Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 14-Δεκ-2017 00:53

    Το τριπλό στοίχημα της Celestyal Cruises

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Διεύρυνση των προορισμών και επιλογών κρουαζιέρας, ανάπτυξη του δικτύου διανομής στις αγορές που δραστηριοποιείται και διάθεση ταξιδιών δώδεκα μήνες το χρόνο: αυτές είναι οι τρεις βασικές παράμετροι που συνθέτουν το νέο στρατηγικό πλάνο της ελληνικής εταιρείας κρουαζιέρας Celestyal Cruises για τα επόμενα χρόνια, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κυριάκος Αναστασιάδης κατά τη διάρκεια ενημέρωσης προς τους δημοσιογράφους με αφορμή τον απολογισμό της σεζόν.

    Σύμφωνα με τη διοίκηση της Celestyal Cruises, συνεχίζεται η μείωση της εξάρτησης από την αγορά της βόρειας Αμερικής- από 60% που ήταν το 2014 περιορίστηκε φέτος στο 20%-, ενώ παράλληλα δίνεται έμφαση στην τοποθέτηση σε νέες αγορές μετά το άνοιγμα σε Ισπανία, Γερμανία, Κίνα, Γαλλία και Νότιο Αμερική. 

    "Η Celestyal Cruises  έκανε μια στρατηγική επιλογή το 2014 να χαράξει ένα νέο δρόμο, την ανάδειξη δηλαδή ενός νέου brand και της συνολικής εμπειρίας στο χώρο της παγκόσμιας αγοράς και όχι τη ναύλωση πλοίων σε τρίτους. Επίσης η εταιρεία είχε μεγάλη εξάρτηση από τη βόρεια Αμερική. Έπρεπε να βρούμε τρόπους να ανεξαρτητοποιηθούμε” ανέφερε χαρακτηριστικά στο πλαίσιο της ενημέρωσης ο κ. Αναστασιάδης, θέτοντας το πλαίσιο της στρατηγικής που θέλει να ακολουθήσει. "Εκκινούμε το 2018 με νέο, στρατηγικό σχεδιασμό, καθώς ενισχύουμε το δίκτυο πωλήσεων με στόχο την αύξηση κατά 50% για την αγορά της Ευρώπης και της Ασίας και 10% για την αγορά της Αμερικής" τόνισε.

    Όπως είπε, το 2016 και το 2017 ήταν δύο πολύ δύσκολες χρονιές για την ελληνική κρουαζιέρα, καθώς οι προσεγγίσεις στα ελληνικά λιμάνια μειώθηκαν σημαντικά. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Celestyal Cruises, η εταιρεία δεν έχει μειώσει ούτε τις προσεγγίσεις, ούτε τη δραστηριότητά της, αντίθετα δρομολογεί νέα πακέτα κρουαζιέρας και περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της στην περιοχή του Αιγαίου. 

    Έμφαση δίνεται και στην αγορά της Τουρκίας, την οποία ο κ. Αναστασιάδης χαρακτήρισε τη "μεγάλη ευκαιρία” για την αύξηση του αριθμού των επιβατών. "Στόχος μας είναι να φέρουμε επιβάτες από την Τουρκία και οι ταξιδιώτες να "υιοθετήσουν” την εταιρεία ως δική τους. Αυτό θα είναι εξαιρετικά καλό και για την οικονομία συνολικά, αλλά και για τις τοπικές κοινωνίες” εξήγησε. 

    Όσον αφορά τις προβλέψεις για την επόμενη σεζόν, αναμένεται άνοδος  15% στον αριθμό των επιβατών, υπό την προϋπόθεση βέβαια πως θα διατηρηθεί η γεωπολιτική σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. Η φετινή χρονιά κλείνει στα ίδια επίπεδα με το 2016, δηλαδή περίπου στους 100 χιλ. επιβάτες (με δραστηριοποίηση δύο πλοίων στο Αιγαίο, το Celestyal Olympia και το Celestyal Nefeli, πραγματοποιώντας 598 χιλ. προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια), αριθμός που δεδομένης της πτώσης των προσεγγίσεων κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικός. 

    Το νέο στοίχημα που βάζει η διοίκηση της Celestyal Cruises είναι η εταιρεία να πραγματοποιεί κρουαζιέρες όλη τη χρονιά. Μέχρι το 2020, σύμφωνα με την εταιρεία, ο στόχος θα έχει επιτευχθεί.  

    Βασιλική Κουρλιμπίνη
    vicky.kourlibini@capital.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων