Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 27-Αυγ-2018 09:00

    Το απόλυτο supercar από την Bugatti (vid.)

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Bugatti Divo ήταν ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα και πλέον είδε τα φώτα της δημοσιότητας. Η Divo διαθέτει ένα μοναδικό σχέδιο που δε μοιάζει με τη Chiron. Πολλές από τις αλλαγές του στυλ επικεντρώθηκαν στη βελτίωση της αεροδυναμικής και η Bugatti αναφέρει ότι οι τροποποιήσεις έχουν οδηγήσει σε επιπλέον 90 kg αρνητικής άντωσης.

    bugattiΞεκινώντας από μπροστά, η Divo έχει εξοπλιστεί με ένα νέο μπροστινό προφυλακτήρα που διαθέτει μεγαλύτερες εισόδους αέρα και μια ευρύτερη μπροστινή αεροτομή. Αυτές οι αλλαγές συμβάλλουν στη σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής και της ψύξης. Μιλώντας για το τελευταίο, τα φρένα ψύχονται από "τέσσερις ανεξάρτητες πηγές αέρα σε κάθε πλευρά του οχήματος: ο αέρας ρέει από την περιοχή υψηλής πίεσης πάνω από τον μπροστινό προφυλακτήρα, τις εισόδους στα μπροστινά φτερά, μία είσοδο στο μπροστινό καλοριφέρ και από τους διαχύτες μπροστά από τα ελαστικά. "

    bugattiΟι σχεδιαστές έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην οροφή και την δημιούργησαν με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει αποτελεσματικά ένας αγωγός αέρα της NACA. Αυτό, σε συνδυασμό με ένα ειδικά σχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα, εξασφαλίζει ότι ένας "πολύ υψηλός" όγκος αέρα εισέρχεται στο χώρο αυτό, για να ψύξει τον κινητήρα W16 8 λίτρων.

    bugattiΆλλες σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση περιλαμβάνουν νέους προβολείς και ένα μεγαλύτερο διαχύτη που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί ένα σύστημα εξάτμισης με τέσσερις σωλήνες εξαγωγής. Οι σχεδιαστές εγκατέστησαν επίσης αεροδυναμικούς πλευρικούς μαρσπίεδες, κεντρικό πτερύγιο και νέα πίσω αεροτομή που λειτουργεί και ως αερόφρενο. Η αεροτομή είναι 23% ευρύτερη από την Chiron και η Bugatti λέει ότι αυτό βελτιώνει σημαντικά την δύναμη της αρνητικής άντωσης και το φρενάρισμα.

    bugattiΕπιστρέφοντας στον κινητήρα, εφοδιάζεται με τέσσερα τούρμπο έχει κυβισμό 8.0 λίτρων και κυλίνδρους σε διάταξη W16 και συνεχίζει να παράγει 1.500 PS. Η Bugatti λέει ότι η Divo δεν θα έχει λειτουργία ανώτατης ταχύτητας και θα περιορίζεται στα 380 km / h.

    bugattiΕνώ η "χαμηλή" τελική ταχύτητα πιθανόν να απογοητεύσει μερικούς οπαδούς της Bugatti, η Divo τοποθετείται ως μοντέλο προσανατολισμένο στην απόδοση, το οποίο δεν φτιάχτηκε μόνο για να πηγαίνει γρήγορα σε ευθεία γραμμή. Ήθελαν το αυτοκίνητο να είναι "πιο έντονο, πιο ευκίνητο και πιο επιδέξιο".

    bugattiΓια να επιτευχθεί αυτό, οι μηχανικοί αύξησαν την καμπυλότητα και πραγματοποίησαν ορισμένες αναθεωρήσεις στο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης. Η Divo ζυγίζει επίσης 35 κιλά λιγότερο από τη Chiron χάρη στους ελαφρύτερους τροχούς και ένα νέο κάλυμμα του intercooler από ανθρακονήματα. Πρόσθετα μέτρα εξοικονόμησης βάρους περιλαμβάνουν τη χρήση λιγότερης μόνωσης, την εγκατάσταση ενός ελαφρύτερου συστήματος ήχου και την εξάλειψη των διαμερισμάτων αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα και τα πάνελ των θυρών.

    Χάρη σε όλες αυτές τις αλλαγές, η Divo μπορεί να φτάσει τα 1,6 G κατά την πλευρική επιτάχυνση και να γυρίσει την πίστα Nardò οκτώ δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τη Chiron. Η Bugatti λέει επίσης ότι το αυτοκίνητο έχει μια "αισθητά διαφορετική εμπειρία οδήγησης στις στροφες των δρόμων."

    bugattiΗ μοναδικότητα του μοντέλου επεκτείνεται στην καμπίνα καθώς το αυτοκίνητο έχει δίχρωμο εσωτερικό με ταπετσαρία Divo Grey Alcantara σε αντίθεση με το Divo Racing Blue. Σε άλλα σημεία υπάρχει αποκλειστική επένδυση από ανθρακονήματα και μεταλλικά στοιχεία με "γυαλισμένα ανοδιωμένα γκρι" χρώματα. Οι οδηγοί θα βρουν επίσης μεγαλύτερα υποβραχιόνια και υποστηρίγματα κνήμης καθώς και ένα τιμόνι με μεγαλύτερους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων.

    Το αυτοκίνητο πήρε το όνομά του από τον Γάλλο οδηγό αγώνων Albert Divo και η παραγωγή θα περιοριστεί σε 40 αυτοκίνητα. Και το κόστος αυτής μόλις στα 5 εκατομμύρια ευρώ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ