Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 29-Νοε-2017 12:16

    Με την υποστήριξη της Χαλκιαδάκης το Youth Empowered της Coca - Cola Τρία Έψιλον στο Ηράκλειο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Στο Ηράκλειο Κρήτης πραγματοποιήθηκε, για πρώτη φορά, από 13 έως 16 Νοεμβρίου το τετραήμερο σεμινάριο από το πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

    Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, η κυρία Χριστίνα Χαλκιαδάκη, μέλος του Δ.Σ. της αλυσίδας Super Market Χαλκιαδάκη, που αποτελεί τον μεγαλύτερο εργοδότη του ιδιωτικού τομέα της Κρήτης, μοιράστηκε την εμπειρία της με τους συμμετέχοντες. Μάλιστα, ένας από τους συμμετέχοντες του προγράμματος προσελήφθη στην αλυσίδα Super Market Χαλκιαδάκης, σε διάστημα μόλις 10 ημερών από τη διεξαγωγή του σεμιναρίου.

    Η κυρία Χαλκιαδάκη έθεσε το ερώτημα εάν υπάρχει "μαγική συνταγή” κατά τη διαδικασία αναζήτησης εργασίας. Ωστόσο, η απάντησή του εξαρτάται από το εάν όσοι αναζητούν εργασία διαθέτουν τις θεωρητικές γνώσεις για να κάνουν αυτό που θέλουν (hard skills), έχουν κάποιες δεξιότητες (soft skills) που θα εξασφάλιζαν πρόσβαση στο επάγγελμα των ονείρων τους και βέβαια εάν ειναι κορεσμένο το επάγγελμα που επιθυμούν να ακολουθήσουν. Σημαντικό είναι ακόμη το πώς οραματίζονται τον εαυτό τους σε διάστημα πέντε χρόνων.

    Ακόμη η κυρία Χαλκιαδάκη μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες τις εξής συμβουλές:

    - Όσο έχετε την πολυτέλεια να επιλέγετε, μείνετε σε αυτό που θέλετε
    - Συγκεκριμενοποίηστε το στόχο σας και κάντε στοχευμένα βήματα προς αυτόν
    - Οποιαδήποτε άλλη δουλειά δεν είναι συμβιβασμός – είναι ενδιάμεση κατάσταση
    - Επιδιώξτε τη συναναστροφή με ανθρώπους που θα μπορούσαν να σας συμβουλέψουν 

    Όσον αφορά τη σύνταξη του βιογραφικού, σημείωσε ότι δεν υπάρχει η ιδανική πλατφόρμα. Αρκεί να είναι δομημένο, να διαθέτει τη σωστή φωτογραφία και να μην έχει κλισέ. Όπως είπε η κυρία Χαλκιαδάκη προς τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον εάν δεν έχουν εμπειρία, θα πρέπει να επιδιώξουν εθελοντική κοινωνική δράση, ενώ εάν έχουν αλλάξει πολλές δουλειές, να ιεραρχήσουν τις πιο σημαντικές. 

    Η κυρία Χαλκιδιάκη συνιστά στους υποψήφιους να προωθήσουν το βιογραφικό τους στο αρμόδιο τμήμα, υιοθετώντας την ιεραρχία και εάν δεν υπάρχει διαδικτυακός τρόπος υποβολής, να καταθέτουν στο αρμόδιο τμήμα, οι ίδιοι το βιογραφικό τους. Όσον αφορά τη δικτύωση στα social media, συνιστά αυτή να γίνεται με προσοχή.

    Σχετικά με τη συνέντευξη, αποτελεί, σε κάθε περίπτωση, μία παιδευτική διαδικασία- όπου, όπως σημείωσε, η πρώτη εντύπωση μετράει, όπως και η αυτοπεποίθηση. Βασικά συστατικά επιτυχίας αποτελούν η προετοιμασία σχετικά με την εταιρεία, η συνέπεια, η ειλίκρινεια, η όρεξη και η εργατικότητα.

    Τέλος, όσοι αναζητούν εργασία θα πρέπει να έχουν θετική διάθεση, να είναι ευθείς και ειλικρινείς,  συνεπείς, να πείθουν για τη θέλησή τους για δουλειά και να ακούν δύο φορές περισσότερο από ό,τι μιλούν.

    Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Χαλκιαδάκης

    Η παρουσία της Χαλκιαδάκης, της μεγαλύτερης αλυσίδας σουπερμάρκετ στην Κρήτη χρονολογείται από το 1956 με αφετηρία το "σελφ σέρβις”. 

    Κατάφερε να αυξήσει 20% το ανθρώπινο δυναμικό της σε 1 χρόνο, ενώ από το 2014 έως το 2017, 115 νέοι εκπαιδεύτηκαν με Voucher ή πρακτική άσκηση. Από αυτούς το 28% προσελήφθη στην εταιρεία.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ