Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 12-Σεπ-2017 11:27

    IAA 2017 : ŠKODA VISION E, γεύση απο το μέλλον

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η ŠKODA παρουσιάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το ŠKODA VISION E κινείται αυτόνομα σε επίπεδο 3. Η σχεδίαση του ŠKODA VISION E ενσαρκώνει όλα τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της  μάρκας για τα ηλεκτρικά οχήματα. Οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και τα τέσσερα ανεξάρτητα περιστρεφόμενα καθίσματα προσφέρουν ένα θέαμα που αιχμαλωτίζει το μάτι. Δεν υπάρχουν πια πλαϊνοί καθρέφτες – ό,τι συμβαίνει γύρω από το όχημα μεταδίδεται από κάμερες σε οθόνες. Το ŠKODA VISION E καταργεί τις κολώνες Β [μεσαίες] για ακόμη μεγαλύτερο χώρο. Σε σχέση με το όχημα που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στη Σαγκάη, το εμπρόσθιο μέρος έχει εξελιχθεί ακόμη πιο πολύ και τώρα διαθέτει ακόμη περισσότερη προσωπικότητα. Η ευρυχωρία, τα κορυφαία συστήματα υποστήριξης οδηγού καθώς και τα πολυάριθμα "Simply Clever" χαρακτηριστικά εκφράζουν απόλυτα τη φιλοσοφία της ŠKODA.

    Κινείται αυτόνομα σε επίπεδο 3. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί, για παράδειγμα, να οδηγείται μόνο του σε εθνικές οδούς. Τα συστήματα λειτουργίας ελέγχουν την προσπέραση και τους ελιγμούς αποφυγής, επιταχύνουν και φρενάρουν. Σε επικίνδυνες καταστάσεις, ο οδηγός ειδοποιείται να αναλάβει ξανά το τιμόνι μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό περιθώριο. Από το επίπεδο 3, τα οχήματα επικοινωνούν αυτόματα με άλλα οχήματα. Αυτό τους επιτρέπει να πληροφορούν το ένα το άλλο για πιθανούς κινδύνους.

    SkodaΕπίσης, στα αυτοκίνητα της ŠKODA εγκαθίστανται και ελέγχονται διάφορα επίπεδα επικοινωνίας. Το ŠKODA VISION E – όπως πολλά άλλα μοντέλα της ŠKODA σήμερα – συνδέεται και επικοινωνεί με το smartphone του οδηγού ή με άλλες κινητές συσκευές. Ωστόσο, με το ŠKODA VISION E είναι επίσης εφικτή η επικοινωνία του αυτοκινήτου με άλλα αυτοκίνητα ή με υποδομές.

    Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικά οδηγούμενο πρωτότυπο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης MEB του Ομίλου Volkswagen. Χάρη στην ισχύ που παράγουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες του, το ŠKODA VISION E επιταχύνει άμεσα και πολύ δυναμικά. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ω. Οι ισχυρές μπαταρίες ιόντων λιθίου και η έξυπνη ανάκτηση ενέργειας επιτρέπουν αυτονομία μέχρι τα 500 χλμ.

    Skoda"Ένα από τα χαρακτηριστικά των ηλεκτροκινητήρων είναι ότι διαθέτουν μέγιστη ροπή στρέψης από την εκκίνηση του οχήματος, κάτι που οδηγεί σε πολύ καλή ανταπόκριση. Ως εκ τούτου, κατά την επιτάχυνση το πρωτότυπο αυτοκίνητο επιτυγχάνει τα υψηλότερα επίπεδα δυναμισμού που είχε ποτέ ένα ŠKODA”, λέει ο Κρίστιαν Στούμπε, μέλος του Συμβουλίου Τεχνικού Σχεδιασμού. Η τελική ταχύτητα του ŠKODA VISION E περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180χλμ/ω. Χάρη στην εξαιρετική απόδοση και ισχύ των μπαταριών ιόντων λιθίου και σε ένα έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, επιτυγχάνεται αυτονομία μέχρι 500 χλμ. Κατά τη φόρτιση, το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών καλύπτεται μέσα σε 30 λεπτά μόνο.

    Η ισχυρή υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη βαθιά στο πάτωμα του αμαξώματος, κεντρικά, ανάμεσα στον εμπρόσθιο και τον οπίσθιο άξονα, προστατευμένη από συγκρούσεις. Αυτή η τοποθέτηση της λεπτής γραμμής και υψηλής τάσης μονάδας συμβάλλει επίσης στην ευνοϊκή κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες καθώς και στο χαμηλό κέντρο βάρους του ŠKODA VISION E.

    SkodaΤο ŠKODA VISION E έχει πολυάριθμα συστήματα ασφαλείας που υποστηρίζουν τον οδηγό σε οποιαδήποτε κατάσταση: όταν οδηγεί κανονικά, κατά τη διάρκεια αυτόνομης οδήγησης και στη στάθμευση. Το Front Assist ανιχνεύει εμπόδια μπροστά στο όχημα και φρενάρει αυτόματα όταν χρειάζεται. Το Blind Spot Detect και το Rear Traffic Alert εντοπίζουν κινδύνους έξω από το οπτικό πεδίο του οδηγού και εκπέμπουν προειδοποιητικό σήμα ή ακόμη και φρενάρουν αυτόματα. Το σύστημα επίσης επιταχύνει ή φρενάρει όταν απαιτείται σε μποτιλιαρίσματα ή κατά την οδήγηση. Διάφορα συστήματα υποβοήθησης της στάθμευσης όχι μόνο κατευθύνουν το αυτοκίνητο προς διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης αλλά ακόμη και το βγάζουν αυτόματα με την όπισθεν από έναν χώρο στάθμευσης.

    Με μήκος 4,688 μ, πλάτος 1,924 μ και ύψος 1,591 μ, το ŠKODA VISION E κάνει απόλυτα αισθητή την παρουσία του. Λόγω του μεγάλου μεταξονίου – 2,851 μ – και τους μικρούς μπρος και πίσω προβόλους, οι μηχανικοί κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα πολύ ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό, τυπικό των αυτοκινήτων της ŠKODA. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, το ŠKODA VISION E συνδυάζει υπερυψωμένες θέσεις επιβατών αλά SUV και την ευρυχωρία που συνήθως συναντάται στα hatchback με τη δυναμική σιλουέτα και την ελαφρώς κεκλιμένη οροφή ενός κουπέ.

    SkodaΣτο εσωτερικό, δεν υπάρχει τούνελ μετάδοσης και αυτό δημιουργεί άπλετο χώρο με τέσσερα ανεξάρτητα περιστρεφόμενα καθίσματα, ελαφρώς υπερυψωμένα και εφοδιασμένα με νέα προσκέφαλα. Οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες είναι ηλεκτρικές. Χάρη στις μεγάλες κρυστάλλινες επιφάνειες, το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι φωτεινό και διάφανο.

    Πέρα από την οθόνη του οδηγού με τις συμβατικές πληροφορίες του οχήματος, υπάρχουν οθόνες για όλους τους επιβάτες του ŠKODA VISION E. Η κεντρική οθόνη αφής είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, έτσι ώστε τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός να μπορούν να χειριστούν και να διαβάσουν όλες τις σημαντικές λειτουργίες και υπηρεσίες, όπως αυτές που παρέχονται από το ŠKODA Connect.

    SkodaΕπιπλέον, υπάρχουν ατομικές οθόνες για τον κάθε επιβάτη ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί τις πολυάριθμες λειτουργίες που προσφέρουν άνεση, ψυχαγωγία και ενημέρωση.

    Μόλις το όχημα αρχίζει να κινείται αυτόνομα, μπορείτε να γείρετε πίσω τα μπροστινά καθίσματα και να απολαύσετε μοναδικές στιγμές χαλάρωσης. Ταυτόχρονα, το τιμόνι ανασηκώνεται, παρέχοντας τον μεγαλύτερο δυνατό ελεύθερο χώρο και απόλυτη άνεση.

    Το ŠKODA VISION E είναι εφοδιασμένο με τα πλέον σύγχρονα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας. Όλες οι μεγάλης χωρητικότητας οθόνες αφής χρησιμοποιούν την κλασική κρυστάλλινη σχεδίαση της ŠKODA. Χάρη στην ταχύτατη μονάδα LTE και στο υπερσύγχρονο σύστημα πλοήγησης με το ενσωματωμένο σημείο σύνδεσης Wi-Fi, το οποίο συνδέει όλες τις κινητές συσκευές των επιβατών, οι επιβάτες του ŠKODA VISION E είναι "πάντα online”. Η γκάμα των λειτουργιών ενημέρωσης/ψυχαγωγίας συμπληρώνεται από τις online υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας της ŠKODA, οι οποίες παρέχουν πλοήγηση σε αληθινό χρόνο με προτάσεις εναλλακτικών διαδρομών, ενημέρωση, ψυχαγωγία και υποστήριξη. Σε περίπτωση έκτακτής ανάγκης, καλείται αυτόματα βοήθεια και σε ενδεχόμενη βλάβη ο οδηγός μπορεί να ζητήσει οδική βοήθεια με το πάτημα ενός κουμπιού. Μέσω της διαδικτυακής πύλης ŠKODA Connect, ο πελάτης μπορεί ακόμη και να διαμορφώνει υπηρεσίες από τον υπολογιστή του σπιτιού του καθώς και να μεταφέρει στο αυτοκίνητο στοιχεία για προορισμούς, διαδρομές και σημεία ενδιαφέροντος.

    Skoda

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:03 22/09

    Fiat 124 Spider

    Οδηγούμε το 124 Spider μέσα στο καλοκαίρι και θυμόμαστε τις αρετές ενός roadster, που χωρίς τυμπανοκρουσίες καταφέρνει να σε κάνει χαρούμενο.

    12:12 22/09

    Νέο MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT.

    Η Mitsubishi Motors αναγγέλλει ένα φιλόδοξο σχέδιο της στην 45η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο.

    08:00 22/09

    Νεο Volvo XC40

    Η Volvo Cars παρουσιάζει το XC40, την ολοκαίνουργια πρότασή της στην κατηγορία των compact premium SUV. Ένα μοντέλο αντισυμβατικό, με παιχνιδιάρικη διάθεση και χαρακτήρα.

    13:00 19/09

    Nέα BMW M8 GTE

    Η BMW Motorsport παρουσίασε το νέο, κορυφαίο μοντέλο της για τη διεθνή αγωνιστική σκηνή GT στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης: την BMW M8 GTE.

    08:00 19/09

    Το Suzuki Swift Sport στη Φρανκφούρτη

    Παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAAF 2017) έκανε το, ελαφρύτερο και ταχύτερο, νέο Suzuki Swift Sport!

    21:47 18/09

    Στην τελική ευθεία τα νέα τέλη κυκλοφορίας

    Κίνητρα προκειμένου να πάρουν πίσω τις πινακίδες κυκλοφορίας περίπου 50.000 κάτοχοι ΙΧ που τις έχουν καταθέσει λόγω της κρίσης και της υπερφορολόγησης αναζητά το υπουργείο Οικονομικών.

    16:37 15/09

    Τρελαινόμαστε με το Αbarth 595 Competizione

    Δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγούμε ένα 500ακι Abarth, ωστόσο κάθε φορά μας δημιουργεί τα ίδια μοναδικά συναισθήματα και κάθε φορά μας εκπλήσσει ευχάριστα.

    11:00 15/09

    IAA 2017 : Audi Aicon Concept

    Η άποψη της Audi για την αυτόνομη οδήγηση σε ένα φουτουριστικό πρωτότυπο