Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 21-Δεκ-2017 08:01

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο VW T-Roc

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Ελλάδα είναι από τις ομορφότερες χώρες στον πλανήτη και αυτό το λέμε με σιγουριά μιας και έχουμε ταξιδέψει αρκετά, λόγω της φύσης του επαγγέλματος. Το μαγικό στη χώρα μας είναι πως μπορείς να την απολαύσεις όλες τις εποχές του έτους, όλους τους μήνες. Αυτή λοιπόν την εποχή, ένας υπέροχος προορισμός είναι τα Τρίκαλα Κορινθίας. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ομάδα χωριών καθώς αποτελούνται από τα Άνω Τρίκαλα, την Μέση συνοικία Τρικάλων και την Κάτω Συνοικία Τρικάλων. Τα Άνω Τρίκαλα είναι χτισμένα σε υψόμετρο 1100 μέτρων στις πλαγιές του Όρους Κυλλήνη, μέσα σε ελατοδάσος. Με απόσταση περίπου 150 km από την Αθήνα, είναι ένας κοντινός προορισμός, ιδιαίτερης ομορφιάς. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι που θες ένα SUV. Σε αυτό το μέρος αποφάσισε πολύ σωστά η VW να κάνει την παρουσίαση του νέου T-Roc. Οδηγήσαμε λοιπόν το νέο T-Roc από την Αθήνα μέχρι τα Τρίκαλα Κορινθίας, με τον χιλιάρη TSI των 115 ίππων, που σύμφωνα με τον κ.Κονιστή, Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της Volkswagen, θα αποτελέσει το 60-70% των πωλήσεων του μοντέλου!

    VOLKSWAGEN T-ROCΟι αριθμοί

    Επειδή οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια, ας ξεκινήσουμε από εκεί. Το Τ-Roc είναι το 4ο SUV της VW, συμπληρώνοντας τα Touareg, Tiguan και Tiguan Allspace. Η κατηγορία, όπως έχουμε ξαναγράψει, είναι ταχέως αναπτυσσόμενη παγκοσμίως και η VW σύντομα θα παρουσιάσει τρία ακόμη νέα SUV – τη νέα γενιά Touareg, το μικρό T-Cross και το ηλεκτρικό I.D. CROZZ. Στη χώρα μας η αύξηση των πωλήσεων κατά 14% το 2017 αφήνει μια συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2018, που πιστεύεται πως οι πωλήσεις θα φλερτάρουν με τις 100.000 αυτοκίνητα. Από αυτές υπολογίζεται πως το 10% θα είναι η κατηγορία των C-SUV και από αυτό το 10%, η VW φιλοδοξεί να έχει το 10% με το T-Roc, που αντιστοιχεί σε 1000 αυτοκίνητα.

    VOLKSWAGEN T-ROCΤο Τ-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB. Έχει συνολικό μήκος 4.234 mm, πλάτος 1.819mm, ύψος 1.573mm και μεταξόνιο 2.590mm. Αυτές οι διαστάσεις εξασφαλίζουν επαρκέστατο χώρο για 5 επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών είναι επαρκέστατος με 415 lt. στις εκδόσεις που θα έρθουν στην Ελλάδα και που θα έχουν στάνταρ ρεζέρβα ανάγκης, στοιχείο σημαντικό στη χώρα μας. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με 3 κινητήρες βενζίνης, 3 πετρελαίου και 3 επίπεδα εξοπλισμού Discover, Advance και Expirience. Ήδη στην έκδοση Discover το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλούσιο περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων: ζάντες αλουμινίου 16in, μαύρες ράγες οροφής, πίσω φώτα LED, δερμάτινο τιμόνι και υποβραχιόνιο καθώς και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5in., Front Assist με City Emergency Braking [πέδηση έκτακτης ανάγκης], Pedestrian Monitoring [παρακολούθηση κίνησης πεζών], ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας Lane Assist, Multi Collision Braking [αυτόματη πέδηση μετά από σύγκρουση], Pre-Crash - Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών, Fatigue Detection - Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού.

    VOLKSWAGEN T-ROCΣτην έκδοση Advance επιπρόσθετα υπάρχουν : Ράγες οροφής αλουμινίου, προστατευτικό προφυλακτήρα σε ασημί χρώμα, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, Comfort Καθίσματα εμπρός, αναδιπλούμενη πλάτη καθίσματος συνοδηγού, Composition Media με έγχρωμη οθόνη αφής 8’’, Car-Net "App-Connect" - Προβολή και χειρισμός εφαρμογών smartphone (MirrorLink®, Google Android Auto® και Apple CarPlay®), Park Pilot - Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός - πίσω με ηχητική προειδοποίηση και οπτικές ενδείξεις, Adaptive Cruise Control & Speed Limiter (Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, με λειτουργία "follow-to-stop" με DSG).

    VOLKSWAGEN T-ROCΗ κορυφαία έκδοση Experience διαθέτει επιπλέον : Προβολείς LED εμπρός, φώτα ημέρας LED σχήμα δακτυλίου, πίσω φώτα LED σκούρο κόκκινο, Active Info Display - Πλήρως ψηφιακός και διαδραστικός πίνακας οργάνων (οθόνη TFT 10,3''), Navigation Discover Media με έγχρωμη οθόνη αφής 8’’, Sport comfort καθίσματα εμπρός σε συνδυασμό ύφασμα / δέρμα, εσωτερικός φωτισμός Ambient σε λευκό χρώμα και ζάντες αλουμινίου 17”.

    Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στην εικόνα του μοντέλου, οπότε είναι διαθέσιμο σε συνολικά 35 χρωματικούς συνδυασμούς, 4 χρώματα οροφής, 11 επιλογές ζαντών, 7 επενδύσεις ταμπλό κονσόλας πάνελ θυρών, 9 επενδύσεις καθισμάτων και 2 επιλογές εσωτερικού φωτισμού ambient.

    VOLKSWAGEN T-ROCΕξελιγμένοι κινητήρες-πολλές επιλογές

    Ο βασικός κινητήρας βενζίνης είναι ο 1,0lt. TSI με απόδοση 115 Ps και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η τιμή του στο επίπεδο εξοπλισμού Advance διαμορφώνεται στα €19.650 και στην έκδοση Advance €21.250. Ακολουθεί η έκδοση με κινητήρα 1,5lt. με απόδοση 150 TSI EVO ACT Ps με τιμή €23.950 στην έκδοση Advance και €25.850 στην έκδοση Experience. Με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 αντίστοιχα στις δυο εκδόσεις οι τιμές διαμορφώνονται στα €24.850 και €27.050. Το Β εξάμηνο του 2018 η έκδοση των 150 ίππων θα είναι διαθέσιμη και με σύστημα μετάδοσης σε όλους τους τροχούς 4Motion. Η κορυφαία έκδοση βενζίνης έχει δίλιτρο κινητήρα με απόδοση 190 ίππων, σύστημα τετρακίνησης 4Motion και αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Θα διατίθεται στην κορυφαία έκδοση Experience, στην τιμή των €32.250.

    VOLKSWAGEN T-ROCΟι 3 πετρελαιοκίνητες εκδόσεις έχουν τις ίδιες ακριβώς ιπποδυνάμεις με διαφορά στον κυβισμό της βασικής έκδοσης! Έτσι ξεκινάμε με κινητήρα 1,6lt. και απόδοση 115 ίππων. Η τιμή της δεν ανακοινώθηκε και θα είναι διαθέσιμη από το Β' εξάμηνο του 2018. Σήμερα είναι διαθέσιμη η έκδοση των 150 ίππων με δίλιτρο κινητήρα. Είναι τετρακίνητη με σύστημα 4Motion και οι τιμές διαμορφώνονται στα €26.700 στην έκδοση Advance και στα €30.850 στην έκδοση Experience. Η ίδια έκδοση διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο και οι τιμές διαμορφώνονται αντίστοιχα στα €27.900 και €32.150.

    VOLKSWAGEN T-ROCΑφήνοντας τα νούμερα πίσω…

    Αφήνουμε πίσω τα νούμερα που λένε την αλήθεια, αλλά είναι κάπως ψυχρά και περνάμε στην προσωπική μας οπτική. Αρχικά δεν μπορείς να μην σχολιάσεις τη σχεδίαση. Κατά την άποψη μας είναι το πιο όμορφο SUV που έχει παρουσιάσει η VW! Μετά το Scirocco, πρόσφατα το Arteon, το T-Roc είναι ό,τι πιο δυναμικό, φρέσκο και νεανικό έχουμε δει τελευταία από τη VW. Ξεχωριστό, με μια coupe γεύση καταφέρνει ταυτόχρονα να διατηρεί και τη σοβαρότητα που το σήμα της VW αντανακλά. Οι χρωματικοί συνδυασμοί μπορούν να παίξουν το δικό τους ρόλο, δημιουργώντας κάτι πιο νεανικό ή διακριτικό-σοβαρό.

    VOLKSWAGEN T-ROCΗ πρόσβαση στην καμπίνα είναι πολύ εύκολη μιας και το ύψος του μοντέλου σε βοηθά. Η απόσταση από το έδαφος στα 16 εκατοστά, κάτι που κάνει την πρόσβαση ακόμα πιο εύκολη, ενώ κλείνει το μάτι στις λιγότερο extreme συνθήκες κίνησης. Η θέση οδήγησης είναι άριστη, ενώ κυριαρχεί και οριζόντια σχεδίαση, που μας θυμίζει αρκετά το νέο Polo. Χαρακτηριστική η χρωματιστή φάσα, που διατρέχει το ταμπλό, και που περνά και στις πόρτες. Στο κέντρο πρωταγωνιστεί η οθόνη αφής πολυμέσων, η οποία είναι εύκολη στη χρήση με άριστα γραφικά. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και το τιμόνι ευχάριστο στην αφή. Η ποιότητα συναρμολόγησης είναι άριστη όπως και τα υλικά, παρά το γεγονός πως τα πλαστικά είναι σκληρά. Πάντως σε αντίθεση με άλλα νέα μικρά μοντέλα του VW group, έχει χειρολαβές στην οροφή!

    VOLKSWAGEN T-ROCΣτον δρόμο για Τρίκαλα

    VW TrocΤο νιώθεις στιβαρό και με σίγουρο, φαρδύ πάτημα στο δρόμο. Η άνεση είναι σπουδαία ενώ όλα τα χειριστήρια έχουν την κλασική καλοδουλεμένη αίσθηση που πάντα μας αρέσει στα VW. Ο κινητήρας με τα 115 άλογα δείχνει επαρκέστατος για να κινήσει το Τ-Roc. Η ίδια εικόνα και στην εθνική που εκτός από ψυχή αποδεικνύεται και αθόρυβος. Στον ανοικτό δρόμο το μόνο που θα θέλαμε είναι χαμηλότερος αεροδυναμικός θόρυβος, ωστόσο μπορεί να είχε σχέση με το δικό μας αυτοκίνητο, οπότε θα επανέλθουμε. Αφήνοντας την Εθνική και ανηφορίζοντας για τα Τρίκαλα, ο καιρός είναι βροχερός και η θερμοκρασία πλησιάζει το 0.

    VOLKSWAGEN T-ROCΟ δρόμος γλιστρά οπότε σε συνδυασμό με το ότι δεν τον θυμόμαστε, απαιτεί προσοχή. Το T-Roc όμως σου εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα και αν το πιέσεις παραπάνω από το λογικό. Στο όριο, με το γκάζι βαθιά, θα εμφανιστεί ελαφρά υποστροφή αλλά τότε θα επέμβουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δραστικά αλλά και διακριτικά, εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών. Οι επιταχύνσεις ήταν πάντα σβέλτες παρά το γεγονός πως η ανηφόρα ήταν έντονη.

    Περισσότερο από καλό!

    VOLKSWAGEN T-ROCΞέρεις πάντα ότι ένα μοντέλο με το σήμα της VW δεν μπορεί να είναι κακό. Από εκεί και πέρα όταν η VW το αποφασίζει βγάζει στην παραγωγή μοντέλα με ξεχωριστή προσωπικότητα, όπως το T-Roc. Μας άρεσε η σχεδιαστική του άποψη, αλλά και το όλο σύνολο που δείχνει πολύ αρμονικό. Αυτό που μένει είναι να δοκιμάσουμε και τις περισσότερο ισχυρές εκδόσεις!

    Κείμενο : Δημήτρης Χατζητόλιος

    Φωτογραφίες : Γιώργος Καραγιωργάκης

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ