Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 07-Δεκ-2018 17:00

    Alfa Romeo: Η Giulia φοράει τα καλά της

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το σήμα Veloce έχει μεγάλη ιστορία στην οικογένεια της Alfa Romeo. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1962 στην Giulia Spider και σήμερα συνοδεύει την Giulia. Τον Ιούλιο είχαμε δοκιμάσει την πετρελαιοκίνητη έκδοση και είχαμε εντυπωσιαστεί. Σήμερα όμως τα δεδομένα είναι ακόμα καλύτερα μιας και έχουμε στα χέρια μας την Veloce με κινητήρα βενζίνης. Οι προδιαγραφές είναι πολλά υποσχόμενες. Ο δίλιτρος κινητήρας με turbo αποδίδει 280 άλογα και 41 κιλά ροπή. Χάρη και στην βοήθεια της μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς, τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε μόλις 5,2 sec ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 Km/h! Με τα παραπάνω νούμερα η περιέργειά μας για οδήγηση ήταν μεγάλη!

    Alfa-RomeoΑκόμα και αν είσαι αδιάφορος για τις φλογερές επιδόσεις, θα λυγίσεις μπροστά στην θέα της Giulia Veloce, ειδικά στην μπλε απόχρωση του αυτοκινήτου μας που δίνει μια νεανική-σπορ αίσθηση. Η ήδη γοητευτική βάση της Giulia, εδώ αποκτά ακόμα πιο δυναμική όψη. Τον ρόλο του παίζει ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας με την μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα αλλά και ο πίσω προφυλακτήρας με διαχύτη και διπλές εξατμίσεις. Στα φτερά τα λογότυπα Veloce δίνουν το στίγμα τους, ενώ το σήμα Q4 στο πίσω μέρος, μας θυμίζει πως αυτή είναι η πρώτη Giulia με το σύστημα τετρακίνησης Q4 AWD. Την εικόνα ολοκληρώνουν οι υπέροχοι τροχοί σε μολυβί απόχρωση που δημιουργούν μια ωραία αντίθεση με το αμάξωμα αλλά και με τις κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων. Τελικά σε φτιάχνει ακόμα και παρκαρισμένη και αυτό είναι μια αξία ανεκτίμητη!

    Alfa-RomeoΗ πολύ προσεγμένη εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Η σχεδίαση είναι ξεχωριστή, ξεφεύγοντας από την συντηρητική εικόνα του ανταγωνισμού. Τα σπορ δερμάτινα καθίσματα έχουν πολύ καλή στήριξη, ενώ ρυθμίζονται ποικιλοτρόπως, βοηθώντας τον οδηγό να βρει την ιδανική θέση. Το τιμόνι πέφτει στο σωστό ύψος ενώ ξεχωρίζει από το μπουτόν εκκίνησης στην αριστερή πλευρά. Λίγο πιο πίσω βρίσκονται τα εντυπωσιακά paddles του αυτόματου κιβωτίου και πιο μέσα ο όμορφος πίνακας οργάνων, με τα δυο στρογγυλά όργανα να ξεχωρίζουν. Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει η οθόνη πολυμέσων, η οποία είναι τόσο καλά ενσωματωμένη ώστε να την απενεργοποιήσεις, δεν ξεχωρίζει από το ταμπλό! Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, διαθέτοντας μέχρι και θερμαινόμενο τιμόνι!

    Alfa-RomeoΜε ένα πάτημα του μπουτόν ο κινητήρας έρχεται στη ζωή. Συμπλέκτης δεν υπάρχει, μιας και η συγκεκριμένη έκδοση διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το νέας γενιάς Alfa™ DNA ενεργεί στις παραμέτρους του κινητήρα, στο βολάν του τιμονιού, στις αναρτήσεις και στο κιβώτιο ταχυτήτων, έτσι ώστε να μεταβάλει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Ξεκινάμε με την ρύθμιση "Ν". Από την πρώτη στιγμή εντυπωσιάζεσαι με την αμεσότητα του τιμονιού. Είναι ό,τι πιο άμεσο μπορείς να βρεις σε αυτή την χρηματική κλίμακα και συγκρίνεται μόνο με αγωνιστικές κατασκευές. Θέλει λίγο συνήθεια, ωστόσο ποτέ δεν γίνεται νευρικό μεταφέροντας τις ανωμαλίες του δρόμου. Το πλαίσιο δείχνει εξαιρετικά άκαμπτο ενώ ο η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τα ανωμαλίες. Όσο αυξάνει η ταχύτητα παρατηρείς μια πλεύση του πίσω μέρους, η οποία όμως εξαφανίζεται με μιας μόλις επιλέξεις την πιο σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης. Δυστυχώς η τελευταία συνδυάζεται μόνο με την ρύθμιση "D" από τις επιλογές οδηγικών προφίλ και όχι με την "Ν". Ο κινητήρας έχει πολύ καλή απόδοση και πλούσια ροπή. Απολαμβάνεις της οδήγηση μαζί της και κάθε διαδρομή καλύπτεται με μοναδική άνεση είτε βρίσκεσαι στον ανοικτό δρόμο είτε σε φιδίσια διαδρομή. Πεισματικά ουδέτερη έχει ένα άψογο μπροστινό, ενώ σε κάθε περίπτωση η δύναμη περνά αποτελεσματικά στον δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή με την σειρά της πολύ καλή, καλύπτοντας τις απαιτήσεις που μπορεί να έχει ένας αγοραστής της κατηγορίας.

    Alfa-RomeoΩστόσο έχεις την περιέργεια να οδηγήσεις αυτή την Giulia με τo οδηγικό προφίλ "D" σε κάποιο άδειο από κυκλοφορία δρόμο. Εκεί σε παρασύρει σε πιο γρήγορο ρυθμό. Σε γεμίζει ασφάλεια, εκτελώντας με απάθεια τις εντολές σου. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν απενεργοποιούνται εντελώς ωστόσο γίνονται πιο διακριτικά, οπότε σε γλιστερά κομμάτια νιώθεις το πίσω μέρος να ανοίγει ελαφρά την τροχιά του. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά ενώ η ανάρτηση αποκτά την ρύθμιση που της ταιριάζει. Πιο σφιχτή αλλά χωρίς να γίνεται κουραστική καταφέρνει να κρατά το αμάξωμα παράλληλο με την άσφαλτο. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται στο κάλεσμα. Ωστόσο το πλαίσιο και το στήσιμο ζητούν παραπάνω δύναμη!

    Alfa-RomeoΗ Giulia Veloce είναι μια υπέροχη μπερλίνα που καταφέρνει να καλύψει τις συμβατικές της υποχρεώσεις αποτελεσματικά, την ίδια στιγμή που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα στον οδηγό που του αρέσει η οδήγηση εκτός από την μετακίνηση. Σίγουρα ο ανταγωνισμός σε αυτή την κλίμακα χρημάτων είναι σκληρός, ωστόσο η Veloce έχει προσωπικότητα και αυτό πολλές φορές δεν μετριέται με χρήματα.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Alfa-Romeo

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.643/1.860/1.450 mm

    Βάρος : 1610 kg

    Κινητήρας : 1995 cc

    Ιπποδύναμη : 280 PS/ 5250 rpm

    Ροπή : 41 kg.m/ 2.250 rpm

    Τελική ταχύτητα : 240 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 10,5 lt/100km

    0-100 km/h : 5,2 sec

    Ρύποι CO2 : 206 g/km

     

     

     

    Τιμή : € 53.250

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ