Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 19-Δεκ-2018 09:02

    Πρώτη επαφή με το νέο Audi Q3

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Προηγήθηκε η άποψη μας για το A1 Sportback. Παρά το γεγονός πως οδηγήσαμε τα δυο αυτοκίνητα την ίδια μέρα, θεωρήσαμε αδικία να βρίσκονται σε ένα κείμενο. Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, οπότε θέλαμε να του δώσουμε και την ανάλογη έμφαση. Έχει δύσκολο έργο μιας και το μοντέλο πρώτης γενιάς ήταν μια τεράστια επιτυχία. Ακόμα και όταν ανακοινώθηκε η παραγωγή του νέου μοντέλου, συνέχισε να πουλά με τον ίδιο ρυθμό! Τα 7 χρόνια συνεχούς επιτυχίας δεν είναι λίγα και αποτελούν τρανή απόδειξη της πολύ καλής δουλειάς που είχε γίνει, πριν φτάσει το μοντέλο στην παραγωγή. Κάτι αντίστοιχο διακρίνουμε και στην δεύτερη γενιά.

    Audi Q3Πληθωρικό και κομψό

    Το Q3 είχε ένα πολύ ιδιαίτερο αμάξωμα. Χωρίς να χαρακτηρίζεται coupe είχε ένα έντονο δυναμισμό. Ωστόσο οι χώροι του ήταν κάπως οριακοί για μια τετραμελή οικογένεια. Το νέο μοντέλο παραμένει κομψό και αθλητικό, λύνοντας ξεκάθαρα το ζήτημα των χώρων. Βασισμένο στη μεταβλητή πλατφόρμα του Group, έχει μεγαλώσει σχεδόν σε όλες του τις διαστάσεις και είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του. Το μήκος του φτάνει τα 4.485 χιλιοστά και είναι 97 χλστ. πιο μακρύ από το απερχόμενο μοντέλο. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. και φτάνει τα 1.856 χλστ. συνολικά, αλλά με ύψος 1.585 χλστ. είναι 5 χλστ. χαμηλότερο από το αμάξωμα του Q3 της πρώτης γενιάς – τονίζοντας ακόμα περισσότερο την σπορ εντύπωση. Στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 77 χλστ. φτάνοντας τα 2.680 χλστ., διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

    Audi Q3Μπορεί να μεγάλωσε αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχασε την χάρη του. Εμπρός, την ταυτότητα καθορίζουν το οκτάγωνο μοτίβο της μάσκας Singleframe με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι στενοί προβολείς με τεχνολογία LED. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει προβολείς Matrix LED με έξυπνη προσαρμογή της φωτεινής δέσμης στις συνθήκες του δρόμου. Στο πλάι, σημαντικά είναι τα γραφικά φωτισμού καθώς και το αποτύπωμα των προβολέων και των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Τα περιγράμματα είναι εμπνευσμένα από το quattro DNΑ της Audi και κάνουν το SUV να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ με τα διαφορετικού χρώματος τόξα να δημιουργούν μία έντονη off-road αντίθεση.

    audiΕσωτερικό: Ορισμός του premium

    Η εικόνα στο εσωτερικό, στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, ήταν εξαιρετική, θυμίζοντας μοντέλο ανώτερης κατηγορίας. Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο δείχνει δυο γενιές μπροστά. Εξαιρετική σχεδίαση, πολύ καλής ποιότητας υλικά και κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης και τεχνολογίας. Στο νέο Q3 υπάρχει μια πληθώρα επιλογών για τα μεγέθη οθονών και του ψηφιακού πίνακα οργάνων που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός. Ακόμη και στην έκδοση με το στάνταρ MMI radio υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη διαγώνιου 10,25 ιντσών, που μπορεί να αναβαθμιστεί στις 12,5 ίντσες, την οποία ο οδηγός διαχειρίζεται και από το πολυλειτουργικό τιμόνι. Το MMI radio plus περιλαμβάνει επίσης μια οθόνη αφής διαγώνιου 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό ενώ στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού ανεβαίνει στις 10,1 ίντσες.

    Audi Q3Κορυφαία ασφάλεια

    Το νέο Audi Q3 προσφέρει τον πληρέστερο εξοπλισμό ασφάλειας στην κατηγορία του. Στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν συστήματα όπως το ενεργητικό cruise control, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με το S tronic, που ενσωματώνει τις λειτουργίες της ενεργητικής υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive speed assist), της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist). Ακόμα, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), το σύστημα ελέγχου διασταύρωσης (cross traffic assist), το σύστημα πρόληψης και αποφυγής σύγκρουσης (Audi pre sense front safety system) και άλλα.

    Κορυφαία μηχανικά μέρη

    Audi Q3Στο λανσάρισμα του νέου Q3 η Audi θα προσφέρει τέσσερις εκδόσεις: τρεις με βενζινοκινητήρες και μια πετρελαιοκίνητη, σε συνδυασμό με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή με τετρακίνηση quattro. Η ισχύς τους κυμαίνεται από 150 έως 230 ίππους, ενώ όλες οι μονάδες είναι τετρακύλινδρες με άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση. Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο S tronic επτά σχέσεων.

    Η εξελιγμένη ανάρτηση του νέου Audi Q3 (MacPherson μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) προσφέρει ανώτερη ποιότητα κύλισης. Χαρίζει ευελιξία στην πόλη, άνεση στους επαρχιακούς δρόμους και ασύγκριτη κατευθυντικότητα στον ανοιχτό δρόμο, με έντονα πάντα τα σπορ χαρακτηριστικά. Χάρη και στο μεγαλύτερο μεταξόνιό του, το νέο SUV της Audi κυριολεκτικά "ισοπεδώνει" τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

    Audi Q3Τέλος, όταν οι συνθήκες του δρόμου το απαιτήσουν ή ο οδηγός θελήσει να οδηγήσει το νέο Q3 εκτός δρόμου, η τεχνολογία quattro αποδεικνύει γιατί εδώ και 35 χρόνια αποτελεί σημείο αναφοράς στην αυτοκίνηση. Μία τεχνολογία που εγγυάται ακόμα μεγαλύτερη πρόσφυση και εξαιρετικά δυναμική συμπεριφορά σε καθημερινές συνθήκες, σε κάθε καιρό και σε κάθε δρόμο, ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου. Μία μοναδική ιστορία επιτυχίας, που συνεχίζεται αμείωτη και στο νέο Q3.

    Πίσω από το τιμόνι

    Audi Q3Αρχικά μας κέρδισε με την σχεδίασή του. Σε δεύτερο χρόνο μας κέρδισε με τις διαστάσεις του. Όσο μεγάλο χρειάζεται για να έχει επαρκέστατους χώρους, όσο μαζεμένο πρέπει για να δείχνει νεανικό και σπορ. Σε τρίτο χρόνο έρχεται το εσωτερικό. Συνεπές με το όνομα της Audi είναι κορυφαίο σε όλα, ανεβάζοντάς σου την διάθεση. Οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι πολλές, επιτρέποντας στον πελάτη να φέρει στα μέτρα του το μοντέλο. Εμείς οδηγήσαμε την έκδοση 45 TFSI, με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, που αποδίδει 230 άλογα.

    Στην σύντομη επαφή μας, βιώσαμε κορυφαία για την κατηγορία συμπεριφορά. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, παρά τους τροχούς των 19in, πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και πολύ καλή απόσβεση των ανωμαλιών. Την ίδια στιγμή που υπάρχει μια αποστασιοποίηση από τις κακοτεχνίες του δρόμου, τα χειριστήρια σου μεταφέρουν επαρκή αίσθηση, ενώ οι εντολές σου στο αμάξωμα εκτελούνται άμεσα. Ο κινητήρας συνεργάζεται άψογα με το κιβώτιο και η ισχύς του είναι παραπάνω από επαρκής. Τέλος, είναι εντυπωσιακά αθόρυβος και ραφιναρισμένος σε επίπεδο λειτουργίας, θυμίζοντας σύνολο με περισσότερους κυλίνδρους.

    Audi Q3Τιμές

    To Q3 ξεκινά από τα €32.900 για την έκδοση 35 TFSI με κινητήρα 1,5lt. απόδοσης 150 ίππων με την κίνηση στον εμπρός άξονα. Με αυτόματο κιβώτιο S tronic η τιμή ξεκινά από τα €35.500. Η επόμενη έκδοση 35 TDI S tronic είναι η βασική έκδοση πετρελαίου που από δίλιτρο κινητήρα αποδίδει 150 ίππους και ξεκινά από €37.590 στο επίπεδο εξοπλισμού Business. Η κορυφαία έκδοση πετρελαίου 40 TDI quattro S tronic με δίλιτρο κινητήρα, τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο και απόδοση 190 ίππων ξεκινά από τα €50.500. H κορυφαία έκδοση βενζίνης 45 TFSI quattro S tronic με τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο και απόδοση 230 ίππων, ξεκινά από τα €50.900.

    Αυτό που περιμένεις και ακόμα καλύτερο

    Audi Q3Το νέο Q3 είναι αυτό που ίσως περιμένεις από ένα μοντέλο με το σήμα της Audi. Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς τοποθετείτε ψηλά στην κατηγορία. Επιπρόσθετα περνά εκείνη την λεπτή γραμμή σε επίπεδο χώρων όπου το οριακό γίνεται επαρκέστατο. Είναι πλέον για τα ελληνικά δεδομένα ιδανικό μιας και συνδυάζει ποιότητα και τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες σε ένα αμάξωμα που θα καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ