Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 26-Απρ-2018 10:05

    GfK: Γεωπολιτικά ζητήματα και προστατευτισμός επηρεάζουν τους Γερμανούς καταναλωτές

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    GfK: Γεωπολιτικά ζητήματα και προστατευτισμός επηρεάζουν τους Γερμανούς καταναλωτές

    Γεωπολιτικά ζητήματα και η ενίσχυση του προστατευτισμού επηρεάζουν αρνητικά τη διάθεση των Γερμανών καταναλωτών, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, GfK.

    Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της GfK εμφανίζει πτώση στις 10,8 μονάδες το Μάιο από τις 10,9 μονάδες τον Απρίλιο. Η πτώση είναι αντίστοιχη των προβλέψεων.

    "Η κλιμάκωση της κρίσης στη Συρία και οι εμπορικές πολιτικές προστατευτισμού των ΗΠΑ ανησυχούν τους καταναλωτές και θα μπορούσαν να επηρεάσουν και τις μέχρι πρότινος εξαιρετικές οικονομικές προοπτικές της Γερμανίας", αναφέρει η GfK.

    Η οικονομική αισιοδοξία των καταναλωτών υπέστη πλήγμα τον Απρίλιο, σημειώνοντας πτώση στις 37,4 μονάδες από τις 45,9 μονάδες το Μάρτιο, λόγω των γεωπολιτικών ανησυχιών και των εμπορικών πολιτικών των ΗΠΑ.

    Οι προσδοκίες για τα εισοδήματα "δεν μπορούν να ξεφύγουν από την πτωτική τάση των οικονομικών προοπτικών του Απριλίου", με τον υποδείκτη να υποχωρεί στις 53,5 μονάδες τον Απρίλιο από τις 54,9 μονάδες το Μάρτιο.

    Ωστόσο άνοδο σημείωσε ο δείκτης που καταγράφει την τάση για αγορές και δαπάνες, και διαμορφώθηκε στις 60 μονάδες τον Απρίλιο από τις 59,1 μονάδες το Μάρτιο.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων