Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 03-Αυγ-2018 16:36

    Τέσσερις θέσεις με θέα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σίγουρα αυτό το καλοκαίρι, ο καιρός δεν είναι ο πιο χαρακτηριστικός σε Ελλάδα και Ευρώπη. Άστατος σε γενικές γραμμές μας έχει βάλει σε σκέψεις. Ωστόσο η καλύτερη παρέα για αυτή την εποχή είναι αναμφίβολα ένα αυτοκίνητο με ανοικτή οροφή. Το απολαμβάνεις τις πρώτες πρωινές ώρες ή μετά τις 7 το απόγευμα. Τότε σου χαρίζει εικόνες και στιγμές μοναδικές, που κανένα αυτοκίνητο με μεταλλική οροφή δεν μπορεί να προσφέρει. Ακόμα καλύτερα τα δεδομένα, όταν μιλάμε για ένα από τα πιο πρόσφατα τετραθέσια μοντέλα από τη Mercedes-Benz, την Ε 200 Cabriolet. Ένα τετραθέσιο μοντέλο που παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήρθε στα χέρια μας για δοκιμή. Η Mercedes-Benz συνεχίζει να παράγει μοντέλα σε αυτή την κατηγορία και κατά την άποψή μας καλά κάνει. Είναι άλλωστε η μόνη που έχει τρία τετραθέσια ανοιχτά μοντέλα στην γκάμα της! Το τελευταίο της δημιούργημα είναι αναμφίβολα πολύ αξιόλογο.

    MercedesΣε ένα μοντέλο αυτού του είδους το αισθητικό κομμάτι παίζει μεγάλο ρόλο. Ο αγοραστής θέλει ένα αυτοκίνητο άνετο, ασφαλές, πολυτελές αλλά και γοητευτικό που θα κερδίζει τις εντυπώσεις μέσα και έξω. Αυτό το παιχνίδι, η Ε-Class Cabriolet, το παίζει τέλεια. Από την πρώτη στιγμή σε μαγνητίζει με ένα μοναδικό τρόπο. Δανείζεται κάτι από την αύρα του αντίστοιχου μοντέλου της S-Class με χαρακτηριστικότερο σημείο τα πίσω μακρόστενα φωτιστικά σώματα. Είναι όμως και οι αναλογίες της που δίνουν επιπρόσθετη χάρη. Φαρδιά και σχετικά χαμηλή συνδυάζει το δυναμισμό με την ανώτερη αίσθηση που συνεπάγεται το σήμα της Mercedes-Benz. Βασίζεται στο ίδιο πάτωμα με την αντίστοιχη coupe έκδοση. Αυτό σημαίνει πως σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά είναι 12,3 cm μεγαλύτερο σε μήκος, 7,4 cm πιο φαρδύ αλλά και 3 cm πιο ψηλό. Το μεταξόνιο έχει ωφεληθεί κατά 11,3 cm, ενώ το δυναμισμό τονίζουν τα αυξημένα μετατρόχια κατά 6,7 cm εμπρός και 6,8 cm το πίσω. Παρά την ανοιγόμενη οροφή ο αεροδυναμικός συντελεστής μένει στο πολύ χαμηλό νούμερο των 0,29 Cd, ενώ δείχνει και άριστη σε επίπεδο ποιότητας. Με σκοπό τη μείωση του κέντρου βάρους, ο σκελετός της οροφής είναι κατά 8 κιλά ελαφρύτερος με τη χρήση αλουμινίου, ατσαλιού και μαγνησίου.

    MercedesΈχουμε γράψει πολλές φορές για τη στροφή της Mercedes-Benz στο σχεδιαστικό κομμάτι και η E-Class Cabriolet είναι ακόμα ένα μοντέλο που σε κερδίζει, μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά σου, από έξω αλλά και στο εσωτερικό. Η πόρτα του οδηγού είναι μεγάλη και βαριά. Δίνει έτσι την απαραίτητη αίσθηση στιβαρότητας, που πρέπει να έχει μια Mercedes-Benz. Στο συγκεκριμένο μοντέλο κυριαρχούσε το μαύρο χρώμα στις επενδύσεις, που κλέβει μέρος από τη δυναμική που έχει η σχεδίαση και η ποιότητα των υλικών. Από κοντά λοιπόν εντυπωσιάζεσαι από την προσοχή στη λεπτομέρεια, από το διάκοσμο αλλά και από τη σχεδίαση. Την παράσταση κλέβουν οι δυο οθόνες του πίνακα οργάνων αλλά και των πολυμέσων που έχουν διάσταση 12,3 in η κάθε μια. Συνθέτουν μια μοναδική εικόνα έχοντας μάλιστα και τη δυνατότητα να δείχνουν ενδείξεις σύμφωνα με τα γούστα του οδηγού. Υψηλή ευκρίνεια και μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας απογειώνουν την εμπειρία οδήγησης. Θα θέλαμε ωστόσο η οθόνη πολυμέσων να έχει δυνατότητα λειτουργίας αφής. Υπάρχουν ωστόσο πλήκτρα αφής στο τιμόνι, που κάνουν πιο εύκολη τη χρήση της.

    mercΟι δυο εμπρός επιβάτες αισθάνονται πολύ άνετα και σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο το εσωτερικό πλάτος. Επαρκής είναι και ο χώρος για τους πίσω επιβάτες. Μόνο η κάπως μειωμένη κλίση της πλάτης προς τα πίσω μαρτυρά το γεγονός ότι έπρεπε να δημιουργηθεί ένας χώρος για την οροφή. Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του είναι παραπάνω από επαρκής με χωρητικότητα 385 lt. Βολεύεσαι εύκολα στα κάθισμα του οδηγού, που αποδεικνύεται άνετο αλλά και με επαρκέστατη στήριξη. Ακόμα και μετά από πολλές ώρες οδήγησης αισθάνεσαι το ίδιο φρέσκος με τη στιγμή που έκατσες για πρώτη φορά.

    MercedesΚάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας υπήρχε ο βασικός κινητήρας βενζίνης. Είναι δίλιτρος και αποδίδει 184 άλογα με 30,6 κιλά ροπής. Χαρακτηρίζεται από την αθόρυβη λειτουργία του αλλά και την επάρκεια δύναμης, με βάση τη φιλοσοφία του οχήματος. Μπορείς να προσπεράσεις με ασφάλεια, να ταξιδέψεις σβέλτα με χαμηλά επίπεδα θορύβου και όλα τα παραπάνω με λογική κατανάλωση βενζίνης. Την απόδοσή του κολακεύει το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων που λειτουργεί πάντα αθόρυβα και διακριτικά. Για τον οδηγό που θέλει να πάρει τον έλεγχο στα χέρια του υπάρχουν και Paddles στο πίσω μέρος του τιμονιού. Κάποιες φορές ωστόσο χρειαζόταν πάνω από μια φορά η κίνηση για να πραγματοποιηθεί η εντολή.

    MercedesΜια Mercedes-Benz που στο πίσω μέρος έχει το γράμμα "Ε" πρέπει να προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης. Το μοντέλο της δοκιμής δεν ξεφεύγει από αυτό τον κανόνα. Αρχικά η μόνωση είναι σε τόσο υψηλό επίπεδο, που ξεχνάς ότι η οροφή δεν είναι μεταλλική. Αντίστοιχα απουσιάζουν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Το ταξίδι στον ανοικτό δρόμο είναι απόλαυση μαζί της. Τα km φεύγουν κάτω από τους μεγάλους τροχούς με παροιμιώδη ευκολία. Η ακαμψία του πλαισίου με τη σειρά του εντυπωσιάζει μιας και απουσιάζουν κραδασμοί στο τιμόνι αλλά και τρέμουλο στο παρ-μπρίζ, όπως σε πολλά ανοικτά μοντέλα. Η πραγματική απόλαυση όμως έρχεται όταν ανοίξεις την οροφή σε επαρχιακό δρόμο, λίγο πριν τη δύση του ηλίου. Απολαμβάνεις την επαφή με το περιβάλλον, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να μείνεις ανεπηρέαστος από τον αέρα, χάρη στο AIRCAP. Πρόκειται για ένα αναδυόμενο πτερύγιο στο πάνω μέρος του παρ-μπρίζ που συνδυάζεται με ένα ανεμοθραύστη, πίσω από τα καθίσματα. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, κάτι που θα εκτιμηθεί από τις κυρίες που δεν θέλουν να χαλάσουν την κόμμωσή τους!

    MercedesΕίναι ένα μοντέλο που μιλάει στο συναίσθημα, με ένα πολύ ευγενή τρόπο. Καταφέρνει να σε φέρνει σε επαφή με το περιβάλλον, χωρίς από την άλλη να απαιτεί συμβιβασμούς. Μαζί της μπορείς να ζεις καθημερινά, εκτελώντας κάθε συμβατική υποχρέωση και από την άλλη να ξεφύγεις και να "ταξιδέψεις" στο μαγικό κόσμο της επαφής με τη φύση, ακόμα και μαζί με άλλους τρεις τυχερούς. Η ζωή είναι πιο ωραία με τη νέα E-Class Cabriolet.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    MercedesΤεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.826/1.860/1.428 mm

    Βάρος : 1755 kg

    Κινητήρας : 1991 cc

    Ιπποδύναμη : 184 PS/ 5500 rpm

    Ροπή : 30,6 kg.m/ 1.200-4.000 rpm

    Τελική ταχύτητα : 234 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 9,5 lt/100km

    0-100 km/h : 8,1 sec

    Ρύποι CO2 : 172 g/km

    Τιμή : € 78.101

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ