Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Απρ-2018 08:48

    Ένας αθλητής 8 ετών

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην εποχή που ζούμε, ένα μοντέλο με 8 χρόνια στην αγορά, θεωρείται παλιό. Η εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση συνεχώς εξελίσσεται, το ίδιο και οι τεχνολογίες, σε όλους τους τομείς. Το Juke όμως δεν υπόκειται στον παραπάνω κανόνα. Το σχέδιό του δείχνει μοντέρνο και επίκαιρο όπως την πρώτη στιγμή ενώ και στο εσωτερικό η σχεδίαση παραμένει επίκαιρη. Από εκεί και πέρα οι τολμηρές γραμμές του διχάζουν το κοινό. Δύσκολα θα βρεις κάποιον που του φαίνεται αδιάφορο. Είτε το αγαπάς είτε όχι. Εμείς, από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, ανήκουμε σε εκείνη την κατηγορία, που το αγαπούν, οπότε με μεγάλη χαρά περιμέναμε να οδηγήσουμε μια από τις πιο πρόσφατες εκδοχές του.

    Nissan_JukeΜε δυνατή καρδιά

    Όταν παρουσιάστηκε αρχικά, η κύρια βενζινοκίνητη έκδοση ήταν ατμοσφαιρική με κυβισμό 1,6 lt. Ζωντανός κινητήρας, αλλά ήθελε στροφές για να ζωντανέψει και του έλειπε η 6η σχέση. Σήμερα τη θέση του έχει πάρει το δοκιμασμένο σύνολο, των 1,2 lt. που με τη βοήθεια ενός turbo αποδίδει 115 άλογα. Ο ανταγωνισμός όμως συνεχώς αυξάνεται οπότε η ελληνική αντιπροσωπεία Νissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. προσφέρει ένα πακέτο βελτίωσης με παράλληλο εγκέφαλο, το οποίο ανεβάζει την εργοστασιακή ισχύ στα 135 Ps στις 5.100 rpm, ενώ η ροπή των 19,4kg.m/2000 rpm γίνεται 20,6 kg.m/3.800 rpm.

    Nissan_JukeΣυγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς του τετρακύλινδρου τούρμπο των 1.197 cc, από τους εργοστασιακούς 115 PS στις 4.500 rpm αυξάνεται στους 135 PS στις 5.100 rpm. Αντίστοιχα η ροπή των 19,4 kgm στις 2.000 rpm γίνεται 20,6 kgm στις 3.800 rpm. Η αύξηση επιτυγχάνεται με την προσθήκη ενός παράλληλου εγκεφάλου, ενώ η εγγύηση του μοντέλου δεν επηρεάζεται. Η βελτίωση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα μοντέλα της μάρκας που έχουν αυτό τον κινητήρα.

    Nissan_JukeΣτην πράξη

    Βλέποντας τους τροχούς των 18in, στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας από την μια σκεφτήκαμε πως κολακεύεται η εμφάνιση, αλλά από την άλλη σφιχτήκαμε για την απόσβεση στους ελληνικούς δρόμους. Φαίνεται όμως πως έχει γίνει η πρέπουσα εξέλιξη στην ανάρτηση μιας και οι περισσότερες ανωμαλίες μένουν μακριά από την καμπίνα. Η τελευταία έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και μια σπορ υπόνοια. Καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη, χειριστήρια σε σωστή θέση, σαφές κιβώτιο, άμεσο τιμόνι και μια εντυπωσιακή θέα, από το εμπρός τζάμι με τα τονισμένα φωτιστικά να ξεχωρίζουν.

    Nissan_JukeΟ κινητήρας έχει ψυχή και το διαπιστώνεις κάθε φορά που πατάς βαθιά το γκάζι. Η πρόσφυση είναι πολύ καλή και μόνο σε πολύ γλιστερό οδόστρωμα θα επέμβουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Από εκεί και πέρα ο ρυθμός μπορεί να γίνει σβέλτος και μόνο στις πολύ υψηλές ταχύτητες θα θέλαμε πιο συγκροτημένη συμπεριφορά από την πίσω ανάρτηση. Οι καλύτερες επιδόσεις συνεπάγονται και μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση, αλλά αυτό είναι λογικό.

    Nissan_JukeΑνεξίτηλο

    Είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά αλλά και διαχρονικά μοντέλα της κατηγορίας των SUV. Στην πραγματικότητα δημιούργησε μια ολόκληρη κατηγορία, ενώ μέχρι και σήμερα παραμένει επίκαιρο σε πολλούς τομείς. Αναμφίβολα ξεχωρίζει για τη σχεδίασή του αλλά και για τον κινητήρα του που έχει τσαγανό, πολλαπλάσιο από τον κυβισμό του!

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.135/1.765/1.565 mm

    Βάρος : 1236 kg

    Κινητήρας : 1197 cc

    Ιπποδύναμη : 135 PS/ 5.100 rpm

    Ροπή : 20,6 kg.m/ 3.800 rpm

    Τελική ταχύτητα : 187 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 9 lt/100km

    Τιμή : Από €18.450

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ