Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 30-Νοε-2017 19:32

    Fraport: Επαληθεύτηκαν όσα λέγαμε για ακυρώσεις πτήσεων στο "Μακεδονία"

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι ανησυχίες μας για ακυρώσεις πτήσεων στο αεροδρόμιο Μακεδονία, δυστυχώς, επαληθεύθηκαν, σημειώνει, με ανακοίνωσή της η Fraport Greece, με αφορμή την απόφαση της βρετανικής αεροπορικής EasyJet να ακυρώσει αιφνιδιαστικά τις πτήσεις της από και προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

    Όπως αναφέρει η εταιρεία, οι σημερινές  ακυρώσεις πτήσεων από το αεροδρόμιο  "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης από διεθνή αεροπορική εταιρία,  επιβεβαίωσαν τις έντονες ανησυχίες που είχαν διατυπώσει, εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, η Fraport Greece, οι τοπικές αρχές, τοπικοί τουριστικοί φορείς και αεροπορικές εταιρείες σχετικά με την υλοποίηση των έργων στο αεροδρόμιο από το Δημόσιο και την ακόλουθη μείωση της κίνησής του.

    "Στην προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες αυτές, η Fraport Greece πρότεινε μία σειρά λύσεων που θα επέτρεπαν την απρόσκοπτη λειτουργία του αεροδρομίου. Το Δημόσιο, όπως ήταν δικαίωμά του, αποφάσισε ότι τα έργα έπρεπε να υλοποιηθούν. Η Fraport Greece παρέχει στον ανάδοχο του έργου κάθε βοήθεια που απαιτείται για την ταχεία και ασφαλή ολοκλήρωση των έργων.
     
    Όλα τα θέματα που αφορούν στη χρήση του τροχόδρομου "F", ως διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης για τις πτήσεις του αεροδρομίου "Μακεδονία", είναι αρμοδιότητα της ΥΠΑ, όπως επίσης είναι και η ενημέρωση προς τις  αεροπορικές εταιρίες – κάτι που έκανε με την έκδοση NOTAM. Επίσης με  επίσημη ανακοίνωσή της στις 24.11.2017, η ΥΠΑ πιστοποίησε τη χρήση του τροχόδρομου 10L- 28R ως κύριο διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης του αεροδρομίου" αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
     
    Σημειώνεται ότι ο διάδρομος προσαπογειώσεων 16/34, του αεροδρομίου, λόγω έργων, βρίσκεται εκτός λειτουργίας από το περασμένο Σάββατο. Ως αποτέλεσμα, τα αεροπλάνα κάνουν προσαπογειώσεις από τον τροχόδρομο 10/28 που λειτουργεί ως διάδρομος χωρίς, βέβαια, να διαθέτει τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης.

    Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών Χρ.Σπίρτζης, είχε υπεραμυνθεί της αναγκαιότητας των συγκεκριμένων έργων. "Σε περίπτωση παύσης τους το Δημόσιο θα κληθεί να καταβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ σε μεγάλα ποσά διαμορφώνονται και οι αποζημιώσεις που θα πρέπει να δοθούν σε εργολάβους που έχουν αναλάβει το έργο" είχε αναφέρει, σε παλαιότερη συνέντευξη Τύπου.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ