Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 25-Ιαν-2018 08:03

    Το ΜΕΤΑΞΑ "οδηγεί" τα μεγέθη της Remy Cointreau

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Το ΜΕΤΑΞΑ "οδηγεί" τα μεγέθη της Remy Cointreau

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Τα πρώτα 130 χρόνια παρουσίας του στην παγκόσμια αγορά, συμπληρώνει εφέτος το brand ΜΕΤΑΞΑ. Μπορεί το συγκεκριμένο brand να μην ανήκει από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 σε ελληνικά χέρια, η παραγωγή του όμως συνεχίζει να γίνεται επί ελληνικού εδάφους, στην Κάτω Κηφισιά στο εργοστάσιο που έκτισε η οικογένεια ΜΕΤΑΞΑ τη δεκαετία του ‘60.

    Σήμερα 130 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου μπουκαλιού ΜΕΤΑΞΑ, η Remy Cointreau, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας ανήκει το συγκεκριμένο brand, πρέπει αν μη τι άλλο να αισθάνεται ικανοποίηση για την επένδυσή της. Κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε προ ημερών ο κολοσσός αλκοολούχων ποτών.

    Στα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου και εννεαμήνου της Remy Cointreau αναφέρεται πως το Metaxa επιβεβαίωσε τη δυναμική του, χάρη στην επιτυχία του ΜΕΤΑΞΑ 12 αστέρων, στις κύριες αγορές του (Κεντρική Ευρώπη, Ρωσία και Γερμανία) και στην επιστροφή των ρωσικών πελατών στο Travel Retail (σ.σ. οι Ρώσοι δαπανούν διπλάσιο ποσό από το μέσο όρο στο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο). Η duty free αγορά υπήρξε ανέκαθεν πολύ σημαντική και το ΜΕΤΑΞΑ, όπως ανέφεραν στο Capital.gr πηγές της εταιρείας, είναι από τα πιο πετυχημένα σκούρα ποτά στο κανάλι αυτό στην Ευρώπη.

    Εκτός όμως από τις παραδοσιακές αγορές του -σ.σ. σήμερα εξάγεται σε περίπου 60 χώρες, με σημαντικότερες αυτές της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Αγγλίας, της Ρωσίας, της Τσεχίας, της Πολωνίας και των Η.Π.Α.-, τα τελευταία χρόνια, επεκτείνεται σε νέες αγορές και ειδικά στην premium κατηγορία, με αιχμή του δόρατος το ΜΕΤΑΞΑ 12 αστέρων. Πρόσφατα εισήλθε και στην αγορά της Κίνας με πολύ στοχευμένες ενέργειες επικεντρωμένες προς το παρόν στη Σαγκάη. "Τα πρώτα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά και τονίζουν τη δυναμική του προϊόντος”, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.

    Σήμερα η ετήσια παραγωγή αγγίζει τα 11 εκατομμύρια φιάλες και συνεχίζει να επενδύει σημαντικά για να ενισχύσει την ανάπτυξή του στην ελληνική αγορά και διεθνώς. Περίπου το 14% του όγκου καταναλώνεται στην Ελλάδα, το υπόλοιπο 86% στο εξωτερικό και αυτό σταθερά αυξάνεται προς όφελος των εξαγωγών, όπως σημείωσαν στο Capital.gr οι ίδιες πηγές. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων