Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 26-Ιουλ-2018 23:16

    Facebook: Έχασε κεφαλαιοποίηση $120 δισ.

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 23:45

    H Facebook τελικά δεν είναι "αλεξίσφαιρη".

    Την Πέμπτη η εταιρεία έχασε 119,4 δισ. δολάρια σε κεφαλαιοποίηση στον απόηχο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τριμήνου τα οποία έδειξαν επιβράδυνση της αύξησης των χρηστών του κοινωνικού δικτύου και χαμηλότερα των εκτιμήσεων έσοδα.

    Η μετοχή της Facebook έκανε βουτιά 19% στα 176,26 δολάρια. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη απώλεια σε αξία που έχει σημειώσει ποτέ εταιρεία εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Η κεφαλαιοποίηση που χάθηκε αντιστοιχεί στην αθροιστική κεφαλαιοποίηση των 20 μικρότερων εταιρειών του δείκτη S&P 500.

    Παράλληλα πρόκειται για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία πτώση από την εισαγωγή της εταιρείας στο χρηματιστήριο.

    Τα μεγέθη της Facebook στο β' τρίμηνο

    Κέρδη: 5,12 δισ. δολάρια (1,74 δολάρια ανά μετοχή έναντι 1,71 δολ. κατά τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις των αναλυτών). Την αντίστοιχη περίοδο του 2017, τα κέρδη είχαν ανέλθει σε 3,89 δισ. δολάρια ή 1,32 δολ. ανά μετοχή.

    Έσοδα: 13,23 δισ. δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 13,36 δισ.

    Ενεργοί χρήστες παγκοσμίως σε ημερήσια βάση (DAUs): 1,47 δισ. έναντι εκτίμησης για 1,49 δισ.

    DAUs στη Βόρεια Αμερική: 185 εκατομμύρια έναντι εκτίμησης για 185,4 εκατ.

    DAUs στην Ευρώπη: 279 εκατομμύρια έναντι εκτίμησης για 279,4 εκατ.

    Μέσος όρος εσόδων ανά χρήστη (ARPU): 5,97 δολάρια έναντι εκτίμησης για 5,95 δολ.

    Μολονότι οι DAUs αυξήθηκαν κατά 11% σε ετήσια βάση, η αύξηση ήταν μικρότερη από εκείνη την οποία ανέμενε η Wall Street. Οι Ευρωπαίοι DAUs εμφανίζουν μείωση σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2018, πιθανόν λόγω της ενεργοποίησης της GDPR στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία δίνει μεγαλύτερο έλεγχο στον χρήστη επί των δεδομένων του.

    Προς έκπληξη των αναλυτών, το Facebook έχασε και σε σχέση με τις εκτιμήσεις για τα διαφημιστικά του έσοδα, φθάνοντας τα 13,04 δισ. έναντι εκτίμησης για 13,16 δισ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Ροή Ειδήσεων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ