Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 21-Απρ-2017 12:09

    Σχέδια για αναβάθμιση των ΤΕΙ επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Να τού αποστείλουν τα κριτήρια με βάση τα οποία θα κριθεί ποια τμήματα των ΤΕΙ θα μπορούν να δίνουν διδακτορικά, ζήτησε από τους προέδρους των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, όπως ανέφερε ο ίδιος, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM".

    Είπε ακόμη πως το υπουργείο επεξεργάζεται ένα σχέδιο, οι λεπτομέρειες του οποίου θα ανακοινωθούν τέλος Ιουνίου για τη δημιουργία διετών δομών φοίτησης μέσα στα ΤΕΙ για τους απόφοιτους των επαγγελματικών λυκείων, προκειμένου να μπορούν να παίρνουν επαγγελματική πιστοποίηση ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

    "Τα ΤΕΙ είναι ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Άρα, εμείς στοχεύουμε σ' έναν ενιαίο χώρο εκπαίδευσης και έρευνας. Στην τελευταία συνεδρίαση που είχαν οι πρόεδροι των ΤΕΙ τους παρακάλεσα να μας στείλουν επισήμως ποια θα είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία θα κρίνουμε κάποια τμήματα να μπορούν να δίνουν διδακτορικά μόνα τους", ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

    Όπως είπε, πρόκειται για "ένα σωστό αίτημα των συναδέλφων των ΤΕΙ, γιατί έχουμε κάποια εξαιρετικά τμήματα, που δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα πανεπιστημιακά τμήματα".

    Σε ό,τι αφορά τα σχέδια για τους αποφοίτους ΕΠΑΛ, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε: "Σκεφτόμαστε και επεξεργαζόμαστε - και θα ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες τέλος Ιουνίου - να δημιουργήσουμε μέσα στα ΤΕΙ διετείς δομές, στις οποίες θα μπορούν να πηγαίνουν οι απόφοιτοι των επαγγελματικών λυκείων και να παίρνουν επαγγελματική πιστοποίηση ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Άρα, τα παιδιά όταν τελειώνουν τα ΕΠΑΛ, αν έχουν πάρει απολυτήριο με τη βάση, θα μπαίνουν σ' αυτές τις δομές, οι οποίες θα είναι πια μέσα στα ΤΕΙ, άρα κάτω από τη σκέπη ενός θεσμού που είναι ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα και θα πηγαίνουν για δύο χρόνια, στο τέλος των οποίων θα παίρνουν μία επαγγελματική πιστοποίηση από τα ΤΕΙ, που θα είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών".

    Ερωτηθείς, τέλος, αν υπάρχει προοπτική για ένα νέο σχέδιο "Αθηνά", ο κ. Γαβρόγλου το απέκλεισε κατηγορηματικά: "Μακριά από εμάς. Το σχέδιο "Αθηνά" δεν είχε καμία σχέση με συγχωνεύσεις με κάποια ορθολογικά κριτήρια. Μας διέλυσε το σύμπαν. Δεν συζητάμε αυτό με κανέναν τρόπο".

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    23:23 21/09

    ΟΗΕ: Η Κίνα καλεί τη Βόρεια Κορέα να μην προχωρήσει περαιτέρω προς μια "επικίνδυνη κατεύθυνση"

    Ο υπουργός Εξωτερικών της Κίνας κάλεσε σήμερα τη Βόρεια Κορέα να μην προχωρήσει περαιτέρω προς μια "επικίνδυνη κατεύθυνση" με το πυρηνικό της πρόγραμμα, σημειώνοντας ότι οι διαπραγματεύσεις αποτελούν ...

    22:38 21/09

    Λαβρόφ: Η στρατιωτική υστερία οδηγεί σε αδιέξοδο και στην καταστροφή

    "Η στρατιωτική υστερία" στην αντιμετώπιση της κρίσης της Βόρειας Κορέας "δεν οδηγεί μόνο σε αδιέξοδο, αλλά επίσης στην καταστροφή", δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας στη Γενική Συνέλευση των...

    22:15 21/09

    Την ανάπτυξη τουρκικών στρατευμάτων στη συριακή επαρχή Ιντλίμπ προαναγγέλλει ο Ερντογάν

    Ο πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε σήμερα ότι η Τουρκία θα αναπτύξει στρατεύματα στη βόρεια επαρχία της Συρίας Ιντλίμπ, σε μέρος μιας συμφωνίας που υπέγραψαν τον περασμένο μήνα Άγκυρα και Μόσχα...

    21:59 21/09

    Συρία: Ιστορικές εκλογές, "μήνυμα" προς τη Δαμασκό, στις κουρδικές περιοχές της βόρειας Συρίας

    Οι κουρδικές περιοχές της βόρειας Συρίας θα διεξάγουν αύριο εκλογές, σε μια ιστορική έκφραση ελεύθερης βούλησης των κατοίκων της περιοχής και σε ένα μήνυμα προς το Σύρο πρόεδρο Μπασάρ αλ Άσαντ που...

    20:59 12/09

    Κ. Γαβρόγλου: Το περιστατικό στην Πάτρα εγείρει ένα σοβαρότατο θέμα ηθικής και ακαδημαϊκής τάξεως

    "Η απόφαση των ακαδημαϊκών οργάνων του Πανεπιστημίου Πατρών σηματοδοτεί ότι οι κανόνες υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι για να παραμένουν γράμμα κενό. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τις...