Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 04-Ιουν-2018 13:01

    Το Volkswagen e-Golf στην 1η θέση του "Hi-Tech EKO Mobility Rally 2018"

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με θρίαμβο του e-Golf, ολοκληρώθηκε το "Hi-Tech EKO Mobility Rally 2018". Το ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, επίσημη συμμετοχή της Kosmocar στον αγώνα, κατέκτησε την 1η θέση στη γενική κατάταξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μετά από συναρπαστική μάχη με έντονο ανταγωνισμό. Παράλληλα, το e-Golf κατέκτησε την 1η θέση και στο διαγωνισμό κατανάλωσης ενέργειας (ενεργειακή κατάταξη) ανάμεσα τόσο σε ηλεκτρικά όσο και υβριδικά οχήματα.

    Ο αγώνας, που τελεί υπό την αιγίδα της FIA και συμπεριλαμβάνεται στο επίσημο καλεντάρι του Electric and  New Energy Championship, διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.), στις 26-27 Μαΐου, στη Θεσσαλονίκη. Την εκκίνηση έδωσε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, μπροστά από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ενώ ο τερματισμός έγινε στο Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης.

    VOLKSWAGENΤο e-Golf, με πλήρωμα τους Θωμά Παπαπάσχο και Γιάννη Χαρπίδη, βρέθηκε από νωρίς στην πρωτοπορία και παρέμεινε στην 1η θέση μέχρι το τέλος. Κάλυψε απροβλημάτιστα τα 262,95 χλμ. ειδικών διαδρομών, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να φτάσει την ονομαστική αυτονομία των 300 χλμ. ακόμα και στις δύσκολες και απαιτητικές από πλευράς ωραρίων, συνθήκες ενός αγώνα.

    Το Hi-Tech EKO Mobility Rally 2018 είχε πολύ ενδιαφέρον από άποψη συμμετοχών, συγκεντρώνοντας γνωστά πληρώματα και από το εξωτερικό. Ανάμεσά τους, οι Ιταλοί πρωταθλητές του 2017, Kofler - Gaioni με Tesla S90D και οι Dedikοv - Dedikova από τη Βουλγαρία, με Renault Zoe. Συνολικά, τη σημαία εκκίνησης είδαν 9 ηλεκτρικά (BEV) και 6 υβριδικά οχήματα, ανάμεσά τους και BMW i3 με range extender, Toyota Auris, Zhidou D2.

    VOLKSWAGENΤο e-Golf αρχικά κατέκτησε την 1η θέση στο διαγωνισμό ενεργειακής απόδοσης, καταναλώνοντας 20% λιγότερες kWh ενέργειας από τους ανταγωνιστές του, ανάμεσά τους και κατεξοχήν αυτοκίνητα πόλης. Η συνολική μέση κατανάλωση του e-Golf στη διαδρομή των 262,95 χλμ. ήταν μόλις 9,7 kWh/100χλμ., που μεταφράζεται σε κόστος κίνησης σημαντικά μικρότερο των 2 € / 100χλμ.!

    Όσο ξεκάθαρη ήταν η επικράτηση του e-Golf στο διαγωνισμό κατανάλωσης ενέργειας, τόσο αμφίρροπος αποδείχθηκε ο διήμερος αγώνας. Οι Παπαπάσχος-Χαρπίδης κατέκτησαν την 1η θέση μετά από συγκλονιστική μάχη με τους Kofler - Gaioni, με 361 βαθμούς ποινής έναντι 363 των Ιταλών πρωταθλητών του 2017. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι 2 βαθμοί που χώρισαν τα δύο πληρώματα, αντιστοιχούν σε διαφορά μόλις 0,2 δευτερολέπτων, στο σύνολο του αγώνα.

    VOLKSWAGEN

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    Ροή Ειδήσεων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ