Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 26-Ιαν-2018 16:51

    Η γοητευτική κυρία E-Class Coupe (Vid.)

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είναι η δεύτερη φορά στη δημοσιογραφική μας διαδρομή, που μια E-Class μας βάζει σε διαδικασία να την ονειρευτούμε. Η πρώτη φορά ήταν η υπέροχη Ε 63 ΑΜG με τα 557 άλογα. Για να βρίσκεται στο ίδιο σκαλί το αυτοκίνητο της δοκιμής μας με τον δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου των 194 ίππων, μάλλον έχει κρυφά χαρίσματα!

    Love at first sight

    MercedesΕίναι μια υπέροχη κυρία. Υπέροχες καμπύλες, γοητευτικές γραμμές διαμορφώνουν ένα από τα πιο κλασσάτα και φινετσάτα Coupe της αγοράς. Συγγενής με τη C-Class Coupe αλλά και την S-Class Coupe, ξεχωρίζει κυρίως στο προφίλ από το τρίτο μικρό πίσω τζάμι, που έχει προστεθεί ώστε να ανοίγει το μεσαίο τζάμι. Χαρακτηριστικό σημείο επίσης η απουσία μεσαίας κολόνας, που την κάνει ακόμα πιο sexy. Τα δυο νεύρα στο καπό και τα υπέροχα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω συμπληρώνουν την εικόνα. Στην περίπτωσή μας, υπογραμμιζόταν το νεανικό προφίλ λόγω του αισθητικού πακέτου της AMG. Πιο άγριοι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω , υπέροχη μάσκα diamond, και τροχοί 19in που δένουν άριστα με τη γενικότερη σχεδίαση. Είναι ένα πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο που μπορεί να γοητεύσει ακόμα και έναν τριαντάρη, κάτι που ελάχιστα μοντέλα της σειράς Ε κατάφερναν μέχρι σήμερα. Την ίδια στιγμή θα την ερωτευτεί ένας σαραντάρης, ένας πενηντάρης αλλά και ένας εξηντάρης, άνθρωποι που θέλουν να κάνουν ένα δώρο στον εαυτό τους. Φαρδύ και σχετικά χαμηλό, βγάζει μια επιθετικότητα με "ευγενικό" τρόπο.

    MercedesΈχοντας αναστατωθεί για τα καλά με την εξωτερική σχεδίαση, περνάμε στο εσωτερικό. Η Mercedes-Benz καταφέρνει και διατηρεί τον ίδιο ενθουσιασμό και σε αυτή την περίπτωση. Δεν είναι τυχαίο πως στο Esquire, στο αφιέρωμα για τα καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς, κέρδισε το βραβείο "πολυτελές μοντέλο της χρονιάς”! Το κέρδισε όμως για πολλούς λόγους και όχι μόνο επειδή τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ακριβά.

    MercedesΑρχικά σε κερδίζουν οι γενναιόδωρες εσωτερικές διαστάσεις. Τέσσερις επιβάτες, ανεξάρτητα από τις διαστάσεις τους θα βολευτούν με μεγάλη άνεση. Το πλάτος είναι το πρώτο που σε κερδίζει και ένα στοιχείο διαφοροποίησης από τη μικρότερη C-Class. Αντίστοιχα όμως, πείθουν με την ευρυχωρίας τους οι θέσεις των πίσω επιβατών, τομέας που πολλές φορές τα coupe υστερούν.

    MercedesΗ συνέχεια έχει να κάνει με τη σχεδίαση του εσωτερικού. Είναι ένα από τα πιο μοντέρνα και προσεγμένα στη λεπτομέρεια αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει τα τελευταία χρόνια. Μας μαγνήτισε τόσο που το χαζεύαμε για αρκετή ώρα πριν ξεκινήσουμε την πρώτη φορά, και στη συνέχεια το επεξεργαζόμασταν σε κάθε ευκαιρία. Τη μεγάλη διαφορά κάνει το προαιρετικό Widescreen Cockpit, που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Ουσιαστικά πρόκειται για μια ενιαία επιφάνεια που συνδυάζει δυο οθόνες των 12,3in. Η αριστερή αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και η δεξιά αποτελεί το σύστημα πολυμέσων. Στην περίμετρό της υπάρχει ένα στεφάνι κρυφού φωτισμού που ολοκληρώνει το εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Κρυφός φωτισμός υπάρχει και στο ταμπλό και στις πόρτες αλλά και στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα ένα υπέροχο στοιχείο αποτελούν οι αεραγωγοί που μοιάζουν με τουρμπίνα. Περισσότερο θυμίζει σύγχρονο γλυπτό, παρά ένα κομμάτι αυτοκινήτου. Την πλούσια εικόνα απογειώνει το δέρμα που ντύνει σχεδόν κάθε επιφάνεια με υπέροχες ραφές. Τη γενική εικόνα αυτού του εσωτερικού θα ζήλευε ακόμα και μια Maybach πριν λίγα χρόνια. Ωστόσο δεν είναι μόνο η πολυτέλεια. Καταφέρνει να έχει μια σπορ-νεανική αύρα, μια ισορροπία δύσκολη. Χαίρεσαι να βρίσκεσαι εδώ, μιας και ακόμα και η πιο άχαρη διαδρομή αποκτά διαφορετικό νόημα.

    MercedesΟ μικρός δίλιτρος θαυματουργός κινητήρας

    MercedesΗ 220d της δοκιμής μας είναι η βασική έκδοση τιμολογιακά στην γκάμα του μοντέλου. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με απόδοση 194 ίππων και 40,8 κιλών ροπής. Η μέγιστη ιπποδύναμη μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αλλά καταφέρνει να σε εντυπωσιάσει στην πράξη. Ξεκινάμε με την απουσία κραδασμών αλλά και κροταλίσματος σε όλο το εύρος στροφών. Ένα μεγάλο μειονέκτημα των πετρελαιοκινητήρων έχει εξαλειφτεί, κολακεύοντας την κορυφαία εικόνα που έχουμε σχηματίσει για το μοντέλο. Ακόμα και με το γκάζι βαθιά στο πάτωμα δεν θα εκτεθεί, μεταδίδοντας μια μεταξένια λειτουργία που θυμίζει περισσότερο εξακύλινδρο κινητήρα. Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε και την πολύ χαμηλή κατανάλωση. Στη λειτουργία ECO είδαμε και τιμές κάτω από 7 lt/100km, ενώ η μέση τιμή στο μεγαλύτερο κομμάτι της δοκιμής μας με οδήγηση στο πρόγραμμα Comfort αλλά και Sport κυμάνθηκε στα 7,6 lt/100km. Η επίδοση είναι παραπάνω από καλή αν αναλογιστούμε τον όγκο του μοντέλου. Μια ακόμα απόδειξη πως οι κινητήρες πετρελαίου δεν έχουν πεθάνει.

    MercedesΤο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων συνδυάζεται αρμονικά με τον κινητήρα με τις αλλαγές να γίνονται ομαλά και άμεσα. Παρέα και η ποιότητα κύλισης που είναι εξαιρετική. Ένα μαγικό χαλί σε τέσσερις ρόδες. Παρά το χαμηλό προφίλ των ελαστικών η απόσβεση είναι υποδειγματική. Όσο και αν προσπάθησαν οι ελληνικοί δρόμοι δεν κατάφεραν να εκθέσουν η Ε-Class Coupe. Φτιαγμένη για να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με μηδενική κούραση, είναι ένα γνήσιο Gran Turismo με αξιώσεις. Το μόνο που θα θέλαμε είναι λίγο καλύτερη ηχομόνωση από τις εμπρός κολόνες, αν και το φαινόμενο αφορά υψηλές ταχύτητες.

    MercedesΗ επικοινωνία με το αυτοκίνητο είναι πολύ καλή. Ειδικά το τιμόνι είναι άμεσο στις εντολές και με καλή αίσθηση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ευχαριστιέσαι την οδήγηση χωρίς να χρειάζεται να πιέσεις στα άκρα την όμορφη κυρία. Δεν είναι άλλωστε κατασκευασμένη για αυτό, αν και όπως διαπιστώσαμε ακόμα και υπό πίεση στέκεται στο ύψος της. Εξαιρετικά ζυγισμένη, είναι πάντα προβλέψιμη ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα την κρατούν πάντα στη σωστή πορεία. Ο πιο απαιτητικός ίσως θα αναζητούσε ένα πιο γρήγορο κιβώτιο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη φιλοσοφία του μοντέλου. Άλλωστε υπάρχουν και εκδόσεις με περισσότερο σπορ χαρακτήρα στην γκάμα.

    MercedesΟ οδηγός εκτός από την καλοστημένη μηχανική κατασκευή έχει στο πλευρό του για βοήθεια τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης. Έτσι στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει το ATTENTION ASSIST όπως και το Active Brake Assist. Το τελευταίο προειδοποιεί τον οδηγό όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει με μεγάλη διαφορά ταχύτητας ακίνητο εμπόδιο ή άλλο όχημα. Το είδαμε και στην πράξη και η αλήθεια είναι ότι δουλεύει όσο έντονα χρειάζεται για να σε αφυπνίσει. Το αυτοκίνητο είχε και το προαιρετικό Driving Assistance Package, που περιλαμβάνει το ενεργό cruise control με λειτουργία Steering Pilot. Στην πράξη και αυτό με τη σειρά του αποδείχθηκε μαγικό, κρατώντας με μοναδική "ηρεμία" το μοντέλο στη λωρίδα του.

    MercedesΟμολογούμε ότι δεν το περιμέναμε. Όχι ότι δεν περιμέναμε η E-Class Coupe να είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Άλλωστε, ό,τι παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια η Mercedes-Benz είναι αστέρι! Μας κέρδισε αναπάντεχα με το πολυτάλαντο χαρακτήρα της. Ευκολόχρηστη στην καθημερινή χρήση, πολυτελής αλλά και μοντέρνα, οικονομική σε κατανάλωση αλλά και σβέλτη, συμπαγής αλλά και ενδοτική στις ανωμαλίες, είναι ένα αυτοκίνητο που λυπάσαι να αφήσεις πίσω στην αντιπροσωπεία. Ήδη μπήκε στην λίστα των αγαπημένων μοντέλων για το 2018!

    Κείμενο-Φωτογραφίες : Δημήτρης Χατζητόλιος

    Mercedes

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.826/1.860/1.431 mm

    Βάρος : 1660 kg

    Κινητήρας : 1950 cc

    Ιπποδύναμη : 194 PS/ 3.800 rpm

    Ροπή : 40,8 kg.m/ 1600-2800 rpm

    Τελική ταχύτητα : 242 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,6 lt/100km

    0-100 km/h : 7,4 sec

    Ρύποι CO2 : 106 g/km

    Τιμή : από €66.850

     

     

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ