Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 23-Νοε-2018 16:06

    Μείωση κόστους και αύξηση κερδοφορίας ο στόχος της Porsche, για να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Μείωση κόστους και αύξηση κερδοφορίας ο στόχος της Porsche, για να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση

    Η Porsche AG φιλοδοξεί σε αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 6 δισ. ευρώ σε ορίζοντα 8ετίας, εξορθολογίζοντας τα κόστη της και επενδύοντας ταυτόχρονα όλο και περισσότερο στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, τόνισαν στο πρακτορείο Bloomberg άτομα με γνώση του ζητήματος.

    Η Porsche στοχεύει σε αύξηση των κερδών EBITDA κατά 750 εκατ. ευρώ ετησίως από φέτος έως το 2025, με αύξηση της αποτελεσματικότητας, μείωση κόστους και αύξηση της συμβολής στα έσοδα από ψηφιακές δραστηριότητες και προϊόντα, προκειμένου να παραμείνει εντός στόχων της Volkswagen για περιθώριο καθαρού κέρδους στο 15%. Η ίδια η εταιρεία αρνήθηκε ωστόσο να σχολιάσει τις πληροφορίες.

    Η διατήρηση των σχετικών επιπέδων καθαρού κέρδους για την Porsche είναι κομβική στην προσπάθεια της VW να καταστεί πιο προσαρμοστική στις αλλαγές που συντελούνται στον χώρο της αυτοκίνησης, με την ανάπτυξη οχημάτων χωρίς οδηγό και ηλεκτροκίνητων.

    Συνολικά, μέχρι το 2022, η Porsche σχεδιάζει να επενδύσει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης περισσότερα από 6 δισ. ευρώ.

    Μετά το 2025, η γερμανική εταιρεία υπολογίζει ότι η ανακατανομή πόρων και η νέα λειτουργικότητα η οποία θα έχει αναπτυχθεί θα της επιτρέψουν να βελτιώσει την κερδοφορία της κατά 2 δισ. ευρώ ετησίως.

    Η πλέον κερδοφόρα θυγατρική της VW είχε λειτουργικά κέρδη 4,1 δισ. ευρώ και έσοδα 23,5 δισ. το 2017.

    VW’s preferred stock pared earlier losses on the news and traded 0.6 percent lower at 151 euros as of 2:10 pm in Frankfurt. The group is on its way to become "the electric powerhouse within the auto world” and should have higher revenue and earnings momentum than Daimler AG and BMW AG, Bankhaus Metzler analyst Juergen Pieper said in a note.

    Porsche is working on electric-car technology with sister brand Audi and is considering using the jointly developed underpinnings to offer electric versions of existing models like the Macan compact sport utility vehicle. Porsche has said the first cars from the new platform are planned for late 2021.

    Porsche expects half of deliveries will be fully-electric or hybrid cars in 2025. Developing vehicles with combustion engines won’t be economically viable from 2030 onward under the goals of the Paris Climate accord, they said.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων