Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Ιαν-2019 16:29

    Audi A1 Sportback 30 TFSI

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Λένε ότι η πρώτη εντύπωση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Είχαμε λοιπόν πολύ καιρό να δοκιμάσουμε ένα μοντέλο που κερδίζει τόσα πολλά θετικά σχόλια από άντρες και γυναίκες από την πρώτη στιγμή. Το νέο Audi A1 καίει καρδιές ανδρικές και γυναικείες και αυτό δεν είναι τυχαίο!

    Audi A1Στόχος των σχεδιαστών της Audi, ήταν η νέα γενιά του Α1 να γίνει πιο δυναμική και να "χτυπήσει" το συναίσθημα. Όπως διαπιστώσαμε τις μέρες που δοκιμάζαμε το Α1, είναι κάτι που το κατάφεραν. Ξεπερνώντας την γενικότερη συγκρατημένη φιλοσοφία που θέλει τα μοντέλα της Audi να αποτελούν μια σχεδιαστική συνέχεια του προκατόχου τους, το νέο Α1 καταφέρνει να είναι αναγνωρίσιμο σαν Audi και ταυτόχρονα να δείχνει αρκετά πιο σύγχρονο και τολμηρό από το μοντέλο που αντικαθιστά. Αυτή την προσέγγιση υπογραμμίζουν στοιχεία όπως οι αεραγωγοί στο πάνω μέρος της μάσκας που προέρχονται από το θρυλικό Audi Quattro.

    Audi A1Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ο σπορ χαρακτήρας είναι ακόμα πιο έντονος. Η μπλε βαφή τονίζει ακόμα περισσότερο τις σχεδιαστικές γραμμές ενώ δένει άψογα με το πακέτο S-line. Οι τροχοί των 18 in εντυπωσιάζουν με το μέγεθος αλλά και το σχήμα τους. Σε συνδυασμό με το λογότυπο 30 TFSI ο λιγότερο γνώστης μπερδεύεται νομίζοντας πως πρόκειται για μια έκδοση με αρκετές εκατοντάδες ίππων κάτω από το καπό, απόγονο του S1. Την ίδια στιγμή που έχει κερδίσει τους οπαδούς των σπορ σχημάτων, ο γυναικείος πληθυσμός "λιώνει" για το Α1 βρίσκοντάς το ιδιαίτερα ελκυστικό!

    Audi A1Το Α1 συνεχίζει να σε κερδίζει και στο εσωτερικό του, κυρίως με την αύρα που θυμίζει πολύ ακριβότερο μοντέλο Audi. Οδηγοκεντρικό, με την κεντρική κονσόλα στραμμένη προς τον οδηγό, σου ανεβάζει την διάθεση. Βρίθει τεχνολογίας με κυριότερα στοιχεία την μεγάλη οθόνη αφής των 10,1 in του συστήματος πολυμέσων αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που εκτός των προσεγμένων γραφικών δίνει αρκετές πληροφορίες στον οδηγό. Εξαιρετικό και το πολυλειτουργικό τιμόνι με υπέροχη αίσθηση αφής αλλά και σχεδίαση, δανεισμένη από τα ακριβότερα μοντέλα της μάρκας. Μας άρεσε επίσης το γεγονός πως, σε αντίθεση με άλλα πολυλειτουργικά τιμόνια, είχε όσα χειριστήρια χρειάζεται ώστε να είναι πρακτικό, μιας και σε πολλές περιπτώσεις έχουμε δει τιμόνια με δεκάδες μπουτόν που τελικά είναι όμορφα στις φωτογραφίες μα καθόλου πρακτικά. Τα καθίσματα της έκδοσης S-line έχουν πολύ καλή στήριξη και σωστό μέγεθος ώστε να φιλοξενήσουν πλήθος σωματότυπων. Τα υλικά στην καμπίνα είναι στην πλειοψηφία πολύ καλής ποιότητας. Στο πάνω μέρος του ταμπλό βρίσκουμε μαλακά πλαστικά. Θα προτιμούσαμε ωστόσο να είναι μια ενιαία επιφάνεια και όχι μια σύνθεση επιφανειών. Επίσης θα θέλαμε μαλακά πλαστικά τουλάχιστον στο πάνω μέρος των θυρών, που είναι ντυμένες αποκλειστικά με σκληρά πλαστικά. Ωστόσο η εικόνα είναι premium όντας μακριά από τα δεδομένα της κατηγορίας των super mini. Πολύ σημαντική είναι και η αύξηση των χώρων, που έχει επιφέρει η αύξηση του μήκους και του μεταξονίου. Πέρα από το μήκος δείχνει φαρδύτερο αλλά και πιο ευήλιο, από το μοντέλο που αντικαθιστά.

    Audi A1Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας δεν βρίσκεται τελικά ένας κινητήρας δυναμίτης. Παρά το πληθωρικό όνομα του μοντέλου, στο εμπρός μέρος βρίσκεται ο τρικύλινδρος των 999 cc με απόδοση 116 ίππων. Πρόκειται για τον δεύτερο σε τάξη ιπποδύναμη κινητήρα μιας και προσφέρεται και σε έκδοση με 95 ίππους. Στην περίπτωσή μας συνδυάζεται με το εξαιρετικό σε λειτουργία αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Στην καθημερινή χρήση κινεί άνετα το Α1 χωρίς να κάνει αισθητή την παρουσία του ηχητικά. Η ανάρτηση δουλεύει υποδειγματικά, χωρίς να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό, παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ. Τον ρόλο του βέβαια παίζει και το σύγχρονο πλαίσιο MQB AO, στο οποίο βασίζεται το Α1. Αν θελήσεις να κινηθείς γρήγορα με χαρά θα διαπιστώσεις πως το Α1 θα ανταποκριθεί. Πλαίσιο, ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και φρένα σου δίνουν το ελεύθερο να ανεβάσεις ρυθμό. Μέσω του προαιρετικού Audi Drive Select έχεις την δυνατότητα να εξατομικεύσεις το αυτοκίνητο, κάνοντας ακόμα πιο σπορ την συμπεριφορά του μοντέλου. Τα όρια τα θέτει ο κινητήρας που δεν έχει την ικανότητα να εξαντλήσει τις δυνατότητες του συνόλου. Για όσους λοιπόν έχουν μεγαλύτερες ανησυχίες καλό θα ήταν να κοιτάξουν τις δυνατότερες εκδόσεις του Α1.

    Audi A1Το νέο Α1 καίει καρδιές και δεν είναι τυχαίο. Κερδίζει το κοινό με την εξωτερική του σχεδίαση, συνεχίζει με το εσωτερικό του αλλά και με την συμπεριφορά του στον δρόμο. Σου ανεβάζει την διάθεση είτε το κοιτάς είτε το οδηγείς και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό. Ένα συναισθηματικό premium μοντέλο στην κατηγορία των super mini που προσθέτει "χρώμα" στην αγορά.

    Audi A1

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.029 /1.740/1.409 mm

    Βάρος : 1200 kg

    Κινητήρας : 999 cc

    Ιπποδύναμη : 116 PS/ 5000-5500 rpm

    Ροπή : 20,4 kg.m/ 2000-3.500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 203 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,4 lt/100km

    0-100 km/h : 9,4 sec

    Ρύποι CO2 : 110 g/km

    Τιμή : € 22.200 (μηχανικό κιβώτιο)

     

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ