Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 21-Δεκ-2017 10:44

    Τ. Βαμβακίδης: Θέλουμε ο Πειραιάς να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα logistics service της περιοχής

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τ. Βαμβακίδης: Θέλουμε ο Πειραιάς να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα logistics service της περιοχής

    Σημαντική άνοδο σημείωσε φέτος η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία φέτος διακινήθηκαν 4.150.000 εμπορευματοκιβώτια, όταν πέρυσι είχαν διακινηθεί περίπου 3.750.000, δηλαδή παρουσιάστηκε άνοδος της τάξεως περίπου του 9,64%. Τα παραπάνω νούμερα αφορούν το σύνολο των εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν στην προβλήτα Ι που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, τις οποίες διαχειρίζεται ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ) - θυγατρική της Cosco Pacific Ltd.

    "Η φετινή αύξηση ήταν αναμενόμενη" δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο Τάσος Βαμβακίδης Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε. (ΣΕΠ), και εξηγεί πως αυτό συνέβη λόγω των αλλαγών που έγιναν στις παγκόσμιες συμμαχίες των ναυτιλιακών εταιρειών.

    Και συνεχίζει: "Αυτή η αλλαγή έγινε τον Απρίλιο, ενώ τα πρώτα πλοία ήρθαν τον Μάιο, επομένως χάθηκε μισός χρόνος από τις καινούριες συμμαχίες. Eλπίζουμε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα και όλο το 2018, θα υπάρξει σημαντική αύξηση φορτίων. Όπως σημειώνει ο κ. Βαμβακίδης κατά το νέο έτος θα γίνουν και άλλες αλλαγές γιατί θα προκύψουν και άλλες συγχωνεύσεις εταιρειών, που θα οδηγήσουν σε αύξηση φορτίων και προσέλκυση νέων πελατών.

    Αυτή τη στιγμή ο Πειραιάς σύμφωνα και με τα στοιχεία του ΣΕΠ βρίσκεται στη δεύτερη θέση, καθώς διαχειρίζεται καθημερινά 11.000- 12.000 εμπορευματοκιβώτια. Όπως εξηγεί ο κ. Βαμβακίδης "Διαχειριζόμαστε πλοία τα οποία επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες και από άλλους λόγους, συνεπώς η παραγωγικότητά μας και η διαχείρισή μας είναι εξαρτώμενη από αυτούς τους παράγοντες. Δεν σχετίζεται δηλαδή με το πόσα εμπορευματοκιβώτια είναι προγραμματισμένα να διακινηθούν αλλά και από εξωγενείς παράγοντες."

    Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το τι σημαίνει για την εταιρεία αυτή αύξηση, ο Εμπορικός Διευθυντής της ΣΕΠ απαντά: "Η εταιρεία είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, είναι το πρώτο ευρωπαϊκό λιμάνι μετά το Σουέζ, συνεπώς αυτό που περιμένουμε και θέλουμε από τον Πειραιά είναι να γίνει το πρώτο λιμάνι της Μεσογείου, ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα αναδιανομής του φορτίου και ένα από τα μεγαλύτερα logistics service της περιοχής με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας."

    Κλείνοντας ο κ. Βαμβακίδης τονίζει πως όλα τα λιμάνια είναι οι βασικοί πυλώνες στη συνδυασμένη μεταφορά. "Δεν υπάρχει συνδυασμένη μεταφορά χωρίς λιμάνι. Όσο περισσότερη ποιοτική και παραγωγική δουλειά μπορείς να κάνεις στο λιμάνι και όσες περισσότερες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μπορείς να δώσεις σαν λιμάνι, τόσο περισσότερο ενισχύεις τον ρόλο σου στην αλυσίδα και δεν είναι μόνο οι ροές που έρχονται και φεύγουν αλλά και οι υπηρεσίες που δίνουμε είτε εμείς είτε άλλοι που είναι γύρω από εμάς."

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων