Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Δεκ-2017 08:09

    Η Coca Cola HBC εξαγοράζει εταιρεία στη Σερβία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Η Coca Cola HBC εξαγοράζει εταιρεία στη Σερβία

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση
     
    Την MB Impex, έναν παραγωγό μη αλκοολούχων ποτών από την Banja Luka, της Βοσνίας προτίθεται να εξαγοράσει ο όμιλος Coca Cola HBC.

    Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας δήλωσε ότι έχει πάρει φάκελο από την σερβική θυγατρική της Coca Cola, την HBC Serbia στις 14 Ιουλίου στον οποίο περιγράφει την πρόταση εξαγοράς της MB Impex. Η Επιτροπή εξετάζει την υπόθεση και αν η συγκεκριμένη εξαγορά θα έχει επιπτώσεις στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών της Βοσνίας.

    Η Impex ιδρύθηκε το 1996 στην Banja Luka και παράγει μη αλκοολούχα ποτά χρησιμοποιώντας φρούτα, μέλι και βότανα αλλά και αλκοολούχα ποτά με την ίδια βάση. Η εταιρεία απασχολεί 39 εργαζομένους, έχει εξαγωγές σε 13 χώρες, ενώ η ετήσια παραγωγή της ανέρχεται σε 500.000 λίτρα. Η Coca Cola HBC Serbia & Montenegro δραστηριοποιείται στη Σερβία από το 1997, διαθέτει δύο εργοστάσια και 7 κέντρα διανομής.

    Το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης η Coca Cola HBC ανακοίνωσε πως στον τομέα των αναδυόμενων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,5%, με ισχυρή ανάπτυξη να καταγράφεται σε Ρουμανία, Σερβία και Ουκρανία. Στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,2% κυρίως λόγω της συνδρομής των χωρών της Νότιας Ευρώπης και την καλοκαιρία. Ενώ στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 5,1%, με ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη στην Ουγγαρία και την Τσεχική Δημοκρατία, και σταθεροποίηση στην Πολωνία.

    Συνολικά σε ότι αφορά τον όγκο πωλήσεων, αυτός το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 3,4%, ενώ πέτυχε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2,5% στο τρίτο τρίμηνο. 

    Συγκεκριμένα στις αναπτυγμένες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,1%. Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 2,1%, με συγκράτηση, στην τάση βελτίωσης μείγματος και τιμών σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο.. Ενώ στις αναδυόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 4,2% ως αποτέλεσμα των αυξήσεων τιμών που έγιναν νωρίτερα μέσα στη χρονιά, καθώς και τις βελτιώσεις στο μείγμα κατηγορίας και συσκευασίας. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων