Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 30-Αυγ-2016 08:41

    Το πολιτιστικό προϊόν ως μοχλός ανάπτυξης

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    "Το πολιτιστικό προϊόν πρέπει να είναι εξαγώγιμο, ανταγωνιστικό με στόχο την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη, δεν βάδισε ποτέ με όρους οικονομίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας ώστε να γίνει πόλος επένδυσης για Έλληνες και ξένους".

    Αυτό αναφέρει η κα. Ζωζώ Λιδωρίκη, Πρόεδρος του Οργανισμού για τις Διεθνείς Σχέσεις Πολιτισμού.

    Τονίζει δε οτι μέχρι σήμερα σοβαρή στρατηγική έχουν εφαρμόσει ορισμένοι ιδιωτικοί φορείς στοχεύοντας τους σκοπούς τους ανεξάρτητα από την Δημόσια πολιτική

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ