Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 30-Οκτ-2017 07:56

    Σπίρτζης: To ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοστεί πλήρως στις αρχές Νοεμβρίου

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Σπίρτζης: To ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοστεί πλήρως στις αρχές Νοεμβρίου

    "Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης". Την απάντηση αυτή δίνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων αναφορικά με τις ουρές που παρατηρούνται για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

    Ο κ. Σπίρτζης ζητά συγγνώμη από τους πολίτες και διευκρινίζει ότι: "Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του".

    Ο υπουργός εκτιμά, μιλώντας στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής. Ξεκαθαρίζει δε, ότι αρχές Νοεμβρίου θα κλείσουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών και το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοστεί πλήρως.
    Μιλά για κυκλώματα που θα χτυπηθούν με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και υπογραμμίζει ότι ο λαός ανταποκρίνεται, όπως αναφέρει, σε κάθε προσπάθεια που αντιμετωπίζει αυτούς που τον έκλεβαν. Αναφέρεται σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και δηλώνει ότι "γελάει", όταν ακούει ότι μπορεί να τα ιδιωτικοποιήσει η κυβέρνηση λόγω της ένταξής τους στο λεγόμενο "υπερταμείο". Αναφέρεται και στους σχεδιασμούς του υπουργείου για τον νέο τρόπο έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης, τις μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ και ανακοινώνει ότι αυτή την εβδομάδα θα καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

    Απαντά, μέσω του Πρακτορείου και σε όσους τον κατηγορούν ότι ταυτίζεται με τις συντεχνίες και με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, πρόεδρο των ιδιοκτητών Ταξί. "Τον σέβομαι", λέει, "έχει προτάσεις και δεν φέρνει εμπόδια στα θέματα που αφορούν στον εξορθολογισμό του επαγγέλματος των ταξί. Αυτό που κυρίως διεκδικεί, είναι το δίκιο κι η ισονομία".

    "Αν συντεχνιασμός είναι η υπεράσπιση της κοινωνίας, ο εξορθολογισμός των διαδικασιών, η ισονομία, η ίση μεταχείριση πολιτών και εταιρειών, οι αξιόπιστοι μηχανισμοί ελέγχου, η πληρωμή των οικονομικών βαρών από όλους, η προσπάθεια ενάντια στην απορρύθμιση και την ισοπέδωση των νεοφιλελεύθερων δυνάμεων -τότε, ναι, είμαι ό,τι πιο συντεχνιακό υπάρχει, και είναι τιμή μου και καμάρι μου" τονίζει ο κ. Σπίρτζης.

    Μιλά, τέλος, μεταξύ άλλων και για τις εξελίξεις στη Κεντροαριστερά λέγοντας ότι "θα ήθελε να εκλεγεί κάποιος αρχηγός που θα επαναφέρει το ΠΑΣΟΚ στο σοσιαλιστικό χώρο".

    Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη στον Γιώργο Ψύλλια για το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

    Ερ.: Κύριε υπουργέ τι γίνεται με τις προσωποποιημένες κάρτες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου; Υπάρχουν μεγάλες ουρές στα εκδοτήρια. Πιστεύετε ότι η παράταση που δώσατε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου επαρκεί;

    Απ.:Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του. Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης.

    Σε κάθε περίπτωση οι πολίτες δεν πρέπει να ταλαιπωρούνται. Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες για αυτό. Να ζητήσουμε συγνώμη για όσους επιλέγουν να εκδώσουν ηλεκτρονική κάρτα αναμένοντας στα εκδοτήρια των κεντρικών σταθμών. Ακόμη και για αυτούς τους συμπολίτες μας θα είναι ταλαιπωρία για μία και τελευταία φορά, σε αντίθεση με τις καθημερινές ουρές στις τράπεζες. Τα οφέλη θα είναι πολλαπλά για όλη την κοινωνία: Για την εξυπηρέτηση όσων μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, για τα εκατομμύρια που χάνονται στα κυκλώματα διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, για μια άλλη τιμολογιακή πολιτική στις αστικές συγκοινωνίες, για περισσότερες και δικαιότερες κοινωνικές παροχές στις αστικές συγκοινωνίες.

    Η παράταση πιστεύουμε ότι αρκεί. Ιδιαίτερα αν οι πολίτες επιλέξουν την έκδοση ηλεκτρονικών καρτών, με την ταχυδρομική διαδικασία. Δυστυχώς οι διαδικασίες που ορίστηκαν από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι αυστηρές, διασφαλίζουν πλήρως τα προσωπικά δεδομένα, σε αντίθεση με άλλους ιδιωτικούς οργανισμούς, αλλά συνεπάγονται για ένα μικρό διάστημα ταλαιπωρία για μερικούς συμπολίτες μας.

    Ερ.: Γενικά πώς προχωράει η διαδικασία εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου; Πότε υπολογίζετε ότι θα κλείσουν οι λεγόμενες μπάρες στο Μετρό για να εφαρμοσθεί ολοκληρωτικά το νέο σύστημα; Ακούμε διάφορους συνδικαλιστές να λένε ότι δύσκολα θα κλείσουν πριν το τέλος του χρόνου …

    Απ.: Στις αρχές Νοεμβρίου θα έχει τεθεί σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο και θα κλείσουν και οι πόρτες. Θα υπάρξουν προβλέψεις για όσους δικαιούνται να μπορούν να μετακινηθούν. Η συντριπτική πλειοψηφία των συνδικαλιστών, των σωματείων και των εργαζομένων παλεύει για την άμεση εφαρμογή της μεγάλης τομής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της ηλεκτρονικής κάρτας. Είναι κάποιοι που δεν επιθυμούν ούτε το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ούτε τα ηλεκτρονικά συστήματα γενικότερα.

    Ερ.: Σε τι ποσοστό θα παταχθεί η εισιτηριοδιαφυγή με το ηλεκτρονικό εισιτήριο; Τι στοιχεία έχετε; Θα χτυπηθούν οριστικά τα κυκλώματα;

    Απ.: Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο λαός μας ανταποκρίνεται σε όποια προσπάθεια χτυπά αυτούς που τον έκλεβαν για δεκαετίες. Γνωρίζω επίσης ότι είμαστε ένας λαός με υπερηφάνεια. Επομένως μην ψάχνετε τόσο πολύ τους λίγους που δεν χτυπούν το εισιτήριό τους. Κοιτάξτε πιο προσεκτικά τα κυκλώματα που αποκαλύφθηκαν να διακινούν πλαστά εισιτήρια, τα κυκλώματα που τύπωναν σε εργοστάσια πλαστές κάρτες και εισιτήρια και αν οι αρμόδιες αστυνομικές αρχές και δικαστικές έρευνες κάνουν καλά τη δουλειά τους και συσχετίσουν τις δύο υποθέσεις …

    Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό εισιτήριο μηδενίζει τη δράση τέτοιων κυκλωμάτων και για αυτό οι αντιδράσεις τους είναι μεγάλες. Η ερώτηση όμως που εύλογα προκύπτει είναι γιατί τόσα χρόνια δεν αποκαλύπτονταν αυτά τα κυκλώματα και γιατί δεν θεσπίζονταν διαδικασίες για την αναστολή της λειτουργίας τους. Κάποια στιγμή πρέπει να ερωτηθούν για αυτό όσοι υπηρέτησαν στο παρελθόν στις εταιρείες των αστικών συγκοινωνιών και στο Υπουργείο Μεταφορών….

    Ερ.:Τι γίνεται με τα Λεωφορεία του ΟΑΣΑ; Έχετε μιλήσει και εκεί για κυκλώματα από υπαλλήλους με ανταλλακτικά κλπ. Διαμαρτύρονται οι συνδικαλιστές. Πότε θα βγουν τα πορίσματα; Θα έχουμε και εισαγγελείς;

    Απ.: Το πόρισμα και τα στοιχεία που μου έδωσε η επιτροπή που ορίστηκε, μιλά για το πώς κάποιοι καθυστερούν σκοπίμως τη συντήρηση των λεωφορείων και επομένως γιατί κυκλοφορούν λιγότερα λεωφορεία από αυτά που χρειάζονται για να εξυπηρετηθούν οι πολίτες. Θα τα εξετάσουν οι αρμόδιες αρχές. Εμείς μπορούμε να δεσμευτούμε ότι δεν θα υπάρχει η παραμικρή κάλυψη και ανοχή σε τέτοιου είδους συμπεριφορές για όποιο λόγο και αν γίνονται…

    Ερ.: Μεταξύ των αιτημάτων των απεργών στο Μετρό την Πέμπτη ήταν και η αντίθεσή τους στην ένταξη των Συγκοινωνιακών φορέων στο Υπερταμείο. Εσείς τι απαντάτε;

    Απ.: Απλά γελάω. Κάποιοι όμως είχαν και άλλα αιτήματα. Όπως η αναστολή λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου….

    Ερ.: Μετά τον ΚΟΚ σχεδιάζετε αλλαγές και για τα διπλώματα; Τι συνιστούν αυτές κύριε υπουργέ;

    Απ.: Τον εξορθολογισμό ενός συστήματος για τις άδειες οδήγησης που είναι ντροπή για την κοινωνία μας. Την αδιαφάνεια, τα χαρτζιλίκια και τα κυκλώματα που κληρονομήσαμε από τον παλαιοκομματισμό, θέλουμε να τα χτυπήσουμε μαζί με την κοινωνία, μαζί με κάθε πολίτη που εκβιαζόταν. Θα τα καταφέρουμε γιατί το θέλει η κοινωνία μας, οι νέοι άνθρωποι που δεν ανέχονται την ύπαρξη και τη δράση τέτοιων παλαιοκομματικών δομών, που έχτισαν για δεκαετίες οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

    Ερ.: Σε ό,τι αφορά τον νέο ΚΟΚ μήπως είναι πολύ αυστηρή ποινή να αφαιρείται το δίπλωμα για ένα τσιγάρο που θα πετάξει κάποιος οδηγός στο δρόμο;

    Απ.: Θα μου απαντήσετε όταν θα δείτε τραυματισμένο έναν οδηγό μηχανής που τον έκαψε ένα τσιγάρο, που πετάχτηκε από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Δεν θα έχει πρόστιμο αυτή η παράβαση. Δεν θεσπίζουμε μέτρα για να υπάρχουν εισπράξεις από τον ΚΟΚ. Πρέπει όλοι μας να πολεμήσουμε κακές συνήθειες. Είμαστε έτοιμοι σαν κοινωνία να χτίσουμε έναν άλλο κώδικα αξιών και κοινωνικής συμπεριφοράς.

    Ερ.: Τελικά ποιες θα είναι οι περιπτώσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς που θα αφαιρείται το δίπλωμα; Μήπως επανεξετάσετε κάποιες από αυτές τις αυστηρές ποινές ;

    Απ.: Θα τις εξετάσουν οι αρμόδιες θεσμοθετημένες επιτροπές, που συμμετέχουν όλοι. Για εμάς το μεγάλο θέμα είναι να καταλάβουμε όλοι ότι ο ΚΟΚ δεν είναι μεγάλα πρόστιμα που δεν αποδίδουν, αλλά ότι μια παράβαση μπορεί να κοστίσει στη ζωή, στην ασφάλεια και στην καθημερινότητα ενός συμπολίτη μας. Το ζητούμενο δεν είναι το πρόστιμο αν ένας συνάνθρωπος μας σε αναπηρικό καροτσάκι δεν μπορεί να πάει στο σπίτι του αλλά το ότι δεν μπορεί να πάει στο σπίτι του γιατί κάποιος από όλους εμάς στάθμευσε πάνω στην ράμπα. Το ζητούμενο δεν είναι το πρόστιμο αν κάποιος από εμάς μιλήσει στο κινητό και στέλνει μηνύματα για να προλάβει τη δουλειά του αλλά το ότι η βέβαιη απόσπαση της προσοχής μας θα προκαλέσει ατύχημα, που μπορεί να κοστίσει τη ζωή ή την υγεία ενός συμπολίτη μας. Πρέπει απλά να σκεφτούμε και να συνειδητοποιήσουμε όλοι, ότι δεν έχουμε δικαίωμα μια δική μας συμπεριφορά και συνήθεια να κοστίσει τη ζωή, την ακεραιότητα και την προσβασιμότητα ενός άλλου ανθρώπου.

    ΕΡ: Κύριε υπουργέ έχετε πει ότι θα μπλοκάρετε την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με "μαϊμού" χιλιόμετρα. Πώς θα το πετύχετε ;

    Απ.: Μέσω της θέσπισης διαδικασιών και ηλεκτρονικών συστημάτων. Θυμάστε βέβαια πως η αντιπολίτευση μας καταγγέλλει ως εχθρούς των νέων τεχνολογιών. Είναι να γελάει κανείς, με τη φτήνια των επιχειρημάτων της αντιπολίτευσης και με το τι θέλουν να κρύψουν…

    Ερ.: Πότε θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες; Θα φωτιστούν οι "σκιές" για τις οποίες καταγγέλλετε τους προκατόχους σας και στελέχη της ΝΔ;

    Απ.: Εντός της εβδομάδας θα παρουσιαστεί στη δημοσιότητα και στη συνέχεια θα κατατεθεί.

    Ερ.: Τι σημαίνει για τον Χρήστο Σπίρτζη ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, ο πρόεδρος των ταξιτζήδων; Κάποιο φιλελεύθεροι, άσπονδοι φίλοι σας λένε ότι είστε και οι δυο "εκπρόσωποι του συντεχνιασμού, του παλιού που δεν θέλετε να αλλάξει τίποτα σε αυτόν τον τόπο" …

    Απ.: Αν συντεχνιασμός είναι η υπεράσπιση της κοινωνίας, ο εξορθολογισμός των διαδικασιών, η ισονομία, η ίση μεταχείριση πολιτών και εταιρειών, οι αξιόπιστοι μηχανισμοί ελέγχου, η πληρωμή των οικονομικών βαρών από όλους, η προσπάθεια ενάντια στην απορρύθμιση και την ισοπέδωση των νεοφιλελεύθερων δυνάμεων --τότε ναι, είμαι ό,τι πιο συντεχνιακό υπάρχει και είναι τιμή μου και καμάρι μου.

    Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι η Ευρώπη και η χώρα μας οικοδόμησε τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, τις αρχές και τις αξίες του, το κοινωνικό κράτος, την ισονομία, την ποιότητα, το σεβασμό στην διαφορετικότητα του καθένα και τελικά τη δημοκρατία βασιζόμενη στις συντεχνίες. Μια βόλτα στην κεντρική πλατεία των Βρυξελλών και στα κτίρια των συντεχνιών θα πείσει και τους πλέον νεοφιλελεύθερους για αυτό. Αν ο συντεχνιασμός είναι η προστασία κυκλωμάτων και παράνομων ή ανορθολογικών διαδικασιών και συμπεριφορών, τότε είμαι εχθρός του συντεχνιασμού.

    Ποιος όμως έχτισε, οικοδόμησε αυτόν το στρεβλό συντεχνιασμό; Ποιος διαπραγματευόταν και ανέχονταν για να χτίζει κομματικούς στρατούς πλαστές υπερωρίες, παράνομες διαδικασίες, μηδενικούς μηχανισμούς ελέγχου; Μήπως η ΝΔ και οι συνοδοιπόροι της που οικοδόμησαν αυτό το στρεβλό σύστημα θέλουν σήμερα να το φορτώσουν στο ΣΥΡΙΖΑ και στα στελέχη του;

    Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είναι ο πρόεδρος ενός συνδικαλιστικού φορέα. Τον σέβομαι για αυτό και θα συνεργαστώ όπως συνεργάζομαι με όλες τις δημοκρατικές εκφράσεις της κοινωνίας και των επαγγελματικών φορέων. Δεν έχω δει σε θέματα που πρέπει να εξορθολογιστεί το επάγγελμα του αυτοκινητιστή να μην έχει προτάσεις και να φέρνει εμπόδια στην εφαρμογή τους. Αυτό που κυρίως διεκδικεί και έχει δίκιο είναι η ισονομία. Δεν μπορεί οι αυτοκινητιστές, οι ταξιτζήδες να πληρώνουν και οι διαμεσολαβητές της εργασίας τους να μην έχουν καν έδρα στη χώρα μας. Δεν μπορεί η αντικοινωνική συμπεριφορά κάποιων ταξιτζήδων αντί να μετατρέπεται σε προσπάθεια βελτίωσης, θέσπισης και τήρησης κανόνων να μετατρέπεται σε "γκρίζα ζώνη", ώστε κάποιοι με άλλοθι αυτό να πλουτίζουν και να μην πληρώνουν ένα ευρώ.

    Διαφορετικά να δώσουμε και στους ταξιτζήδες το δικαίωμα να ιδρύσουν μια εταιρεία στο εξωτερικό και να μην πληρώνουν ένα ευρώ ούτε στα ασφαλιστικά ταμεία ούτε στην εφορία. Αυτή είναι η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, του Κυριάκου Μητσοτάκη και των δυνάμεων που συμπορεύονται: οι πολλοί να πληρώνουν και να υποφέρουν και οι λίγοι και εκλεκτοί να πλουτίζουν χωρίς να εισφέρουν το παραμικρό.

    Ερ.: Κύριε υπουργέ, ο κ. Μητσοτάκης ανεβάζει τους τόνους της κριτικής απέναντι στην κυβέρνηση με αφορμή τις επιθέσεις του Ρουβίκωνα, τον ξυλοδαρμό των ευέλπιδων κλπ. Σας κατηγορεί ότι επικρατεί η ανομία, ότι κάνατε την Αθήνα ξέφραγο αμπέλι. Τι απαντάτε; Θα ήθελα το σχόλιο σας και για την άλλη δήλωση του κ. Μητσοτάκη που χαρακτήρισε "άδειο κοστούμι" όσα λέει ο κ. Τσίπρας για ανάπτυξη και για καθαρή έξοδο τον Αύγουστο από τα μνημόνια …

    Απ.: Δεν χρειάζεται να απαντήσω στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Καταγγέλλει και ρωτάει συνεχώς για να διαψεύδεται μόνος του την αμέσως επόμενη στιγμή.

    Να θυμίσω τι έλεγαν για τους αυτοκινητόδρομους: Στην αρχή ότι δεν θα ολοκληρώσουμε τα σταματημένα έργα. Στην συνέχεια ότι καθυστερούμε και η χώρα θα πληρώσει ρήτρες και επιστροφές και στο τέλος ότι εκείνοι έκαναν τα έργα και εμείς τα εγκαινιάσαμε απλά.

    Για το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης: Στην αρχή ότι λέμε ψέματα ότι ξεκίνησε πάλι. Στη συνέχεια ότι δεν είχαμε εγκεκριμένο και συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα. Σήμερα ότι δεν έχουμε ξεκινήσει τις επεκτάσεις για το αεροδρόμιο και θα καθυστερήσει ο σταθμός Βενιζέλου.

    Τα ίδια θα λέει και τον Αύγουστο του 2018, που θα βγούμε από το πρόγραμμα. Τον αφήνουμε στην κρίση του ελληνικού λαού και στην ιδεολογική σύγχυση μεταξύ ακροδεξιάς, νεοφιλελευθερισμού και των φίλων του στην δήθεν κεντροαριστερά …

    Ερ.: Κύριε Σπίρτζη, μήπως έχει κλείσει για σας ο κύκλος του υπουργού Υποδομών; Έχει γραφτεί στον Τύπο ότι μπορεί να μετακινηθείτε σε άλλο σημαντικό Υπουργείο; Τι λέτε;

    Απ.: Είναι θέμα του πρωθυπουργού, αν θα υπηρετήσει και σε ποια θέση, ο καθένας από εμάς. Κανενός άλλου. Ο Τύπος αρέσκεται στις προβλέψεις, που συνήθως διαψεύδονται από τα γεγονότα. Θα ήταν καλύτερο αν παρουσίαζε τα γεγονότα όσο πιο αντικειμενικά μπορεί….

    Ερ.: Και ένα τελευταίο. Ποιο μήνυμα στέλνετε στους πρώην συντρόφους σας στο ΠΑΣΟΚ που ψηφίζουν σε λίγες μέρες; Οι δρόμοι σας πρέπει να πάνε μαζί, εννοώ μόνο με τον ΣΥΡΙΖΑ, και αν ναι, με ποιές προϋποθέσεις; Ποιός υποψήφιος αρχηγός είναι πιο κοντά σας; Ποιός θα θέλατε να εκλεγεί;

    Απ.:Το μήνυμα που θέλω να στείλω, αφορά στην ευχή επαναφοράς του ΠΑΣΟΚ στις αρχές και τις αξίες του σοσιαλιστικού χώρου. Αν συντελεστεί αυτό, ανοίγει ο δρόμος της συνεργασίας με ευρύτερες προοδευτικές δυνάμεις. Ανοίγει ο δρόμος της επανοικοδόμησης προοδευτικών συμμαχιών. Όχι για τη συγκρότηση ενός κυβερνητικού σχήματος, δεν είναι αυτό το πρωτεύον πολιτικό ζήτημα αλλά για την συγκρότηση προοδευτικού ρεύματος στην κοινωνία, στη βάση. Εκεί που υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει ο καθορισμός των διαχωριστικών γραμμών με το νεοφιλελευθερισμό και τη συντήρηση.

    Θα ήθελα λοιπόν να εκλεγεί όποιος μπορεί να επαναφέρει το ΠΑΣΟΚ στο σοσιαλιστικό χώρο. Όποιος μπορεί να το απαγκιστρώσει από τη συνεργασία με τη ΝΔ και τον νεοφιλελευθερισμό και δημιουργήσει τις προϋποθέσεις οικοδόμησης προοδευτικού πόλου στην κοινωνία.

    Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν γνωρίζω να έχουν ξεκαθαρίσει τη θέση τους σε αυτά τα θέματα οι πραγματικά πολλοί υποψήφιοι.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ