΑΠ θα υλοποιήσει επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ εντός του 2018, με έμφαση στα πληροφοριακά συστήματα και εξοπλισμό πρακτορείων, τα VLTs, τα τερματικά αυτοεξυπηρετούμενου στοιχηματισμού (SSBTs) και τα εικονικά παιχνίδια (virtual games).

    Το επενδυτικό πρόγραμμα του Οργανισμού βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από το 2017 και κορυφώνεται μέσα στο 2018, εν όψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, του κορυφαίου στοιχηματικού γεγονότος κάθε τετραετίας, που ξεκινά στις 8 Ιουνίου και ολοκληρώνεται στις 15 Ιουλίου του 2018.

    Στο επίκεντρο βρίσκεται επίσης η ανάπτυξη μιας νέας online στοιχηματικής πλατφόρμας, σε συνεργασία με την Betgenius, που αποτελεί σημαντική ευκαιρία για τον ΟΠΑΠ, σύμφωνα με τη διοίκησή του. Βάσει της συμφωνίας, όπως έχει ανακοινωθεί, ο ΟΠΑΠ θα λάβει ακόμη πλήρως αυτοματοποιημένες αποδόσεις για περίπου 130.000 αθλητικά γεγονότα ετησίως. Η έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της νέας πλατφόρμας προβλέπεται εντός του τρέχοντος διμήνου.

    Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία εισαγωγής της νέας πλατφόρμας live στοιχηματισμού της Playtech BGT Sports στο δίκτυο των πρακτορείων ΟΠΑΠ. Η νέα πλατφόρμα θα παρέχει διευρυμένη σειρά επιλογών και ενιαία παικτική εμπειρία, ανεξαρτήτως του τρόπου συμμετοχής του παίκτη (πριν από την έναρξη – pre-game, κατά τη διάρκεια- live, μέσω πράκτορα και μέσω SSBTs).

    Σε ό,τι αφορά τα SSBTs, η εισαγωγή τους στο δίκτυο του ΟΠΑΠ συνεχίζεται. Στόχος είναι να λειτουργούν συνολικά 3.000 έως την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου. Τα τερματικά SSBTs εκτιμάται ότι θα "απορροφήσουν” μεγάλο μέρος του στοιχηματισμού από τους παίκτες στη διάρκεια του Μουντιάλ και εφεξής και θα συνδράμουν στην αύξηση του τζίρου.

    Κλειδί το ΡΑΜ

    Ο ΟΠΑΠ συνεχίζει επίσης να εργάζεται με την NLS, μέλος του ομίλου Novomatic για την παράδοση του συστήματος Player Account Management (PAM). Για τους γνωρίζοντες, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σύνθετο αλλά εξαιρετικής σημασίας λειτουργικό σύστημα για κάθε μεγάλο οργανισμό τυχερών παιχνιδιών, καθώς επιτρέπει τη διασύνδεση με τα συστήματα άλλων προμηθευτών. Η συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει ότι ο ΟΠΑΠ θα μπορεί να διαχειρίζεται απευθείας την ανάπτυξη όλων των μελλοντικών βελτιώσεων του PAM. Αυτό θα δώσει στον ΟΠΑΠ ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο στα μελλοντικά του σχέδια για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, ειδικότερα στο επίπεδο των ψηφιακών καναλιών.

    Νίκος Χρυσικόπουλος 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ