Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 21-Δεκ-2017 16:09

    ΕΟΦ: Συμπληρωματική ανάκληση 5 επιπλέον παρτίδων βρεφικού γάλακτος Frezylac

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τη συμπληρωματική ανάκληση 5 επιπλέον παρτίδων των βρεφικών γαλάτων για προληπτικούς λόγους, μετά από σχετική ενημέρωση της παραγωγού εταιρείας Lactalis Nutrition Sante Group, για περισσότερες παρτίδες, αποφάσισε ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων.

    Όπως υπενθυμίζει ο ΕΟΦ, η ανάκληση είχε ξεκινήσει μετά τη σχετική ανακοίνωση των Γαλλικών Αρχών για περιστατικά σαλμονέλωσης που συνδέονται με το εργοστάσιο παραγωγής Lactalis στην Craon(Mayenne) και που έχουν παραχθεί μετά τις 17/2/2017 και είχε αρχικά ανακοινωθεί με το από 11/12/17 σχετικό Δελτίο Τύπου του ΕΟΦ ως προληπτικό μέτρο για την προάσπιση της Δημόσιας Υγείας, μέχρι να ολοκληρωθεί η διερεύνηση.

    Όπως σημειώνεται η συμπληρωματική ανάκληση του παραγωγού δεν αφορά σε άλλα προϊόντα της εταιρείας Frezyderm ABEE, αλλά ούτε και σε άλλα προϊόντα στην ελληνική αγορά.

    Ειδικότερα, πρόκειται για τις εξής συμπληρωματικές παρτίδες: 

    Διευκρινήσεις από τη Frezyderm για τη διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών​

    Διευκρινήσεις για τη διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών από τις προληπτικά ανακαλούμενες παρτίδες βρεφικού γάλακτος "FREZYLAC", λόγω υποψίας σαλμονέλας, απέστειλε η εταιρεία Frezyderm στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μετά από σχετικό αίτημα.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η εταιρεία, από τις 58 παρτίδες που προορίζονταν για την ελληνική αγορά έχουν διατεθεί μόνο 29. Οι υπόλοιπες, για διάφορους λόγους, δεν έφτασαν μέχρι τον τελικό καταναλωτή) και αυτές οι 29 βρίσκονται σε διαδικασία ανάκλησης μέχρι και τις 29 Δεκεμβρίου 2017.

    Όπως αναφέρει η εταιρεία, συνολικά έχουν διατεθεί σε φυσικά και ηλεκτρονικά φαρμακεία, συνεταιρισμούς φαρμακοποιών και φαρμακαποθήκες 205.177 τεμάχια (εκ των οποίων ήδη μέρος έχει δεσμευτεί), αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει αξιόπιστος μηχανισμός καταγραφής των ποσοτήτων που έχουν διατεθεί στους καταναλωτές. Επιπλέον, η εταιρεία σημειώνει ότι ενδέχεται κάποια από τα τεμάχια που έφτασαν στην ελληνική αγορά να έχουν διατεθεί σε καταναλωτές μέσω άλλων e-shops κατά παράβαση της νομοθεσίας και χωρίς να φέρει η ίδια ευθύνη.

    Οι καταναλωτές θα πρέπει να επιστρέψουν τις συσκευασίες στα σημεία πώλησης για να αποζημιωθούν ή να τους δοθεί ως αντικατάσταση του επίμαχου προϊόντος άλλο προϊόν της εταιρείας, ίσης αξίας, μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου, οπότε και θα γίνει η τελική καταγραφή των τεμαχίων που επιστράφηκαν.

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για την επιστολή της εταιρείας στην ηλεκτρονική σελίδα του Συνήγορου του Καταναλωτή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/announce/2017-12-21%20%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%B1%CF%80%CF%8C%20Frezyderm.pdf  

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων