Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 20-Ιουν-2018 15:07

    Κιλκίς: Καταγγελίες για προβλήματα στην εξυπηρέτηση ασθενών με ασθενοφόρο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Κιλκίς: Καταγγελίες για προβλήματα στην εξυπηρέτηση ασθενών με ασθενοφόρο

    Μόνο επείγοντα περιστατικά εξυπηρετούνται με ασθενοφόρο στο Κιλκίς, ενώ μεταφέρονται με καθυστέρηση που φτάνει μέχρι και τις 48 ώρες εξιτήρια, επιστροφές και επανεξετάσεις ασθενών που χρειάζονται ασθενοφόρο από τότε που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς μεταφέρθηκε στο παράρτημα Θεσσαλονίκης, καταγγέλλει ο Γ. Γραμματέας Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Κιλκίς,Αχιλλέας Καλεμκερίδης. Μάλιστα, πρόσφατα, (στις 18 Μαϊου) επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο αναγκάστηκε να μεταφερθεί στο σπίτι του με ΙΧ βάν με την βοήθεια των πυροσβεστών ο αντιδήμαρχος του δήμου Παιονίας της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, Ελευθέριος Γαρόπουλος, ο οποίος πήρε εξιτήριο από την Ορθοπαιδική Κλινική του Νοσοκομείου Κιλκίς, όπου νοσηλεύτηκε μετά από χειρουργείο για κάταγμα ισχίου.

       Ο κ. Γαρόπουλος, σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ, αναφέρει ότι αφού πήρε εξιτήριο και έπρεπε να μεταφερθεί στο σπίτι του από το ΕΚΑΒ είπαν ότι είναι αδύνατον να τον διακομίσουν και ότι υπάρχει δυνατότητα από την επόμενη εβδομάδα.

       "Τους εξήγησα ότι πρέπει οπωσδήποτε να μεταφερθώ με ασθενοφόρο καθώς οι γιατροί μου απαγόρευσαν την κίνηση με συμβατικό όχημα αλλά δεν εισακούστηκε το αίτημα μου καθώς οι αρμόδιοι του ΕΚΑΒ, προβάλλοντας φαιδρές δικαιολογίες, το απέρριψαν. Έτσι, αναγκάστηκα να μεταφερθώ με ΙΧ Βαν όχημα και με την βοήθεια πυροσβεστών οι οποίοι με μετέφεραν από τον θάλαμο στο αυτοκίνητο και με τοποθέτησαν στην καρότσα του οχήματος σε αυτοσχέδια κλίνη. Η μεταφορά μου στην οικία μου έγινε με τον παραπάνω τρόπο με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για ενδεχόμενο τραυματισμό, σε περίπτωση φρεναρίσματος ή οποιουδήποτε άλλου βίαιου γεγονότος. Καταγγέλλω το γεγονός της τραγικής ολιγωρίας από το ΕΚΑΒ και της μη σοβαρής αξιολόγησης του περιστατικού από τους συντονιστές του ΕΚΑΒ" καταγγέλλει στην επιστολή του ο κ. Γαρόπουλος.

       Ανάλογο πρόβλημα, αντιμετώπισε και ο 85χρονος ασθενής ο οποίος είχε μπει στο νοσοκομείο Παπανικολάου για αντικατάσταση βηματοδότη και ενώ πήρε εξιτήριο την 25/05/2018 μεταφέρθηκε μετά από πέντε ημέρες την 29/05/2018 με το ΕΚΑΒ στην οικία του στον Άγιο Πέτρο Κιλκίς. Το περιστατικό είχε κατάκλιση και δεν μπορούσε να μεταφερθεί με ΙΧ όχημα.

       Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του Σωματείου Εργαζομένων του νοσοκομείου Κιλκίς, το ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς έχει 34 διασώστες και εννέα ασθενοφόρα από τα οποία τα δύο είναι ιδιοκτησίας του Νοσοκομείου ενώ με το υπάρχον προσωπικό καθημερινά στον νομό επιχειρούν 9-10 ασθενοφόρα: 3-4 το πρωί, 3 το απόγευμα και 3 την νύχτα. "Μέχρι και πριν 1 έτος τα περιστατικά του νομού και του νοσοκομείου σε ότι αφορά τα εξιτήρια τις επιστροφές και τις επανεξετάσεις εξυπηρετούνταν άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση. Από την στιγμή όμως που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς μεταφέρθηκε στο παράρτημα Θεσσαλονίκης, συχνά τα περιστατικά εντός και εκτός του νομού φεύγουν με καθυστέρηση ακόμη και 48ωρου. Δηλαδή, εξυπηρετούνται μόνο τα επείγοντα και δεν μεταφέρονται άμεσα, εξιτήρια, επιστροφές και επανεξετάσεις ασθενών που χρειάζονται ασθενοφόρο" αναφέρεται μεταξύ άλλων στο σημείωμα.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ