Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 04-Νοε-2017 14:16

    Αιχμές Σπίρτζη κατά της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Αιχμές Σπίρτζη κατά της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

    "Από τη στιγμή που η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δεν επέτρεψε στον ΟΑΣΑ, με μια ηλεκτρονική αίτηση και τα αντίστοιχα στοιχεία, να αποστέλλει ταχυδρομικά την κάρτα, ο κόσμος θα είχε την ταλαιπωρία που είχε, γιατί θα έπρεπε να υπάρχει η αυτοπρόσωπη παρουσία", δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στην ΕΡΤ 1 και πρόσθεσε: "Αν μια Αρχή έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ ιδιωτικών Οργανισμών και δημόσιων Οργανισμών τότε υπάρχει θέμα".

    Επίσης, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ανέφερε ότι η ταλαιπωρία των πολιτών έχει τελειώσει, έχουν εκδοθεί 180.000 προσωποποιημένες κάρτες και στις 15 Νοεμβρίου θα είναι όλα έτοιμα.

    "Πιστεύω ότι μέχρι τότε θα έχει προσπαθήσει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων να ξαναδεί το αίτημα των ανθρώπων που θέλουν να τους ταχυδρομείται η κάρτα και ελπίζω επιτέλους να υπάρξει καλή ενημέρωση στους πολίτες και να μην σπεύδουν όλοι να βγάλουν προσωποποιημένη κάρτα" είπε και εξήγησε ότι προσωποποιημένη κάρτα "πρέπει να βγάλουν μόνο όσοι επιδοτούνται για τη μετακίνησή τους ή που θέλουν να έχουν τη μηνιαία πιο φτηνή κάρτα ή που έχουν μια ειδική μεταχείριση, όπως όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο".

    Ο υπουργός σημείωσε ακόμη ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η λαθρεπιβίβαση, αλλά τα κυκλώματα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών. "Η λαθρεπιβίβαση δεν είναι σε τόσο μεγάλο ποσοστό όσο διαφημίζεται. Αυτό που είναι σε μεγάλο ποσοστό είναι τα κυκλώματα και τα πλαστά εισιτήρια" τόνισε χαρακτηριστικά.

    Αναφορικά με τον χώρο των ταξί, ο κ. Σπίρτζης, σύμφωνα με το protothema.gr, σχολίασε το γεγονός της "κόντρας" με την Taxibeat, αναφέροντας ουσιαστικά ότι δεν υπάρχει προσωποποιημένη κόντρα και ότι υπήρξε και συνάντηση σε καλό κλίμα με ανθρώπους της εταιρείας. Έθεσε το γεγονός στο θέμα της φορολογίας γενικά, λέγοντας ότι "εργαζόμαστε για τη θέσπιση πλαισίου για τις συγκεκριμένες εταιρείς γενικά. Όχι κάποιον συγκεκριμένα". Αναφέροντας το γεγονός ότι η Taxibeat συνεργάζεται με εξωχώριες εταιρείες τόνισε ότι υπάρχει πρόβλημα, καθώς οποιαδήποτε εταιρεία δεν μπορεί να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και να αγνοοεί τη νομοθεσία, όπως επίσης και να μην αποδίδει στην Ελλάδα τους φόρους που πρέπει, στέλνοντας τα έσοδά της σε offshore, γλιτώνοντας φόρους.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ