Συνεχης ενημερωση

    14/09 2014

    Όλο και πιο... βαθιά στο "αίνιγμα" της Αμφίπολης

    Μετά τις σφίγγες στην είσοδο του τύμβου και τις καθηλωτικής ομορφιάς Καρυάτιδες που εντοπίστηκαν μερικές ημέρες αργότερα, η αγωνία κορυφώνεται για τα μυστικά που θα αποκαλύψει ο τρίτος ταφικός...

    09/08 2014

    White Star: Ο νέος γαστρονομικός προορισμός της Μυκόνου

    Σε έναν κομψό και μοντέρνο χώρο που φέρει την υπογραφή του γνωστού αρχιτέκτονα Γιώργου Μέρλου και συνδυάζει το σύγχρονο design με την απλότητα και την αισθητική της κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής θα...

    08/03 2012

    Πατέντες με άρωμα γυναίκας

    Μελέτη του Επιχειρηματικού Συμβουλίου Γυναικών των ΗΠΑ καταγράφει σημαντική αύξηση του αριθμού διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και εμπορικών σημάτων που κατοχυρώνονται σε γυναίκες και προβλέπει αντίστοιχη...

    25/01 2012

    Δεν εμπνέει ο νέος CEO της RIM

    Η κατασκευάστρια των blackberries, που κάποτε είχε την πρωτοκαθεδρία στην αγορά smartphones, επιχειρεί να αλλάξει γραμμή πλεύσης με νέο CEO στο τιμόνι. Ωστόσο, για πολλούς αναλυτές της Wall Street, η ...

    10/01 2012

    Αμερικανικές επιχειρήσεις: δέκα στόχοι για το 2012

    Μετά την αδιαμφισβήτητα δύσκολη χρονιά που πέρασε, η αρχή του νέου έτους προσφέρεται για νέους στόχους που θα φέρουν την καινοτομία στην κορυφή των προτεραιοτήτων των επιχειρήσεων και θα τις...

    28/12 2011

    Σας αξίζει η ομάδα που έχετε φτιάξει

    Έχοντας λάβει μηνύματα αποδοκιμασίας και επιδοκιμασίας, καθώς και πολλά άλλα κάπου στη μέση, οι αρθρογράφοι του Businessweek, Michael Maddock και Raphael Louis Vitοn δίνουν εξηγήσεις για τα επίμαχα...

    23/12 2011

    Εξυπηρέτηση πελατών: δέκα σημάδια ότι η επιχείρησή σας έχει πρόβλημα

    Όταν τηλεφωνούν σημαντικοί πελάτες, μήπως δεν εμπιστεύεστε κανέναν άλλον να τους εξυπηρετήσει εκτός εσάς; Τα στελέχη σας τηρούν τις διαδικασίες με θρησκευτική ευλάβεια; Δεν έχετε ανάγκη από καλές...

    22/12 2011

    Πώς να γεμίσετε το εστιατόριό σας χωρίς να καταφύγετε στις διαδικτυακές προσφορές

    Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εστίασης δέχτηκαν μεγάλο πλήγμα από την ύφεση. Αδυνατώντας να αυξήσουν τα έσοδά τους με άλλους τρόπους, κατέφυγαν στα εκπτωτικά κουπόνια και τις προσφορές. Όμως η...

    20/12 2011

    Τέσσερα όπλα για να νικήσετε τις φήμες

    Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο ένα γνωστό brandνα πέφτει θύμα φημολογίας. Τη δεκαετία του 1990, λόγου χάρη, κυκλοφορούσε η φήμη ότι το γράμμα “K” στη συσκευασία του αναψυκτικού Snapple ήταν το αρχικό του ...

    09/12 2011

    Οι καλοί μάνατζερ δεν κάνουν απολύσεις

    Κάθε φορά που απολύεται ένας υπάλληλος, ένα διευθυντικό στέλεχος έχει αποτύχει: είτε προσέλαβε τον λάθος άνθρωπο, είτε τον έβαλε στη λάθος θέση, ή τα έκανε θάλασσα με κάποιον άλλο τρόπο. Όσοι...

    08/12 2011

    Μαθήματα για τις επιχειρήσεις από... τον αέρα

    Αντί να καταριούνται την Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ κάθε φορά που είναι να μπουν σε αεροπλάνο, τα στελέχη των επιχειρήσεων πρέπει να διδαχθούν από τα επικοινωνιακά της λάθη και να...

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων