Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 01-Φεβ-2018 08:05

    Διερευνητικές επαφές METRO με COOP

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Διερευνητικές επαφές METRO με COOP

    της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Διερευνητικές επαφές, οι οποίες βρίσκονται σε προκαταρκτικό στάδιο όπως ξεκαθαρίζει στο Capital.gr ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης επικεφαλής του ομίλου METRO (σ.σ. αναπτύσσει το ομώνυμο δίκτυο χονδρικής και την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market), πραγματοποιεί η εταιρεία του με την COOP Ιταλίας.

    Αντικείμενο των επαφών η εισαγωγή και η ένταξη στα ράφια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My Market συγκεκριμένων προϊόντων που διαθέτει η COOP στην Ιταλία.

    Η My Market ενδιαφέρεται για κάποιες ειδικές σειρές προϊόντων, τις οποίες ο κ. Παντελιάδης δεν θέλησε να αναφερθεί, και ήδη βρίσκεται σε επαφή με την COOP. Βέβαια για να υπάρξει συμφωνία, όπως ξεκαθάρισε ο ίδιος, θα πρέπει τα δυο μέρη να συμφωνήσουν στον όγκο, στη σήμανση (σ.σ. χρειάζεται να υπάρχουν στη συσκευασία τυπωμένα στα ελληνικά τα στοιχεία του προϊόντος) και φυσικά στην τιμή.

    Ένας ακόμη κρίσιμος παράγοντες, προκειμένου να υλοποιηθούν τέτοιες συμφωνίες είναι ο ξένος συνεργάτης, εν προκειμένω η COOP, να πειστεί ότι υπάρχει νόημα βάσει όγκου πωλήσεων να βάλει τις μηχανές σε βιομηχανίες που συνεργάζεται να δουλέψουν για τη νέα παραγγελία. 

    Αν και το ενδιαφέρον από την πλευρά της METRO είναι υπαρκτό, ο κ. Παντελιάδης δίνει λίγες πιθανότητες, χωρίς βέβαια να αποκλείει ότι θα συμβεί, σημειώνοντας ότι η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή και δύσκολα συγκινεί τόσο μεγάλους ομίλους αγορών.

    Στην περίπτωση που κλείσει η συμφωνία, τα συγκεκριμένα προϊόντα θα πωλούνται όχι ως private label με την μπράντα της ελληνικής αλυσίδας, αλλά ως επώνυμα προϊόντα. 

    Η λογική πίσω από μια τέτοια συνεργασία, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ελληνικής αλυσίδας, έγκειται όχι μόνο στις καλύτερες τιμές που μπορεί να λάβει η αλυσίδα μέσω μιας τέτοιας συμφωνίας, αλλά στον εμπλουτισμό της γκάμας των προσφερόμενων προϊόντων της, στην ποιότητα αυτών και στην εμφάνισή τους. 

    Το βασικό μέλημα της οικογένειας Παντελιάδη, πάντως παραμένει η ανάκτηση του χαμένου τζίρου του πρώην δικτύου της Βερόπουλος και των πρώην καταναλωτών αυτής.

    Μέχρι στιγμής η προσπάθεια κινείται βάση του πλάνου που είχε εκπονηθεί, όταν το χειμαζόμενο δίκτυο της Βερόπουλος πέρναγε στα χέρια της οικογένειας Παντελιάδη. Κάτι που αποτυπώνεται και στην πορεία των οικονομικών μεγεθών. Το 2016 ο τζίρος της Metro, αν συμπεριληφθεί και ο τζίρος του πρώην δικτύου της Βερόπουλος ανήλθε στα 1,15 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2015.

    Για την περσινή χρονιά εκτιμάται πως ο συνολικός τζίρος άγγιξε τα 1,2 δισ. ευρώ, δηλαδή αύξηση 4,3% σε σχέση με το 2016. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ