Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 08-Ιαν-2018 16:21

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Νέα γραμμή Τιθορέα - Λιανοκλάδι

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Νέα γραμμή Τιθορέα - Λιανοκλάδι

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 17:24

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει, με ανακοίνωσή της, το επιβατικό κοινό ότι από 1ης Φεβρουαρίου 2018, στα δρομολόγιά της δεν θα εξυπηρετούνται σιδηροδρομικά οι Σταθμοί, Αμφίκλεια, Λιλαία και Μπράλος, λόγω αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής. 

    Η αλλαγή αυτή οφείλεται σε σημαντικά σιδηροδρομικά έργα, που εκτελούνται από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ στον ορεινό όγκο μεταξύ Τιθορέας και Δομοκού και τα οποία έχουν μπει στην τελική τους φάση, με την τμηματική τους παράδοση να εκκινεί το αμέσως προσεχές διάστημα.

    Με βάση αυτά τα έργα, το υφιστάμενο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Τιθορέας και Λιανοκλαδίου παρακάμπτεται από 1ης Φεβρουαρίου 2018, με τη σταδιακή παράδοση σε κυκλοφορία νέας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα αυτό.

    Όπως αναφέρει, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., εξετάζει τρόπους εξυπηρέτησης των επιβατών των ανωτέρω Σιδηροδρομικών Σταθμών με υποκατάσταση της συγκοινωνίας για τα βασικά δρομολόγια (που μέχρι σήμερα εξυπηρετούν τους σταθμούς αυτούς) και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωσή της.

    Για το αρχικό διάστημα λειτουργίας της νέας γραμμής, ενδεχομένως να εμφανισθούν μικρές καθυστερήσεις, με βάση τις οδηγίες ασφαλούς κυκλοφορίας του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού για το προσεχές διάστημα και δεσμεύεται για την άρτια εξυπηρέτησή του με την ολοκλήρωση παράδοσης της νέας γραμμής.

    Όπως σημειώνει από την πλευρά της, η ΕΡΓΟΣΕ, η νέα γραμμή συνδέει δύο ολοκαίνουργιους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς  (Τιθορέα και Λιανοκλάδι) και διέρχεται από την νέα δίδυμη σήραγγα στο Καλλίδρομο, μήκους 9 χιλιομέτρων που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της Ελλάδος και των Βαλκανίων. Η γραμμή θα τεθεί σε εμπορική εκμετάλλευση το αμέσως επόμενο διάστημα.  

    "Το συνολικό έργο ολοκληρώνει προσπάθειες πολλών ετών, και αποτελεί ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα της ΕΡΓΟΣΕ και του κατασκευαστικού τομέα της χώρας μας. 

    Τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ για τον συνολικό σιδηροδρομικό άξονα Πειραιά- Αθήνας-Θεσσαλονίκης με διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή συνεχίζονται εντατικά, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Ιούνιο 2018". 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ