Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 06-Ιουλ-2018 16:51

    Giulia in love

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είναι κατακόκκινη και καλλίγραμμη. Όσο και να μην θες σε σκλαβώνει. Μια "γυναικάρα" με τέσσερις ρόδες. Η Giulia σε αυτή την περίπτωση είναι στα καλύτερά της. Η έκδοση Giulia σημαίνει πιο άγριους προφυλακτήρες, μεγάλες εξατμίσεις αλλά και υπέροχους τροχούς 18in. Όλα τα παραπάνω γίνονται ακόμα πιο έντονα και ποθητά σε συνδυασμό με το κόκκινο χρώμα του αυτοκινήτου μας. Μας έφτιαχνε μόλις της αντικρίζαμε, αλλά όπως διαπιστώσαμε μάγευε και όποιον την έβλεπε. Όπου και αν πήγαμε, όπου και αν σταματήσαμε μας ρωτούσαν για αυτή, ενώ τα μάτια καρφωνόντουσαν πάνω της. Κανένα μοντέλο σε αυτή την κατηγορία δεν κερδίζει τόσο πολύ το κοινό, στο αισθητικό κομμάτι. Αυτή η αναγνώριση κολακεύει και εσένα, που αισθάνεσαι ακόμα καλύτερα για την επιλογή σου.

    Alfa RomeoΑνοίγοντας την πόρτα, συναντάς ένα αντίστοιχα ενδιαφέρον εσωτερικό. Λιτή αλλά μοντέρνα σχεδίαση και μια αίσθηση σπορτιφ που όμως δεν γίνεται υπερβολική-κουραστική. Οι Ιταλοί είναι άπιαστοι σε αυτό το κομμάτι. Όμορφος πίνακας οργάνων, τιμόνι με το μπουτόν εκκίνησης πάνω του αλλά και εντυπωσιακά paddles ακριβώς από πίσω, για τον καλύτερο έλεγχο του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων της ZF, σε φτιάχνουν. Υπέροχα και τα καθίσματα που αν και απλά σε σχεδίαση έχουν πολύ αποτελεσματική πλευρική στήριξη. Υπάρχει μάλιστα και η δυνατότητα ρύθμισης των πλαϊνών, ώστε να έρθει το κάθισμα ακόμα περισσότερο στα μέτρα σου. Η οθόνη πολυμέσων είναι μοναδικά "κρυμμένη" στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Όταν είναι σβηστό δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχει, μιας και καλύπτεται από μαύρη επιφάνεια. Η θέση της είναι πρακτική, ωστόσο δείχνει λίγο πιο φτωχή σε γραφικά από τον ανταγωνισμό. Η εξέλιξη βέβαια στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι συνεχής. Για τον έλεγχό της υπάρχουν χειριστήρια στο τιμόνι αλλά και στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Οι χώροι είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί και θα καλύψουν με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένειας.

    Alfa RomeoΣτον όμορφο πίνακα οργάνων, το κόκκινο ξεκινά στις 4500 rpm, οπότε συνειδητοποιείς πως πρόκειται για έκδοση με κινητήρα πετρελαίου. Η Veloce λοιπόν, είναι αποκλειστικά τετρακίνητη και παράγεται σε δυο εκδόσεις. Στην μια περίπτωση καίει βενζίνη και αποδίδει 280 άλογα από δίλιτρο κινητήρα και στην άλλη καίει πετρέλαιο και αποδίδει 210 άλογα από κινητήρα 2,2 λίτρων. Εξωτερικά αλλά και εσωτερικά οι Ιταλοί έχουν φροντίσει ώστε να υπάρχει η ίδια σπορ εικόνα και πρέπει να φτάσεις στο στροφόμετρο για να το καταλάβεις. Για τον φανατικό Αλφίστι, η έκδοση πετρελαίου μπορεί να είναι η λιγότερο ποθητή, ωστόσο στην πράξη, τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Ήδη από τα τεχνικά χαρακτηριστικά φτιάχνει η διάθεση. Τα 210 άλογα και τα 47 κιλά ροπής εξασφαλίζουν 0-100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 235 km/h. Καθόλου άσχημα για μια έκδοση πετρελαίου.

    Alfa RomeoΉσυχος και αποτελεσματικός

    Το κυριότερο παράπονο, ειδικά σε περισσότερο σπορ εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου, είναι η τραχιά λειτουργία και το κροτάλισμα. Ειδικά σε μια κόκκινη καλλονή, δεν θα ταίριαζε καθόλου. Κι όμως η υπέροχη κυρία δεν σε ενοχλεί ποτέ από τον κινητήρα. Είναι ένα από τα πιο ήσυχα μοντέλα με κινητήρα πετρελαίου που έχουμε οδηγήσει, ενώ ακόμα και με το στροφόμετρο σε υψηλές στροφές, καταφέρνει να μην ενοχλεί. Πολύ καλές όμως οι εντυπώσεις και από την απόδοσή του. Εύρωστος σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, κινεί αέρινα την Giulia. Από εκεί και πέρα όμως, υποστηρίζεται θαυμάσια από ολόκληρο το σύνολο. Πλαίσιο, τιμόνι, ανάρτηση και μετάδοση, είναι εξελιγμένα σε πολύ υψηλό επίπεδο.

    Alfa RomeoΤο σύστημα διεύθυνσης είναι ότι πιο άμεσο υπάρχει στην αγορά. Η Giulia αλλάζει πορεία με τη σκέψη. Δίνεις την εντολή και εκείνη με μιας βρίσκεται παίρνει την πορεία που έχεις σκεφτεί. Η ανάρτηση σε κάθε περίπτωση αντιδρά άψογα. Ελέγχει με θαυμαστό τρόπο το αμάξωμα, είτε υπό πίεση σε κάποια στροφή, είτε στις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Πολύ ψαγμένη είναι και η μετάδοση. Υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, ενώ μέχρι και το 60 % μπορεί να μεταφερθεί στον εμπρός άξονα. Σύμφωνα με την Alfa Romeo, το σύστημα ζυγίζει μόλις 60 κιλά, οπότε και η επιβάρυνση στο συνολικό βάρος είναι μικρή. Στην πραγματικότητα η Veloce έχει μια πολύ "φυσική" και ευχάριστη συμπεριφορά. Ποτέ οι αντιδράσεις δεν θα γίνουν ακραίες. Ωστόσο, θα θέλαμε να απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Σε ωθεί να παίξεις μαζί της και τότε σου βάζουν φρένο, με ομολογουμένως διακριτικό τρόπο. Παρά την πίεση που κατά καιρούς δέχθηκε, η μέση κατανάλωση στα σχεδόν 800 km που διανύσαμε μαζί της έμεινε στα 7,5 lt/100km, επίδοση εντυπωσιακή με δεδομένο τον όγκο και τις επιδόσεις του μοντέλου.

    Χαρισματική

    Alfa RomeoH Giulia Veloce είναι χαρισματική. Ένα μοντέλο ολοκληρωμένο, που καταφέρνει να καλύπτει τις συμβατικές υποχρεώσεις που απαιτεί η κατηγορία και παράλληλα να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό, να ευχαριστηθεί οδήγηση, ακόμα και στην έκδοση πετρελαίου. Σχεδίαση, επιδόσεις, οικονομία, χαρακτήρας και ποιότητα είναι μόνο μερικά από τα δυνατά της χαρτιά. Τα €52.000 που κοστίζει ίσως τις στερήσουν πωλήσεις στη χώρα μας, μιας και σε αυτά τα νούμερα πλέον το κοινό είναι μικρότερο.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Alfa Romeo

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.643/1.860/1.450 mm

    Βάρος : 1610 kg

    Κινητήρας : 2143 cc

    Ιπποδύναμη : 210 PS/ 3750 rpm

    Ροπή : 47 kg.m/ 1.750 rpm

    Τελική ταχύτητα : 235 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,5 lt/100km

    0-100 km/h : 6,8 sec

    Ρύποι CO2 : 122 g/km

    Τιμή : € 52.000

     

     

     

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ