Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Ιαν-2018 16:37

    Οδηγούμε το νέο Citroen C3 Aircross

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Έχει καταφέρει να συζητάνε για αυτό, και αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία. Η Citroen συνεχίζει τη μεγάλη επίθεση με φρέσκα μοντέλα. Με σύμμαχο την εμπειρία της αλλά και την ικανότητά της να δημιουργεί ξεχωριστά αυτοκίνητα "χτυπά" με το C3 Aircross. Σύμφωνα με τη Citroen πρόκειται για ένα SUV νέας γενιάς, με compact διαστάσεις. Από τη στιγμή που είδε τα φώτα της δημοσιότητας καταφέρνει να κερδίζει βραβεία, να ρωτά ο κόσμος για αυτό και, από την πλευρά μας, να δημιουργεί μια μεγάλη περιέργεια να το οδηγήσουμε.

    Citroen C3 AircrossΗ αντιπροσωπεία μας τίμησε ιδιαίτερα και λίγες μέρες αφού ήρθε το μοντέλο στη χώρα μας, μας παραχώρησε ένα C3 Aircross, στην έκδοση πετρελαίου των 1,6lt. κυβισμού με τα 100 άλογα, με μόλις 800 km στο οδόμετρο. Το μοντέλο διατίθεται και με κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 120 αλόγων ίδιου κυβισμού, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (η μικρή έκδοση έχει κιβώτιο 5 σχέσεων). Να συμπληρώσουμε πως το μοντέλο διατίθεται και σε βενζινοκίνητες εκδόσεις με κυβισμό 1,2lt. και απόδοση 82, 110 και 130 άλογα. Δοκιμασμένα σύνολα που έχουν αποδείξει την αξία τους σε πολλά μοντέλα του group.

    Citroen C3 AircrossΔιατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού Live, Feel, Shine. Με τον κινητήρα της δοκιμής μας η βασική τιμή είναι τα €18.490 για την έκδοση Live, η Feel κοστίζει €18.990 και η Shine €20.450. Εμείς είχαμε την κορυφαία έκδοση, η οποία ήταν παραπάνω από πλήρης. Σημειώστε πως μεταξύ άλλων διέθετε : Πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο σε διάταξη 60/40 & συρόμενα πίσω καθίσματα 2/3 & 1/3, πίσω φιμέ τζάμια, οροφή bi-ton Ink Black, σύστημα Grip Control & ζάντες αλουμινίου 17'', Citroen Connect NAV.

    Citroen C3 AircrossΝα' μαστε λοιπόν με τα κλειδιά του εντυπωσιακού C3 Aircross στα χέρια. Η πορτοκαλί απόχρωση (Spice Orange την ονομάζει η Citroen) του πάει πολύ και προσθέτει ακόμα ένα πετραδάκι στον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου. Σε σύγκριση με ένα απλό C3 δεν έχει καμία σχέση σε όγκο. Μεγαλύτερο, ψηλότερο, φαρδύτερο, θα μπορούσε να δικαιολογήσει το νούμερο 4 στην ονομασία του. Το εμπρός μέρος είναι το πιο χαρακτηριστικό, κατά την άποψή μας. Σε όσες εκδοχές έχουμε δει τη φιλοσοφία της Citroen, με τη μάσκα δυο επιπέδων, υπάρχει η ίδια θετική άποψη. Έτσι και στο C3 Aircross μας άρεσε και πιστεύουμε πως δένει τέλεια με το χαρακτήρα ελεύθερου χρόνου, δίνοντας μια κάπως military πινελιά. Δείχνει επίσης πλούσιο στο μάτι με τη διχρωμία, τις ζάντες αλουμινίου αλλά και τις ράγες οροφής. Όμορφοι και οι προφυλακτήρες με προστατευτικά σε γκρι. Στο κάτω μέρος των θυρών υπάρχει μια παχιά προστατευτική λωρίδα, η οποία μοιάζει με τα Aibumps, που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της μάρκας, αλλά στην πραγματικότητα είναι τρισδιάστατη εκτύπωση!

    Citroen C3 AircrossΣε έχει κερδίσει εξωτερικά οπότε περιμένεις με αγωνία να το δεις μέσα. Η πρώτη εντύπωση έχει να κάνει με την αίσθηση ευρυχωρίας. Αισθάνεσαι σαν να βρίσκεσαι σε υπερυψωμένο πολυμορφικό! Μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, πολύ καλή ορατότητα, αλλά και χώροι για πέντε και τις αποσκευές τους. Οι επενδύσεις στα καθίσματα δείχνουν φροντισμένες και ποιοτικές. Από την άλλη τα πλαστικά είναι σκληρά στην πλειοψηφία τους, κάτι που ενοχλεί περισσότερο ψυχολογικά μιας και δείχνουν πολύ ανθεκτικά. Οι χώροι για αντικείμενα είναι επαρκής αν και θα θέλαμε πιο βαθιές ποτηροθήκες εμπρός από τον λεβιέ των ταχυτήτων. Η γενικότερη σχεδίαση μας άρεσε. Άποψη, όμορφες γραμμές, χαρακτήρας χωρίς θυσίες. Μοναδική παράλειψη, για εμάς, το γεγονός πως δεν υπάρχουν ξεχωριστά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις την οθόνη πολυμέσων κάτι που σημαίνει ότι εναλλάσσεις τις λειτουργίες της οθόνης συχνά.

    Citroen C3 AircrossΟ κινητήρας έχει διακριτικό ήχο και πρακτικά δεν σε ενοχλεί με τη χροιά του. Κεφάτος σε απόκριση δεν δείχνει να δυσκολεύεται με το αμάξωμα βάρους 1203 κιλών. Ωστόσο μας έλειψε το 6τάχυτο κιβώτιο της μεγάλης έκδοσης που έχει καλύτερη αίσθηση αλλά και πιο πυκνή κλιμάκωση. Επιταχύνει άνετα σε κάθε πάτημα του γκαζιού κάνοντας ευχάριστη κάθε μετακίνηση. Ταυτόχρονα η κατανάλωση μένει χαμηλά με την τιμή στη δοκιμή μας να μην περνάει τα 6,5 lt/100km. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση ενώ είναι και πολύ ευχάριστο στην αφή. Στον ανοιχτό δρόμο θα κινηθεί με ασφάλεια, ακόμα και αν προσεγγίσεις την τελική ταχύτητα του κατασκευαστή. Στις στροφές αν το πιέσεις θα κρατήσει την πορεία του, ωστόσο πλησιάζοντας το όριο, οι κλίσεις θα σου θυμίσουν πως δεν οδηγείς GTi.

    Citroen C3 AircrossΣτην περίπτωση που θελήσετε να κινηθείτε εκτός δρόμου έχετε τρεις συμμάχους. Τα ελαστικά Μ+S τεσσάρων εποχών, την απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 17,8 cm αλλά και το Grip Control, με πέντε επιλογές, που ανήκει στο υψηλό επίπεδο εξοπλισμού. Στην πράξη θα ανταποκριθεί θετικά καλύπτοντας την πλειοψηφία των αναγκών ενός μέσου χρήστη.

    Το C3 Aircross είναι αλήθεια πως έχει το δικό του χαρακτήρα στην κατηγορία. Πολύ ενδιαφέρον σχεδιαστικά, άνετο με οικονομικό κινητήρα, δεν ήρθε για να σκαρφαλώνει κάθετες πλαγιές, αλλά για να καλύψει με χρώμα το 99% των πραγματικών μας αναγκών και το καταφέρνει με αξιώσεις. Κερασάκι, η πολύ ενδιαφέρουσα τιμή σε κάθε έκδοση.

    Citroen C3 AircrossΤεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.154/1.824/1.597 mm

    Βάρος : 1203 kg

    Κινητήρας : 1560 cc

    Ιπποδύναμη : 100 PS/ 3.750 rpm

    Ροπή : 25,9 kg.m/ 1750 rpm

    Τελική ταχύτητα : 175 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 6,3 lt/100km

    0-100 km/h : 11,5 sec

    Ρύποι CO2 : 104 g/km

    Τιμή : από €18.490

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ