Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 31-Αυγ-2018 13:20

    Ποιό είναι το κέρδος των εταιριών πολυτελείας ανά όχημα;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Όσον αφορά το λειτουργικό κέρδος ανά αυτοκίνητο, είναι αυτονόητο ότι οι κατασκευαστές premium αυτοκινήτων είναι πρωτοπόροι. Παρ 'όλα αυτά, δεν έχουν όλοι τα κέρδη που φανταζόμαστε.

    Στην πραγματικότητα, ενώ ορισμένοι αυτοκινητοβιομηχανίες πραγματοποιούν τεράστια κέρδη ανά αυτοκίνητο που πωλούν, υπάρχουν και άλλοι που χάνουν σημαντικά χρηματικά ποσά.

    Ο Γερμανός καθηγητής οικονομικών Ferdinand Dudenhöffer ήταν περίεργος να ανακαλύψει ποιες μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων πρωτοπορούν από την άποψη του λειτουργικού κέρδους ανά πωλούμενη μονάδα και τα αποτελέσματα της μελέτης του μπορεί να αποτελέσουν έκπληξη για πολλούς.

    FerrariΟ απόλυτος ηγέτης είναι η Ferrari, η οποία έφτασε κατά μέσο όρο τα € 69.000 κέρδη για κάθε αυτοκίνητο που πωλήθηκε το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτά είναι πολλά χρήματα, αλλά μην ξεχνάμε ότι οι Ferrari είναι μερικά από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα πολυτελείας που μπορεί κανείς να αγοράσει και τα περισσότερα από αυτά διαθέτουν ακριβές επιλογές εξατομίκευσης που οδηγούν την τελική τιμή (και τα κέρδη του κατασκευαστή) προς τα πάνω.

    Η δεύτερη θέση ανήκει στην Porsche, η οποία κατά μέσο όρο έφτασε τα € 17.000 περίπου για κάθε αυτοκίνητο που πούλησε κατά την ίδια περίοδο. Το χάσμα μεταξύ της Ferrari και της Porsche είναι τεράστιο, αλλά τα προϊόντα της είναι πολύ πιο προσιτά - επιπλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Στουτγάρδη μπορεί να βρει παρηγοριά στο γεγονός ότι προχώρησε πολύ καλύτερα από άλλες γερμανικές μάρκες.

    MercedesΜε έκπληξη, η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz έκαναν περίπου 3.000 ευρώ ανά νέο όχημα που πουλήθηκε. Η Maserati δημιούργησε ένα λειτουργικό κέρδος μικρότερο από 5.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που διέθεσε και η Volvo λέγεται ότι έχει πραγματοποιήσει ελαφρώς χαμηλότερο λειτουργικό κέρδος ανά μονάδα.

    Τέλος, η αυτοκινητοβιομηχανία που βγάζει τα λιγότερα χρήματα ανά αυτοκίνητο που πωλείται είναι η Jaguar Land Rover, με μόλις € 800 ανά αυτοκίνητο.

    Το καλό είναι ότι ο Ινδός κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν χάνει χρήματα κάθε φορά που πωλεί ένα αυτοκίνητο, κάτι που δεν συμβαίνει με την Tesla και την Bentley. Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχασε περίπου 11.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που παρέδωσε στους πελάτες του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, ενώ η Bentley, που ανήκει στην VW, έχασε περίπου 17.000 ευρώ ανά όχημα κατά μέσο όρο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι αριθμοί αυτοί οφείλονται σε μεγάλες επενδύσεις των εταιρειών. Έχετε υπόψιν πως η Rolls-Royce και η Lamborghini δεν περιλαμβάνονται στη μελέτη, καθώς τα δύο εμπορικά σήματα δεν έχουν δώσει τις πωλήσεις και τα κέρδη.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ