Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Απρ-2018 13:00

    Αποκάλυψη για την BMW M2 Competition (vid.)

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αυτή είναι η νέα M2 Competition, ένα μοντέλο που περίμεναν με μεγάλη ανυπομονησία οι fan της BMW. Εξωτερικά είναι άμεσα αναγνωρίσιμη και στο πολύ πετυχημένο σχήμα έχουν γίνει, λίγες-στοχευμένες αλλαγές. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος για καλύτερη ψύξη, νέοι καθρέφτες, μαύρες απολήξεις εξατμίσεων και νέοι τροχοί 19 in, με ελαστικά Michelin Pilot Sport.

    BMW-M2-CompetitionΣτο εσωτερικό, με μεγάλη χαρά, διαπιστώνεις πώς πλέον τα καθίσματα έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη, θυμίζοντας τα αντίστοιχα της Μ4. Έχει προστεθεί επίσης κόκκινο μπουτόν εκκίνησης, σπορ τιμόνι με μπουτόν "M”, που αποθηκεύουν επιθυμητές ρυθμίσεις οδηγικού προφίλ. Γενικά το εσωτερικό δείχνει περισσότερο φροντισμένο με ενθέσεις από αλκαντάρα, ξεχωριστές ζώνες ασφαλείας και νέα μαρσπιέ με το λογότυπο "M2 Competition”.

    BMW-M2-CompetitionΚάτω από το καπό, υπάρχει η μεγαλύτερη όμως αλλαγή. Εκεί πλέον υπάρχει ένας εξακύλινδρος σε σειρά τρίλιτρος κινητήρας, που πλέον έχει δυο turbo αντί για ένα. Είναι μια βελτίωση που με χαρά διαβάσαμε ότι έγινε. Εκτός από αυξημένη απόδοση (410 άλογα και 550 Nm ροπής), θα "γεμίσει" και η απόδοση στις χαμηλές-μεσαίες rpm. Με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων τα 0-100 km/h έρχονται σε 4,2 sec. ενώ με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων σε 4 sec. Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 Km/h, αλλά μπορεί να ανέβει στα 280 Km/h με το extra πακέτο εξοπλισμού M Drivers Package.

    BMW-M2-CompetitionΓια να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες του κινητήρα, η M2 Competition, έχει το ίδιο σύστημα ψύξης, με την M4 Competition Package. Περιλαμβάνει ένα κεντρικό ψυγείο, δυο πλαϊνά καθώς και ένα επιπλέον ψυγείο λαδιού. Τα μοντέλα με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχουν επιπρόσθετα και ψυγείο λαδιού.

    Επιπλέον έχει βελτιώσεις στην ανάρτηση, στο διαφορικό ενώ ο άξονας προέρχεται από τις Μ3 και Μ4. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης με μεγαλύτερους δίσκους 400 mm εμπρός και 380 mm πίσω. Τέλος οι δαγκάνες είναι εξαπίστονες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

    Οι τιμές του μοντέλου δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα αλλά δηλώνουμε ήδη ερωτευμένοι μαζί του!

     

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ