Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Νοε-2018 16:45

    Οδηγούμε το VW Tiguan 2.0 BiTDI 240PS 4MOTION DSG7

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

     

     

    Η δεύτερη γενιά του Tiguan έχει καταφέρει να συνεχίσει την μεγάλη επιτυχία της 1ης γενιάς. Μολονότι το μεγαλύτερο μερίδιο στις πωλήσεις έχουν οι περισσότερο προσιτές εκδόσεις, υπάρχουν και οι κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, που αποδεικνύουν το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας της μάρκας. Είχαμε πρόσφατα την τύχη να δοκιμάσουμε το VW Tiguan 2.0 BiTDI 240PS 4MOTION DSG7, δηλαδή την κορυφαία έκδοση πετρελαίου! Το όνομα μακρύ, δίνει μια πρώτη γεύση των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου.

    VW-TiguanΜεγάλο highlight είναι ο κινητήρας. Από μόλις 1968 cc αποδίδει 240 άλογα και 50,9 kg.m ροπής με τη βοήθεια δυο turbo! Πρόκειται για εξαιρετικά νούμερα που πριν λίγα χρόνια θα έδειχναν απλά αδύνατα, να επιτευχθούν από τόσο χαμηλό κυβισμό. Η Volkswagen αποδεικνύει έτσι την υψηλή της τεχνολογία και στους κινητήρες πετρελαίου, μιας και στους κινητήρες βενζίνης έχει δείξει εδώ και πολλά χρόνια το δρόμο. Όλη αυτή η ροπή περνά στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Motion. Βρίσκεται σε μια από τις πιο εξελιγμένες μορφές που έχουμε δει, με Haldex 5ης γενιάς και προγράμματα για κίνηση σε άσφαλτο, χώμα και χιόνι. Τα παραπάνω συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις. Φεστιβάλ τεχνολογίας, λοιπόν σε ένα SUV που απευθύνεται σε καθημερινούς οδηγούς. Όπως είναι λογικό τα νούμερα των επιδόσεων είναι πολύ καλά, παρά το γεγονός πως το βάρος φτάνει τα 1770 κιλά.

    VW-TiguanΤο μοντέλο της δοκιμής καταφέρνει να σε εξάψει από την πρώτη στιγμή. Αρχικά σε κερδίζει η εξωτερική απόχρωση. Μια ιδιαίτερη μεταλλική βαφή που σπάνια συναντάς. Σπορ αλλά ταυτόχρονα διακριτική ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί. Το πακέτο R-Line του αυτοκινήτου της δοκιμής προσδίδει ένα πιο άγριο χαρακτήρα που σε ψυλλιάζει. Ο σπορ προφυλακτήρας, η πίσω αεροτομή οροφής, τα διευρυμένα πλευρικά μαρσπιέ και οι εντυπωσιακές ζάντες των 19in διαμορφώνουν ένα υπέροχο πακέτο.

    VW-TiguanΣτο εσωτερικό συναντάς την εικόνα που περιμένεις από ένα VW. Η ψηφιακή τεχνολογία δίνει βροντερό παρόν στον πίνακα οργάνων αλλά και στην χορταστική οθόνη πολυμέσων. Τα υλικά είναι άριστης ποιότητας όπως και η ποιότητα συναρμολόγησης. Το μόνο που μας έλειψε είναι μια λίγο πιο ευφάνταστη κεντρική κονσόλα. Η αίσθηση ευρυχωρίας είναι ακόμα ένα χαρακτηριστικό του Tiguan. Το μεγάλο εσωτερικό πλάτος και ύψος παίζουν τον ρόλο τους. Το πακέτο R-Line του αυτοκινήτου της δοκιμής μας εφοδιάζεται με καθίσματα καλής πλευρικής στήριξης σε συνδυασμό ύφασμα-δέρμα.

    VW-TiguanΚάθεσαι ψηλά και βολεύεσαι εύκολα στο Tiguan. Φέρνεις το τιμόνι και το κάθισμα εύκολα στα μέτρα σου. Βάζεις μπροστά και με κλειστά τα παράθυρα, ο ήχος του κινητήρα δεν προδίδει πως καίει πετρέλαιο. Το κροτάλισμα απουσιάζει όπως και οι κραδασμοί. Έχεις τη δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης (eco,comfort,normal,sport,individual) οπότε τεχνικά μπορεί να έρθει στα μέτρα σου. Από την πρώτη στιγμή σε κερδίζει η απόδοσή του στις χαμηλές στροφές αλλά και η συνεργασία με το κιβώτιο ταχυτήτων. Η καθημερινότητα κυλάει με μοναδική ευκολία. Χαίρεσαι κάθε διαδρομή με χαμηλά επίπεδα θορύβου, ωραία αίσθηση από τα χειριστήρια και υψηλά επίπεδα άνεσης.

    VW-TiguanΈχεις όμως περιέργεια να νοιώσεις τη δύναμη και τη ροπή και πως τα παραπάνω συνεργάζονται με το πλαίσιο. Έτσι βρεθήκαμε σε στριφτερές διαδρομές χωρίς κίνηση αλλά και σε ανοιχτά κομμάτια. Στην ευθεία μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις. Δεν είναι dragster, αλλά αν κοιτάζεις το κοντέρ συνειδητοποιείς πως η ταχύτητα ανεβαίνει γρήγορα. Η απόδοση του κινητήρα είναι εντυπωσιακή σε όλη την κλίμακα των στροφών. Μέχρι τον κόφτη στροφών δεν κάμπτεται και δείχνει πως θα μπορούσε να έχει ακόμα 1000 rpm. Την ίδια στιγμή η τετρακίνηση περνά υποδειγματικά την ροπή σε όλους τους τροχούς. Ούτε μια στιγμή δεν νοιώσαμε να κομπιάζει, με τα 51 κιλά ροπής να περνούν πάντα αποτελεσματικά στον δρόμο.

    VW-TiguanΤο ίδιο ευχάριστη είναι και η εικόνα στον ανοικτό δρόμο. Θέλει μόνο προσοχή, γιατί χωρίς να το καταλάβεις ξεπερνάς τα όρια ταχύτητας. Όποια στιγμή και αν πατήσεις το γκάζι, υπάρχει κάτω από το πεντάλ δύναμη να σπρώξει δυνατά το Tiguan. Στις στροφές η συμπεριφορά είναι υποδειγματική. Δεν θα σε αγχώσει ποτέ και με ευκολία θα διαγράψεις κάθε στροφή, λες και οδηγείς ένα ψηλό Golf! Μόνο προσέχετε μην τα km/h είναι υπερβολικά! Αναφορικά με την κατανάλωση έχουμε γράψει πολλές φορές πως οι εκδόσεις πετρελαίου έχουν μικρό εύρος, με τις τιμές να μην ξεφεύγουν ποτέ. Εδώ το εύρος είναι μεγαλύτερο. Σε ήρεμη οδήγηση είδαμε 6,1 lt/100km αλλά και 11 lt/100km. Λογικό μιας και η απόδοση είναι πολύ υψηλή. Πάντως μια μέση τιμή κοντά στα 8 lt/100km είναι εφικτή.

    VW-TiguanΕίναι ένα πολύ ολοκληρωμένο γρήγορο SUV. Κάνει τα πάντα με άριστη βαθμολογία. Βλέποντας την τιμή μπορεί να δείχνει ακριβό. Ωστόσο η υψηλή τεχνολογία αλλά και οι φόροι δικαιολογούν το νούμερο. Σαφώς και μπαίνει στα χωράφια των premium εταιριών ωστόσο δεν έχουν τις επιδόσεις του, ενώ από την άλλη δεν δείχνει τόσο ακριβό, στοιχείο που μπορεί να αρέσει σε μια μερίδια κοινού, που αρέσκεται στην διακριτικότητα, στις δύσκολες εποχές που ζούμε.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.486/1.839/1.643 mm

    Βάρος : 1770 kg

    Κινητήρας : 1968 cc

    Ιπποδύναμη : 240 PS/ 4000 rpm

    Ροπή : 50,9 kg.m/ 1.750-2500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 228 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,8 lt/100km

    0-100 km/h : 6,3 sec

    Ρύποι CO2 : 167 g/km

    Τιμή : € 50.350

     

     

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ