Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Νοε-2017 16:07

    Σε περιφερειακά ΜΜΕ υποχρεωτικά το 30% της διαφημιστικής δαπάνης των φορέων του Δημοσίου

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης εξέδωσε εγκύκλιο, επ’ ευκαιρία της κατάθεσης των –υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής έτους 2018 των Υπουργείων και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

    Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στην εγκύκλιο, που απεστάλη  σε υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες και Δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, γίνονται οι εξής επισημάνσεις:  

    Στα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής θα πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

    Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης θα επιβάλλει στον υπόχρεο φορέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

    Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση "το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης εκφράζει εμπράκτως την πρόθεσή του για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ".

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων