Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 15-Δεκ-2017 15:44

    Οδηγούμε το νέο VW Polo με 95 Ps

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είναι η 3η φορά που βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι του νέου VW Polo αλλά η 1η που ζήσαμε τόσο πολύ μαζί του. Στις δυο προηγούμενες είχαμε προλάβει να καταλάβουμε ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό και αρκετά βελτιωμένο αυτοκίνητο. Ωστόσο τώρα είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε περισσότερο μαζί του. Στην περίπτωση μας ήταν ένα υπέροχο πορτοκαλί, που η VW ονομάζει Energetic, με τον TSI των 1,0lt., απόδοση 95 Ps, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και επίπεδο εξοπλισμού Comfortline.

    poloΈχουμε ήδη γράψει πως το νέο Polo μας αρέσει πολύ. Αυτό που μας έχει κερδίσει, είναι το γεγονός πως καταφέρνει να είναι αναγνωρίσιμο σαν Polo και ταυτόχρονα δείχνει φρέσκο και μοντέρνο. Μυστικό για αυτή την επιτυχία είναι οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες αλλά και οι αναλογίες του αμαξώματος. Η νέα πλατφόρμα MQB AO επέτρεψε στους μηχανικούς να φαρδύνουν το αμάξωμα, προσδίδοντας έτσι ένα σαφώς πιο δυναμικό στυλ. Όμορφα τα χαρακτηριστικά εμπρός φανάρια, που σε κάποιους θυμίζουν Scirocco, ο εμπρός προφυλακτήρας με τα μεγαλύτερα ανοίγματα αλλά και οι τροχοί αλουμινίου, της έκδοσής μας.

    VW PoloΑνοίγοντας την πόρτα έρχεσαι σε επαφή με ένα νέο περιβάλλον. Το ταμπλό νοιώθεις να σε περιβάλει, χωρίς από την άλλη να σε πνίγει. Η σχεδίασή του είναι πολύ φροντισμένη. Όλα είναι στο σωστό ύψος, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει η οθόνη αφής πολυμέσων, που έχει κλίση προς τον οδηγό. Υπάρχει και ψηφιακός πίνακας οργάνων "Active Info Display”. Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι μαλακά, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα πλαστικά στις πόρτες. Ο εξοπλισμός  είναι πλούσιος, με μοναδική έλλειψη τις χειρολαβές των επιβατών στην οροφή. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι βελτιωμένοι χάρη στο αυξημένο μεταξόνιο κατά  9,4 cm. Εκτός από τους επιβάτες, μεγαλύτερο χώρο έχουν και οι αποσκευές με 355 lt. Το μεγαλύτερο αμάξωμα έφερε και αύξηση στο βάρος κατά 60 κιλά, που πλέον βρίσκεται στα 1140 κιλά.

    poloΟ κινητήρας των 999cc αυτή τη στιγμή είναι ένας από τους δημοφιλέστερους στο VW group. Κινεί σχεδόν όλα τα μοντέλα στις κατηγορίες Α, Β, C. Στόχος του η καλή απόδοση σε συνδυασμό με χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση. Συνδυάζεται με turbo και άμεσο ψεκασμό και στην περίπτωσή μας η απόδοσή του φτάνει τα 95 άλογα και 17,8 κιλά ροπής. Έχει χαρακτηριστικό ήχο στις χαμηλές στροφές και γραμμική αύξηση της απόδοσης. Στο δρόμο γρήγορα καταλαβαίνεις πως το δυνατό του χαρτί δεν είναι οι χαμηλές στροφές. Χαίρεται μετά τις 2000 rpm και δεν θα πει όχι ακόμα και αν η βελόνα του στροφομέτρου περάσει τις 6000 rpm. Τότε όμως θα ανέβει και η κατανάλωση, που με ήπια οδήγηση θα πέσει στα 5,5 lt/100km, ενώ η μέση τιμή κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 5,9 lt/100km. Μέσα στην πόλη αναζητάς περισσότερη ψυχή, ειδικά σε εκείνες τις φάσεις που ρολάρεις με ρελαντί και 2η-3η στο κιβώτιο. Το κιβώτιο θα σε βοηθήσει να αλλάξεις άμεσα έχοντας πολύ καλή αίσθηση και όντας εύκολος στη χρήση. Στον ανοιχτό δρόμο θα σε κερδίσει με το χαμηλό επίπεδο θορύβου αλλά και από τη στιβαρότητά του.

    VW PoloΑυτή η στιβαρότητα είναι που κάνει τη μεγάλη διαφορά σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Το πλαίσιο δείχνει ακλόνητο ενώ η ανάρτηση ρουφά κυριολεκτικά κάθε ανωμαλία. Θυμίζει περισσότερο από κάθε άλλη φορά Golf και αυτό είναι πολύ κολακευτικό. Δεν έχεις την αίσθηση πως οδηγείς ένα μικρό αυτοκίνητο, έχεις περισσότερο την αίσθηση ενός πιο κοντού Golf.

    VW PoloΑκούγεται κάπως σαν κλισέ, αλλά το Polo είναι περισσότερο ώριμο από κάθε άλλη φορά. Η νέα πλατφόρμα έχει ανεβάσει το μοντέλο σε άλλο επίπεδο στον τομέα των χώρων, αλλά κυρίως στην αίσθηση που εκλαμβάνεις όταν το οδηγείς. Το όλο σύνολο δείχνει ικανό για πολύ περισσότερη δύναμη, οπότε αναμένουμε τη δοκιμή και των περισσότερο γρήγορων εκδόσεων!

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    VW PoloΤεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.053/1.751/1.461mm

    Βάρος : 1105 kg

    Κινητήρας : 999cc

    Ιπποδύναμη : 95 PS/ 5.000-5500 rpm

    Ροπή : 17,8 kg.m/ 2000-3500rpm

    Τελική ταχύτητα : 187 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 5,9 lt/100km

    0-100 km/h : 10,8 sec

    Ρύποι CO2 : 101 g/km

    Τιμή : €14.050

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ