Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 24-Φεβ-2011 13:15

    ΟΛΠ: Συνάντηση Ανωμερίτη με το Ελληνοκινεζικό Επιμελητήριο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Συνάντηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Ο.Λ.Π. Α.Ε. Γιώργου Ανωμερίτη με το Προεδρείο και μέλη του Ελληνοκινέζικου Επιμελητηρίου πραγματοποιήθηκε στα Κεντρικά Γραφεία της πρώτης.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στη συνάντηση έλαβαν μέρος ο Πρόεδρος του Ελληνοκινέζικου Επιμελητηρίου κ. Κωνσταντίνος Γιαννίδης, ο Αντιπρόεδρος κ. Σπύρος Ξάνθης και τα μέλη κ. κ. Ι. Κοτζιάς, Αν. Βυτινίδης, Ν. Τούντας και η κ. Σταματίνα Μάρκου.

    Κύριο θέμα της συνάντησης ήταν η δραστηριοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων στη Λ.Δ. Κίνας, ιδιαίτερα του χώρου της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας και των logistics.

    Η O.Λ.Π. Α.Ε. μέσω των θυγατρικών του εταιριών ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. και LOGISTICS Ο.Λ.Π. Α.Ε. ανέλαβε την περαιτέρω επεξεργασία των προτάσεων και την προώθηση των εταιριών του κλάδου στις αγορές της Λ.Δ. Κίνας.     
     
    Επίσης στα κεντρικά γραφεία της Ο.Λ.Π. Α.Ε. πραγματοποιήθηκε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., στην οποία συμμετείχαν οι Πρόεδροι και Δ/ντες Σύμβουλοι των Οργανισμών κ. κ. Γιώργος Ανωμερίτης και Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.  

    Οι δύο πλευρές εστίασαν τα κοινά ενδιαφέροντα τους (α) στην κατασκευή και εκμετάλλευση του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου, (β) στην κατασκευή και εκμετάλλευση της σιδηροδρομικής γραμμής Θριάσιο - Σ.Κ.Α.- Ικόνιο τόσο όσον αφορά τις εμπορευματικές κινήσεις, όσο και τη δυνατότητα χρησιμοποίησης της γραμμής για επιβατηγούς συρμούς (Προαστειακός) με τερματικό σταθμό το Ικόνιο. Στη δεύτερη περίπτωση, την οποία ευνοεί η Ο.Λ.Π. Α.Ε. για τον δεύτερο επιλιμένιο σταθμό (Λ. Δημοκρατίας), θα δινόταν η ευκαιρία σιδηροδρομικής διασύνδεσης του δικτύου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου, Περάματος, Νίκαιας, δεδομένου του κομβικού σημείου του Σταθμού Ικονίου και των δυνατοτήτων εξυπηρέτησης στάθμευσης αυτοκινήτων, (γ) στη δυνατότητα χρησιμοποίησης του Σταθμού Πειραιά και για άλλες inter-city αμαξοστοιχίες πέραν του Προαστειακού, δεδομένου ότι δίπλα στον Σταθμό ΟΣΕ Πειραιά, πρόκειται να κατασκευασθεί ο κύριος σταθμός του Μετρό και του Monorail, το οποίο θα εξυπηρετεί το σύνολο των λιμενικών θέσεων

    Επιπλέον, δημοσιοποιήθηκαν τα στατιστικά στοιχεία διακίνησης στο λιμάνι του Πειραιά για το 2010.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά:

    1) Διακίνηση Πλοίων (αφιξοαναχωρήσεις):   25.650
    2)  Διακίνηση Επιβατών :            20.336.418
    εκ των οποίων (α) εσωτερικού: 18.471.761
    (β) εξωτερικού:   1.864.657
    3) Διακίνηση οχημάτων :     2.988.048
     εκ των οποίων 
    (α) Ι.Χ. :      1.978.394
    (β) Φορτηγά:  360.309
    (γ) Λεωφορεία:18.865
    (δ) Δίκυκλα:   630.480
            
    4) Διακίνηση Εμπορευμάτων : 1.149.608 (ΤΕU)
    (από κοινού ΟΛΠ/ΣΕΠ λόγω της ιδιαιτερότητας του 2010)
    5) Διακίνηση Car-Terminal : 380.346
    (αυτοκίνητα-εμπορεύματα)

               
    Με βάση τα πιο πάνω στοιχεία, τα οποία καθιστούν τον Πειραιά ως ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης, προκύπτουν οι ακόλουθες συγκριτικές διαφορές σε σχέση με τη διακίνηση του 2009: 

    α) Επιβατική Κίνηση               -5.5%
    β) Διακίνηση Οχημάτων          -7,6
    γ) Διακίνηση Εμπορευμάτων  +42,5%
    δ) Διακίνηση Car-Terminal      +27,3%

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων