Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 30-Νοε-2018 16:42

    Οδηγούμε το VW T-Roc σε μια πολύ αρμονική εκδοχή

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Από την πρώτη στιγμή που αντικρίσαμε το T-Roc μας κέρδισε. Μια απόδειξη, μετά το Scirocco αλλά και το Arteon, πως όταν η VW θέλει μπορεί να σχεδιάσει ευφάνταστα αμαξώματα. Μάλιστα το T-Roc στα μάτια μας δεν είναι απλά το ομορφότερο προσιτό VW, είναι και ένα από τα ομορφότερα Crossover γενικώς! Επειδή λοιπόν το κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης είναι πολύ σημαντικό κριτήριο, θεωρούμε πως το T-Roc ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια.

    VW_T-RocΚαταφέρνει λοιπόν να είναι ταυτόχρονα επιθετικό, μοντέρνο, δυναμικό αλλά και προσγειωμένο. Στο δρόμο το κοιτάνε οι υπόλοιποι οδηγοί και ίσως στην περίπτωσή μας παίζει ρόλο και η εξωτερική απόχρωση, ωστόσο όχι με φθόνο αλλά με περιέργεια. Δεν ήταν λίγες οι φορές που κάποιος μας ρώτησε για το T-Roc. Τον ρόλο της παίζει και η τολμηρή χρυσή απόχρωση Kurkuma σε συνδυασμό με μαύρη οροφή. Ταυτόχρονα οι γραμμές του προσδίδουν και μια νεανικότητα, που οφείλεται αρκετά στην κλίση της οροφής στο πίσω μέρος, που θυμίζει κάτι από coupe. Ενδιαφέρον και το "παιχνίδι" στο εμπρός μέρος με τα εξαγωνικά LED φώτα ημέρας καθώς και τα επιθετικά φωτιστικά, που στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν τεχνολογίας LED.

    VW_T-RocΗ ευχάριστη εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι πιο οδηγοκεντρική ενώ η φάσα στο χρώμα του αμαξώματος δίνει μια χαρούμενη πινελιά. Προσεγμένες οι επενδύσεις των καθισμάτων που έχουν και καλή στήριξη. Εντυπωσιακή είναι και η οθόνη πολυμέσων των 8in με πολύ καλά γραφικά, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης με όμορφες ενδείξεις. Η ποιότητα συναρμολόγησης είναι πολύ καλή, ωστόσο θα θέλαμε σε κάποιες επιφάνειες μαλακά πλαστικά. Οι χώροι είναι παραπάνω από επαρκείς ενώ μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών. Το πιο σημαντικό είναι πως καταφέρνει να σου φτιάχνει την διάθεση, όπως λίγα μοντέλα σε αυτή την κλίμακα χρημάτων καταφέρνουν.

    VW_T-RocΈχουμε ήδη δοκιμάσει το T-Roc με τον βασικό κινητήρα των χιλίων κυβικών απόδοσης 115 ίππων. Παραπάνω από αξιοπρεπές, αποτελεί την τρανή απόδειξη του τι μπορεί να κάνει ένας κινητήρας με μόλις χίλια κυβικά. Από την άλλη, το T-Roc σε βάζει σε μια διαδικασία να το ονειρευτείς με κάτι πιο δυνατό. Η έκδοση της δοκιμής μας είναι ίσως η χρυσή τομή. Χωρίς να ξεφεύγει οικονομικά, προσφέρει επιδόσεις αρκετές για να κινείσαι σβέλτα όταν το θελήσεις. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο TSI των 1,5 lt. με 150 άλογα και 25,5 κιλά ροπής. Έχει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων και μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου μεταφέρει την δύναμη στον δρόμο μέσω των εμπρός τροχών.

    VW_T-RocΣτον δρόμο σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή. Σε σύγκριση με ένα μέσο VW είναι πιο σφιχτό, χωρίς όμως ποτέ να θυσιάζεται η άνεση. Σε συνδυασμό με το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A1 δημιουργείται ένα σύνολο που σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Σε συνδυασμό με το σαφές τιμόνι και τα αποτελεσματικά φρένα έχεις ένα σύνολο πιστικό που χαίρεσαι να οδηγείς, με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας. Η απόδοση του κινητήρα είναι εντυπωσιακά γραμμική, σε βαθμό που κρύβει τα 150 άλογα. Ωστόσο τα νούμερα στο κοντέρ δείχνουν την αλήθεια. Σημειώστε πως η τελική φτάνει τα 205 km/h και πως τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε μόλις 8,4 sec. Ταυτόχρονα η κατανάλωση μένει χαμηλά. Είδαμε τιμές στα 6,2 lt/100km ωστόσο μια μέση στα 7,3 lt/100km είναι αντιπροσωπευτική.

    VW_T-RocΤο T-Roc μας αρέσει αισθητικά και σε αυτή την έκδοση θεωρούμε πως βρίσκει τα μηχανικά μέρη που του ταιριάζουν, σε συνδυασμό με μια προσιτή τιμή. Διαθέτει όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα VW μαζί με μια δόση νεανικότητας, σε μια κατηγορία που συνεχώς κερδίζει έδαφος. Με επαρκείς χώρους, θα παίξει αξιοπρεπώς και τον ρόλο του οικογενειακού. Ίσως η καλύτερη πιθανή έκφραση ενός crossover με το σήμα της VW στο μέγεθος ενός Golf.

    VW_T-Roc

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.234/1.819/1.573 mm

    Βάρος : 1300 kg

    Κινητήρας : 1498 cc

    Ιπποδύναμη : 150 PS/ 1.500-3.500 rpm

    Ροπή : 25,5 kg.m/ 1.500-3.500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 205 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,3 lt/100km

    0-100 km/h : 8,4 sec

    Ρύποι CO2 : 120 g/km

    Τιμή : Από €23.950

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ