Η Προστασία Περιβάλλοντος κατηγορεί τις Αυτοκινητοβιομηχανίες
Είναι πολύ πιθανό όταν χρησιμοποιείται ένα αυτοκίνητο να πετύχετε μεγαλύτερη κατανάλωση από αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Ενώ οι κατασκευαστές λένε στον κόσμο πως οι καταναλώσεις είναι ρεαλιστικές στην πράξη η EPA (Environmental Protecion Agency), η υπηρεσία προστασίας περιβάλλοντος στην Αμερική, προειδοποιεί τις εταιρίες αυτοκινήτου πως τα νούμερα είναι χαμηλότερα ακόμα και από αυτές που επιτυγχάνονται στα εργαστήρια της και προτείνει στις εταιρίες να μειώσουν την διαφορά.

Σύμφωνα με τον Christopher Grundler υπεύθυνο μεταφορών στην EPA, η μέση διαφορά μεταξύ των τιμών που δίνουν οι κατασκευαστές και των τιμών που επιτυγχάνονται στα εργαστήρια της EPA μεγαλώνει απροσδόκητα πολύ τα τελευταία χρόνια.

Η EPA ισχυρίζεται πως η διαφορά σχεδόν διπλασιάστηκε από το 1,15 %το 2007 και το 2008 στο 2,25 το 2010. Ωστόσο υπήρξε μια περίπτωση, όπου η διαφορά έφτασε το 14%. Ο κατασκευαστής ανακοίνωνε 6,9 lt/100km και στα εργαστήρια το νούμερο έγινε 7,84 lt/100km.

Σύμφωνα με την EPA η διαφορά οφείλεται τους οδηγούς που κάνουν τις μετρήσεις. Έμπειροι δοκιμαστές μπορούν να βοηθήσουν ώστε να μειωθεί η κατανάλωση, οδηγώντας με συγκεκριμένο τρόπο. Ο Grundler συμπλήρωσε πως έχουν παρατηρήσει πως οι κατασκευαστές έχουν ορισμένους πολύ έμπειρούς δοκιμαστές και πως οι εταιρίες δεν κλέβουν, απλά εξαντλούν κάθε περιθώριο.

Η EPA έχει ξεκινήσει να ζητά από τις εταιρίες περισσότερα στοιχεία ώστε να διαπιστώσει κατά πόσο οι οδηγοί παίζουν ρόλο. Ωστόσο σε βάθος χρόνου η λύση θα είναι να οι δοκιμές να γίνονται με robot τα οποία θα είναι προγραμματισμένα ώστε να επιταχύνουν και να επιβραδύνουν σύμφωνα με την διαδικασία της EPA. Αυτό από την μια θα μειώσει τις αποκλίσεις αλλά από την άλλη θα αφαιρέσει την ανθρώπινη φύση. Θα επανέλθουμε στο ζήτημα μιας και είναι σημαντικό με μεγαλύτερη ανάλυση.

Με λίγα λόγια

• Απόκλιση μεταξύ των κατασκευαστών και της EPA
• Οι δοκιμαστές επηρεάζουν το αποτέλεσμα