Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 23-Αυγ-2018 14:50

    Alibaba: Αύξηση εσόδων κατά 61% το α' τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Alibaba: Αύξηση εσόδων κατά 61% το α' τρίμηνο

    Καλύτερα του αναμενόμενου αποτελέσματα - σε σχέση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών - για το α' τρίμηνο του 2018 ανακοίνωσε η κινεζική Alibaba, με αύξηση εσόδων της τάξης του 61% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017.

    Η ώθηση προήλθε κυρίως από τη βασική δραστηριότητα της εταιρείας στο πεδίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και από το ταχύτατα αναπτυσσόμενο τμήμα cloud.

    Αναλυτικά:

    - Τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν τα 80,92 δισ. γουάν (12,23 δισ. δολάρια) έναντι εκτιμήσεων για 80,75 δισ. γουάν, όπως ανέμεναν οι αναλυτές σε έρευνα του πρακτορείου Reuters. Πρόκειται για αύξηση 61% από τα 50,18 δισ. γουάν της αντίστοιχης περιόδου του 2017.

    - Καθαρά κέρδη 8,69 δισ. γουάν, μια πτώση 40,8% σε σχέση με τα 14,68 δισ. γουάν του α' τριμήνου του 2017.

    - Κέρδη ανά μετοχή στα 3,30 γουάν, έναντι 2,79 γουάν πέρυσι.

    Οι μετοχές της Alibaba σημειώνουν κέρδη 2,3% στις προσυνεδριακές συναλλαγές μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ωστόσο τους τελευταίους μήνες βρίσκονται υπό πίεση εν μέσω ενός ευρύτερου sell-off μετοχών κινεζικών εταιρειών, λόγω των επιπτώσεων της εμπορικής έντασης μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

    Στις 14 Ιουνίου, η μετοχή έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 210,86 δολαρίων, ωστόσο από τότε έχει χάσει το 15,6% της αξίας της. Η πτώση αντιστοιχεί σε απώλεια κεφαλαιοποίησης της τάξης των 81,3 δισ. δολαρίων.

    Η βασική δραστηριότητα της Alibaba, το ηλεκτρονικό εμπόριο διαμέσου των δύο βασικών διαδικτυακών καταστημάτων της, Tmall και Taobao, αντιστοιχεί και στο 80% των εσόδων της.

    Οι επενδυτές θα παρακολουθούν στο εξής ιδιαίτερα το λειτουργικό περιθώριο της εταιρείας, το οποίο έπεσε στο 15% σε σχέση με το 25% της αντίστοιχης περιόδου του 2017.

    Το λειτουργικό περιθώριο είναι πολύ πιθανό να παραμείνει υπό πίεση, δεδομένου του ρυθμού με τον οποίο η Alibaba επενδύει σε νέα πεδία δραστηριότητας.

    Εντός του 2018, η εταιρεία αύξησε το ποσοστό της στο διαδικτυακό κατάστημα λιανικών πωλήσεων Lazada, με έδρα τη Σιγκαπούρη, ενώ εξαγόρασε την πλατφόρμα delivery φαγητού Ele.me, χωρίς να αποκαλυφθεί το ύψος της συναλλαγής, γεγονός που πιθανόν να συνετέλεσε στη μείωση του λειτουργικού περιθωρίου.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων