Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 30-Μαρ-2018 16:23

    Audi RS3: Ταξίδι στο χωροχρόνο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ακόμα το κεφάλι μας προσπαθεί να βρει την ισορροπία του, μετά τη συμβίωση με το νέο Audi RS3. Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε ένα μοντέλο της οικογένειας RS, ούτε είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Κατάφερε όμως μέσα στη στρατιά των πολύ καλών, πλέον, αυτοκινήτων που δοκιμάζουμε να μας σοκάρει. Καλά διαβάσατε. Μας σόκαρε. Δεν είναι μόνο οι εκπληκτικές του επιδόσεις, που προκύπτουν από την ισχύ των 400 ίππων, είναι ο μοναδικός τρόπος που έχει να πηγαίνει γρήγορα. Σε κάθε στροφή, σε κάθε ευθεία είναι +20 Km/h πάνω το προηγούμενό σου πέρασμα στο συγκεκριμένο σημείο με κάποιο καλό αυτοκίνητο. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό όμως είναι ο τρόπος με τον οποίο σου μεταφέρει όλη αυτή την ταχύτητα.

    AudiΤο RS3 λοιπόν, όσο φυσικά μπορεί να κινείται νωχελικά στα στενά της πόλης αλλά τόσο φυσικά, στρίβει με ρυθμό που ακόμα και ένα supercar θα ζήλευε, ειδικά στα στενά, γλιστερά και αμφιβόλου ποιότητας κομμάτια δρόμου που βρίθουν στη χώρα μας. Η μηχανική πρόσφυση του συνόλου είναι πρωτοφανής και δεν δικαιολογείται μόνο από τα εξαιρετικά Pirelli. Είναι το πλαίσιο με ακαμψία βράχου, είναι η τετρακίνηση που δεν χαζεύει ούτε μια στιγμή, το άμεσο τιμόνι αλλά και η εκπληκτική ανάρτηση, που θα έπρεπε να διδάσκεται στα πανεπιστήμια. Ενώ έχει διαδρομή και όποτε προκύψει ανωμαλία την καταπίνει, παρά τα ελαστικά "φλούδες" στους τροχούς των 19In, καταφέρνει να ελέγχει απόλυτα το αμάξωμα και τηρουμένων των αναλογιών να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα. Το εντυπωσιακό είναι πως όταν τα όρια πρόσφυσης ξεπεραστούν, με ταχύτητες στο κοντέρ που δεν πιστεύεις στα μάτια σου, το σύνολο θα ξεκολλήσει προοδευτικά, χωρίς να σε τρομάζει χωρίς να σε αγχώνει. Το πίσω μέρος δεν είναι πολύ συμμετοχικό, ωστόσο, σε αντίθεση με άλλες φορές, δεν μας ενόχλησε. Είναι βλέπετε οι ταχύτητες τόσο υψηλές, που προτιμάς να έχεις σαν δεδομένο ότι το πίσω μέρος δεν θα σε πουλήσει…

    AudiΌλα τα παραπάνω συνδυάζονται με μια θέση οδήγησης και ένα αμάξωμα που σου αφήνει πολλές ελευθερίες. Μαζεμένες διαστάσεις και πολύ καλή εποπτεία του δρόμου σε βοηθούν στην Ελλάδα να έχεις υψηλή μέση ταχύτητα, σε αντίθεση για παράδειγμα με ένα supercar που το φάρδος αλλά και η χαμηλή θέση οδήγησης, σε κρατούν κάποια κλικ μακριά από τα όρια. Αισθάνεσαι έτσι πολύ ασφαλής στο RS3 και με πολύ υψηλή αυτοπεποίθηση. Σου φτιάχνει το κέφι, σου φτιάχνει τη διάθεση και βέβαια σε όλα τα παραπάνω έχει βάλει το χέρι του και ο μαγικός πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων. Για εμάς η πραγματική οδήγηση εκτός από δύναμη πρέπει να συνδυάζεται και με τον ανάλογο ήχο και αυτός ο κινητήρας τα έχει όλα. Στην τελευταία του εκδοχή αποδίδει 400 άλογα, απόδοση που φαίνεται σε κάθε δυνατό πάτημα του γκαζιού. Από το φανάρι, που με το launch control κάνεις τα 0-100 km/h σε 4,1 sec. μέχρι τις εξόδους των στροφών που με συνοπτικές διαδικασίες εξαφανίζεσαι. Οι δρόμοι πλέον αλλάζουν. Όλοι δείχνουν να κινούνται νωχελικά και ο χρόνος δείχνει να φρενάρει μέσα στο RS3, μιας και πάντα φτάνεις νωρίτερα από αυτό που είχες υπολογίσει.

    AudiΔεν έχουμε από εκεί και πέρα λόγια, ώστε να θίξουμε περισσότερο "πεζούς" τομείς. Η εμφάνιση του σε φτιάχνει με τους μεγάλους αεραγωγούς, τις εντυπωσιακές εξατμίσεις και τους μεγάλους τροχούς, που κρύβουν εντυπωσιακά σε διαστάσεις φρένα, που βέβαια φροντίζουν να ακινητοποιούν το RS3 σαν αλεξίπτωτα. Παρά το διακριτικό παρουσιαστικό, οι πιτσιρικάδες έλιωνα στο πέρασμα τους και τράβαγαν τα μαλλιά τους σε μια του γκαζιά! Το εσωτερικό έχει πολύ καλή ποιότητα, όπως κάθε Audi, με highlight τα bucket καθίσματα αλλά και το υπέροχο τιμόνι με δέρμα και αλκαντάρα. Το RS3 μας "κούνησε το μυαλό" και αυτό θέλουμε να σας μείνει από αυτή την περιγραφή. Η τιμή κτήσης στην Ελλάδα με τα €81.000 είναι στρεβλή, αλλά όπως μας είπε φίλος που βρέθηκε στο δεξί κάθισμα, δεν είναι πολλά με βάση τις δυνατότητές του!

    AudiΔεν κρύβουμε τη συμπάθειά μας στην πίσω κίνηση και γενικώς στα αυτοκίνητα που χαίρεσαι με λίγα km/h. Το RS3 όμως είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Ένα hatchback από άλλο πλανήτη. Ένα αυτοκίνητο με την πρακτικότητα ενός κοινού Α3 και ταυτόχρονα επιδόσεις σε ευθεία και στροφές μοναδικές, συνδυασμένες με μια παροιμιώδη φιλικότητα. Δεν προκαλεί με αεροτομές και βοηθήματα αλλά είναι εξελιγμένο στο μέγιστο βαθμό και αυτό θα το καταλάβεις μόνο όταν πας βόλτα. Αναμφίβολα ένα από τα καλύτερα Audi και σίγουρα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχουμε δοκιμάσει στο Capital Auto, από την στιγμή ύπαρξής του!

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Audi

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.335/1.800/1.411 mm

    Βάρος : 1585 kg

    Κινητήρας : 2480 cc

    Ιπποδύναμη : 400 PS/ 3.600 rpm

    Ροπή : 48,9 kg.m/ 1.700-5850 rpm

    Τελική ταχύτητα : 280 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 14,5 lt/100km

    0-100 km/h : 4,1 sec

    Ρύποι CO2 : 189 g/km

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ