Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 23-Νοε-2018 17:01

    Δοκιμάζουμε την Skoda Fabia Cup Edition

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μας αρέσουν οι ειδικές εκδόσεις και όπως φαίνεται αρέσουν και στο κοινό. Μια τέτοια περίπτωση είναι το αυτοκίνητο της δοκιμής μας που μπορείς να το αποκτήσεις χωρίς να ξοδέψεις όλες σου τις οικονομίες, όντας ταυτόχρονα στιλάτο και ξεχωριστό. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα λίγο από την αρχή.

    SkodaΓιορτάζοντας η SKODA την επί τρία συνεχή χρόνια κυριαρχία της Fabia R5 στην WRC 2 κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, προσφέρει μια έκδοση με έντονο το σπορ DNA του αγωνιστικού αυτοκινήτου, διατηρώντας όμως σε πολύ προσιτά επίπεδα την τιμή απόκτησής του. Αυτή είναι η Fabia Cup Edition, που δοκιμάζουμε σήμερα.

    skodaΕξωτερικά, οι ζάντες αλουμινίου 16΄΄ σε μαύρο χρώμα, συνδυάζονται με το ειδικό πακέτο διχρωμίας με λευκό χρώμα αμαξώματος, μαύρους καθρέφτες και μαύρη οροφή. Η σκίαση των πίσω τζαμιών "Sunset”, προσδίδει ακόμα πιο επιθετικό look στην ειδική αυτή έκδοση. Τέλος, η σήμανση "EDITION CUP” στο πλάι και το πίσω μέρος, έρχεται να κάνει γνωστή την ταυτότητα του μοντέλου.

    SKODA FABIAΣτο εσωτερικό, τα επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού που διαφοροποιούν αυτή την ξεχωριστή Fabia, είναι το 3-άκτινο δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι Supersport και τα σπορ καθίσματα εμπρός! Στην πράξη τα τελευταία κλέβουν την παράσταση με την άψογη στήριξή τους και δευτερευόντως με τις ποιοτικές επενδύσεις τους. Εξυψώνουν την εικόνα του εσωτερικού που χαρακτηρίζεται από την συγκρατημένα μοντέρνα σχεδίαση, την καλή ποιότητα συναρμολόγησης αλλά και τα σκληρά πλαστικά, που όμως δείχνουν καλής ποιότητας.

    skodaΓια την υλοποίηση της Fabia Cup Edition επελέγη η έκδοση 1.0L TSI Style, με μέγιστη ιπποδύναμη 110 PS, ανώτατη τελική ταχύτητα 196 χ.α.ω. και επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. σε 9,5΄΄. Κάτω από το καπό λοιπόν βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος TSI του VW group, στην δυνατότερη του μορφή και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Διαφορές στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν, οπότε μην περιμένετε άγριο ήχο από την εξάτμιση ή την εισαγωγή.

    SKODA FABIAΗ συμβίωση μαζί του ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμάς. Το "φοράς" και εκτελεί σχεδόν κάθε σου θέλημα με εξαιρετικό τρόπο. Η θέση οδήγησης είναι αψεγάδιαστη και όλα τα χειριστήρια έχουν πολύ καλή αίσθηση. Το πλαίσιο είναι εξαιρετικά άκαμπτο, ενώ η ανάρτηση δουλεύει υποδειγματικά απορροφώντας τις ανωμαλίες, παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ (214/45/16). Σβέλτο σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ αρμονικό σύνολο για να κινείσαι στην πόλη αλλά και στον ανοικτό δρόμο. Ασφαλές σε κάθε περίπτωση μπορεί να στρίψει αρκετά γρήγορα αν και δεν προορίζεται για οδήγηση στο όριο. Τέλος, μας εντυπωσίασε η κατανάλωσή του. Εκμεταλλευόμενοι το σαφές κιβώτιο έξι σχέσεων είδαμε μέση κατανάλωση μέχρι και 4,5 lt/100km. Εκπληκτικό νούμερο που πριν λίγα χρόνια θα αποτελούσε όνειρο και σήμερα το πετυχαίνει ένα προσιτό super mini! Η συνολική μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν στα 5,2 lt/100km.

    SKODA FABIAΕίναι όμορφο και ξεχωριστό εξωτερικά με σπορ πινελιές. Το εσωτερικό είναι πλούσια εξοπλισμένο ενώ τα καθίσματα απογειώνουν την αίσθηση. Αν προσθέσουμε και την τιμή των 14.900€ είναι φανερό πως το Fabia Cup Edition είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό πακέτο στην συγκεκριμένη κατηγορία. Οπότε μπορείς να νιώθεις νέος χωρίς συμβιβασμούς!

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    SKODA FABIAΤεχνικά χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 3.992mm/1.732mm/1,467mm

    Βάρος : 1080 kg

    Κινητήρας : 999 cc

    Ιπποδύναμη : 110 Ps/5000-5500 rpm

    Ροπή : 20,4 kg.m/2000-3500 rpm

    Τελική Ταχύτητα : 196 km/h

    0-100 km/h : 9,5 sec

    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 5,2 lt/100km

    Ρύποι CO2 : 103 g/km

    Τιμή : Από €14.900

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ