Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 15-Ιουν-2018 17:03

    Μικρό στο μάτι

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η αγάπη μας για τα αυτοκίνητα με μαζεμένες διαστάσεις είναι δεδομένη. Είναι ωραίο να κυκλοφορείς με ένα premium μοντέλο, με πολλές τεχνολογίες και πολυτέλεια. Από την ανεμελιά των μαζεμένων διαστάσεων, των αμαξωμάτων που δεν προκαλούν και του - στην πλειοψηφία των περιπτώσεων -  ελαφριού αμαξώματος, πηγάζει μια πηγή ελευθερίας που μας αρέσει. Όταν αντικρίσαμε το Clio νοιώσαμε όλα αυτά τα συναισθήματα, με τη διαφορά πως περιλαμβάνονται σε ένα χαρισματικό πακέτο, από κάθε άποψη.

    Διαχρονική σχεδίαση

    RenaultΕίναι αλήθεια πως όταν είδαμε για πρώτη φορά το Clio 4ης γενιάς το 2012 στην έκθεση στο Παρίσι, τα συναισθήματά μας ήταν ανάμικτα. Από τη μια δεν μας άρεσε η κατάργηση των 3θυρων εκδόσεων, από την άλλη η σχεδίασή του μας ξένιζε. Σήμερα παραδεχόμαστε τη σοφία των σχεδιαστών, που ήταν απλά μπροστά από την εποχή τους. Η βασική γραμμή, που διατηρείται μέχρι σήμερα ατόφια, δείχνει φρέσκια, όπως και τότε, χωρίς να έχει κουράσει, χωρίς να φαίνεται ξεπερασμένη.

    Renault ClioΤο 2016 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη έκδοση. Έτσι οι μυώδεις επιφάνειες του Renault Clio 4ης γενιάς στην ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, πέρα από τον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα συνδυάζονται με νέα φωτιστικά σώματα (διαθέσιμο και με φώτα τεχνολογίας full-LED) που εκφράζουν απόλυτα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault. Αντίστοιχα επανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φώτα, ενώ μικρές στιλιστικές λεπτομέρειες όπως ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα συμπληρώνουν την εικόνα. Το αποτέλεσμα είναι άκρως πετυχημένο.

    RenaultΣτο εσωτερικό, η ευρύχωρη καμπίνα έχει εφοδιαστεί με ακόμα πιο ποιοτικά υλικά που συμπληρώνουν τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει το μοντέλο. Τεχνολογικά χαρακτηριστικά μοντέλων μεγαλύτερων κατηγοριών έχουν εφαρμοστεί στο νέο Clio, όπως το πρωτοποριακό Renault R-Link που προσφέρει μια νέα εμπειρία τόσο όσον αφορά στην ηχητική απόλαυση, όσο και στον έλεγχο των συστημάτων ασφάλειας. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας. Η σχεδίαση συνδυάζει τη λιτότητα με τις μοντέρνες γραμμές που τελικά σε κερδίζουν.

    Δυνατή καρδία

    RenaultΑιχμή του δόρατος στην γκάμα του Clio παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς κινητήρες πετρελαίου της αγοράς, ο 1.5 dCi ο οποίος εκτός από την απόδοση και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ξεχωρίζει και για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ρύπων που του εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σε αντίθεση με το παρελθόν, το Renault Clio εφοδιάζεται και με την πιο δυνατή έκδοση του συγκεκριμένου κινητήρα με απόδοση 110 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως καταλάβατε, αυτός ήταν και ο κινητήρας του αυτοκινήτου της δοκιμής μας!

    RenaultΣτην πράξη δένει μοναδικά με το Clio. Σου δίνει τη δυνατότητα να κινείσαι παντού σβέλτα χωρίς να χρειάζεται να τον ξεζουμίσεις. Σε συνδυασμό με το εύχρηστο χειροκίνητο κιβώτιο αποτελεί ένα ζηλευτό πακέτο. Είναι βέβαιο και το πλαίσιο αλλά και η ανάρτηση, που επιτρέπουν στο Clio να εκμεταλλευτεί τη δύναμη. Να σημειωθεί επίσης πως παρά τις μικρές διαστάσεις του μοντέλου, η ηχομόνωση είναι άριστη, με αποτέλεσμα να μην σε ενοχλεί το κροτάλισμα του πετρελαιοκινητήρα. Τέλος, το γεγονός πως μπορείς να κινείσαι σβέλτα χωρίς να τον πιέζεις στα άκρα συνεπάγεται πως μένει και η κατανάλωση χαμηλά. Έτσι η κατανάλωση έμεινε στα 4,9 lt/100km, επίδοση εντυπωσιακή για ένα μοντέλο "συμβατικό".

    Ο δρόμος του Clio

    RenaultΜας κέρδισε το Clio, σε βαθμό μάλιστα που δεν το περιμέναμε. Παραμένει σύγχρονο σε κάθε τομέα και φρέσκο με μοναδική σχεδίαση. Από εκεί και πέρα μας κέρδισε η ομοιογένειά του και το μοναδικό πάντρεμα με τον κινητήρα των 110 ίππων. Ένα από τα καλύτερα super mini που έχουμε οδηγήσει τον τελευταίο καιρό στο CapitalAuto.

    Renault Clio

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.063/1.732/1.448 mm

    Βάρος : 1190 kg

    Κινητήρας : 1461 cc

    Ιπποδύναμη : 110 PS/ 4000 rpm

    Ροπή : 26,5 kg.m/ 1.750 rpm

    Τελική ταχύτητα : 194 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 4,9 lt/100km

    0-100 km/h : 11,2 sec

    Ρύποι CO2 : 90 g/km

    Τιμή : € 17.910

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ