Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 12-Ιαν-2018 15:52

    Οδηγούμε το νέο Nissan Micra με τον βασικό χιλιάρη κινητήρα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το νέο Nissan Micra μας είχε εντυπωσιάσει όταν το οδηγήσαμε για πρώτη φορά. Σε σκουρόχρωμη γκρι απόχρωση (gunmetal grey) και με τον κινητήρα πετρελαίου των 1,5 lt πραγματικά δεν θέλαμε να το επιστρέψουμε. Όμορφο, με άποψη, πολύ καλή οδική συμπεριφορά αλλά και έναν κινητήρα διαμάντι, αποτελεί αναμφίβολα μια πολύ καλή επιλογή στην κατηγορία. Τι γίνεται όμως όταν θες να αγοράσεις Micra με €12.690, που αποτελεί την βασική έκδοση; Σε αυτή την περίπτωση κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας με κυβισμό 1,0lt. και απόδοση 71 ίππων. Σε μια εποχή που έχουμε καλομάθει με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες και την πλούσια ροπή τους, ετοιμαζόμαστε για συμβιβασμό. Κι όμως το Micra μας κέρδισε τόσο, που αφήσαμε στο parking του Capital Auto ένα SUV για να κινούμαστε μαζί του!

    Nissan MicraΟι δρόμοι τις ημέρες των Χριστουγέννων ήταν γεμάτοι κίνηση και το μόνο βέβαιο είναι πως θέλαμε ένα εύχρηστο και καλόβολο σύντροφο. Η ενδιαφέρουσα σχεδίαση είναι δεδομένη και όπως την 1η φορά έτσι και σήμερα, μας αρέσει πολύ. Ακόμα και στην προκλητική απόχρωση "Pulse Green” που μπορεί να εκθέσει ένα μέτρια σχεδιασμένο μοντέλο, το Micra βγαίνει αλώβητο. Μυώδες με υπέροχες λεπτομέρειες και μια έντονη νεανικότητα, που όμως δεν λειτουργεί εις βάρος της πρακτικότητας. Έτσι οι χώροι είναι επαρκείς, η ορατότητα πολύ καλή, ενώ το γεγονός πως υπάρχουν 5 πόρτες κρύβεται αριστοτεχνικά.

    Nissan MicraΜας φτιάχνει την διάθεση εξωτερικά και το ίδιο συμβαίνει και με το εσωτερικό. Φαίνεται πως έχει σχεδιαστεί από ανθρώπους με ενέργεια και ωραίες ιδέες. Προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια, με ωραίους χρωματικούς συνδυασμούς και όμορφες λεπτομέρειες σε κάθε σημείο. Ξεχωρίσαμε το τιμόνι σε σχήμα "D”, με το πολυλειτουργικό τιμόνι την υπερυψωμένη βάση της κονσόλας που φέρνει τον λεβιέ των ταχυτήτων σε σωστή θέση, την φάσα με επένδυση από προσεγμένο ύφασμα οριζόντια στο ταμπλό αλλά και την προσεγμένα τοποθετημένη οθόνη πολυμέσων. Τι και αν έχει τον βασικό κινητήρα, βρίσκεσαι σε ένα μοντέρνο αυτοκίνητο που δεν του λείπει τίποτα, ακόμα και σε σύγκριση με πολύ ακριβότερα μοντέλα.

    Nissan MicraΠροσεγμένες και οι επενδύσεις των καθισμάτων, που έχουν ταυτόχρονα καλή στήριξη για το σώμα. Γενικά η θέση οδήγησης, ανήκει στα πλεονεκτήματα του μοντέλου, με τα χειριστήρια να βρίσκονται σε σωστή θέση. Εκτός από σωστή θέση έχουν και πολύ καλή αίσθηση. Το τιμόνι αλλά και το κιβώτιο είναι όπως πρέπει ώστε να αισθάνεσαι ένα με το αυτοκίνητο. Έχοντας λοιπόν καταφέρει να σου φτιάξει την διάθεση, περνάς στην οδήγηση.

    Nissan MicraΗ πρώτη θετική εντύπωση έχει να κάνει με την άνεση αλλά και την γενικότερη ποιότητα κύλισης. Το Micra δεν είναι λοιπόν μόνο εμφάνιση, είναι και ουσία. Περνά πάνω από τις ανωμαλίες με μοναδική ευκολία, χωρίς να μεταδίδει κραδασμούς στους επιβάτες. Την ίδια στιγμή το πλαίσιο δείχνει τρομερά άκαμπτο ενώ από την εξίσωση απουσιάζουν και οι τριγμοί. Η συμπεριφορά είναι ουδέτερη ενώ σε ευχαριστεί οδηγικά ακόμα και όταν ο ρυθμός ανέβει. Ασφαλές και σταθερό δεν θα σε προβληματίσει ακόμα και όταν αρχίσεις να κινείσαι με υψηλές ταχύτητες. Ποια είναι όμως η άποψη του κινητήρα στα παραπάνω;

    Nissan MicraΑς πούμε ότι εξαρτάται κάπως από τις προτεραιότητες του οδηγού. Ξεκινώντας ανάποδα, αν θέλετε να διανύεται μεγάλες αποστάσεις με υψηλή μέση ταχύτητα, της τάξεως των 140 km/h είναι ιδανικό! Ο τρικύλινδρος κινητήρας δεν ακούγεται στις υψηλές στροφές, δεσμεύεις την ταχύτητα που θες στο cruise control και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει. Το ίδιο απροβλημάτιστο αποδεικνύεται και στην καθημερινή χρήση, αρκεί να μην έχεις τρομερές απαιτήσεις σε επίπεδο επιταχύνσεων. Μπορεί δηλαδή να επιταχύνει ομαλά και να διατηρεί με άνεση την ταχύτητα του, αρκεί να μην απαιτήσεις να συμβούν τα παραπάνω με γρήγορο ρυθμό. Σε περίπτωση που έχεις υψηλότερες απαιτήσεις πρέπει να ανεβάσεις στροφές στον κινητήρα, οπότε ανεβαίνει και η κατανάλωση. Αν αποδεχθείς αυτή την εικόνα τότε το Micra μπορεί να γίνει προέκταση σου. Όπως αναφέραμε και παραπάνω, τις ίδιες μέρες είχαμε για δοκιμή ένα πληθωρικό και πιο σβέλτο SUV και παρ όλα αυτά προτιμούσαμε να κινηθούμε με το Micra και αυτό λέει πολλά για την συνολική εικόνα του μοντέλου.

    Nissan MicraΔεν κρύβουμε την συμπάθεια μας στο νέο Micra. Η βασική έκδοση δεν έχει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα της έκδοσης πετρελαίου, που είχαμε δοκιμάσει στο παρελθόν, ωστόσο καταφέρνει να καλύπτει ένα μεγάλο εύρος αναγκών ενώ αποδείχθηκε ανέλπιστα καλή παρέα στον ανοικτό δρόμο. Ανάμφίβολα χαρισματικό παρά τα 71 ονομαστικά άλογα απόδοσης.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Nissan Micra

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 3.999/1.743/1.455 mm

    Βάρος : 977 kg

    Κινητήρας : 999 cc

    Ιπποδύναμη : 71 PS/ 6.300 rpm

    Ροπή : 9,7 kg.m/ 3500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 158 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,3 lt/100km

    0-100 km/h : 16,4 sec

    Ρύποι CO2 : 103 g/km

    Τιμή : από €12.690

     

     

     

     

     

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ