Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Οκτ-2018 15:58

    Δοκιμάζουμε την BMW X1 sdrive 16d auto

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Έχουμε συνηθίσει να οδηγούμε μοντέλα της BMW με πλούσιο εξοπλισμό. Με εντυπωσιακές ζάντες, με όμορφα δερμάτινα καθίσματα και εντυπωσιακά ηχοσυστήματα. Αυτή τη φορά όμως η εικόνα ήταν διαφορετική. Η εικόνα δεν ήταν τόσο εντυπωσιακή. Ο εξοπλισμός σχεδόν βασικός και οι ταπετσαρίες δεν ήταν πλημμυρισμένες με δέρμα. Καλή ευκαιρία, σκεφτήκαμε, μιας και εδώ έχουμε το μοντέλο που βλέπεις στον τιμοκατάλογο και όχι μια έκδοση που αν προσθέσεις τα extra παίρνεις ακόμα ένα αυτοκίνητο. Τεχνικά πρόκειται για την μικρή έκδοση πετρελαίου, με κινητήρα 1,5 lt. που αποδίδει 116 ίππους. Από τον Μάιο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 7 σχέσεων, όπως δηλαδή το αυτοκίνητο της δοκιμής μας!

    bmw x1Η Χ1 μας άρεσε από την πρώτη φορά που την είδαμε και το ίδιο ισχύει ακόμα και με το μοντέλο της δοκιμής μας. Λείπει ο εντυπωσιασμός αλλά υπάρχει η ουσία. Καμπύλες, νεύρα στο πλαϊνό κομμάτι που δίνει μια τρισδιάστατη οπτική και μαύρα άβαφα πλαστικά μέρη στο κάτω μέρος του αμαξώματος που θα βοηθήσουν εκείνους που θέλουν να κινηθούν εκτός δρόμου. Η απόσταση από το έδαφος δεν εντυπωσιάζει αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα βγάλει τον οδηγό ασπροπρόσωπο. Γενικά του λείπει η εικόνα ενός SUV, αλλά αυτό διορθώνεται αν επιλέξεις τα απαραίτητα στην λίστα του extra εξοπλισμού.

    bmw x1Στο εσωτερικό τον πρώτο λόγο έχει η ουσία. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και στην πραγματικότητα δεν μας έλειψε τίποτα. Τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας ενώ και η ποιότητα συναρμολόγησης είναι στα γνωστά υψηλά επίπεδα της BMW. Η οδηγοκεντρική φιλοσοφία μας αρέσει, όπως και γενικά η θέση οδήγησης. Βολεύεσαι εύκολα, με πολύ καλή ορατότητα στον δρόμο και όλα τα χειριστήρια στη σωστή θέση. Ο πίνακας οργάνων έχει πολύ ωραία σχεδίαση με μαύρο φόντο και υπέροχες βελόνες. Η οθόνη πολυμέσων ικανοποιεί με το μέγεθός της αλλά και με τις λειτουργίες της. Τα καθίσματα έχουν ικανοποιητική στήριξη ενώ το πολυλειτουργικό τιμόνι έχει πολύ ευχάριστη αφή.

    bmw x1Εκεί όμως που σε κερδίζει τελειωτικά είναι στον δρόμο. Δεν θα σε συνεπάρει με εκρηκτικές επιταχύνσεις αλλά με τη συνολική του εικόνα. Άκρως ισορροπημένο με πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση αποτελεί μια άριστη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Το κιβώτιο συνεργάζεται άριστα με τον κινητήρα απλοποιώντας την ζωή του οδηγού, που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν καταλαβαίνει πως ο κυβισμός είναι μόλις 1,5 lt. Πρέπει να ζητήσεις την μέγιστη επιτάχυνση για να καταλάβεις πως η Χ1 θα μπορούσε να διαχειριστεί πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Στην καθημερινή χρήστη είναι ένας άριστος σύντροφος που σε κρατά ξεκούραστο και σε μεταφέρει παντού με ευκολία. Στον ανοικτό δρόμο διατηρεί εύκολα υψηλές ταχύτητες σε στροφές αλλά και ευθείες, ενώ θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας. Κερασάκι σε όλα τα παραπάνω η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση. Εμείς κινούμενοι σύμφωνα με το προφίλ του μοντέλου και με συνεχή χρήση του κλιματισμού καταφέραμε μέση τιμή 5,4 lt./100km., επίδοση εντυπωσιακή για τον όγκο του αμαξώματος.

    bmw x1Δεν είναι τυχαίο που η Χ1 είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της BMW φέτος στην χώρα μας. Έχει έναν πολυτάλαντο χαρακτήρα ακόμα και στην έκδοση της δοκιμής μας που δεν εντυπωσιάζει-προκαλεί στην πρώτη ματιά. Μπορεί να είναι η βασική έκδοση πετρελαίου στην γκάμα Χ αλλά τελικά είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Σε οικονομικό επίπεδο, ενδιαφέρον παρουσιάζει η καμπάνια που τρέχει αυτή την περίοδο η BMW, στην οποία υπάρχει όφελος έως και €6.200 για την έκδοση sDrive 16d.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    bmw x1

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.439/1.821/1.612 mm

    Βάρος : 1425 kg

    Κινητήρας : 1496 cc

    Ιπποδύναμη : 116 Hp/ 4000 rpm

    Ροπή : 27,4 kg.m/ 1750 rpm

    Τελική ταχύτητα : 190 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 5,4 lt/100km

    0-100 km/h : 11,1 sec

    Ρύποι CO2 : 109 g/km

    Τιμή : € 35.170

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    Ροή Ειδήσεων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ